Zeik niet zo, je lijkt wel een nicht, hommoquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
Plaatsvervangende schaamte met dat lurken. :-$
Yvonne heeft dat al eens gedaan... Dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de mods rechten hadden, was je allang gebanned.
Je lijkt wel een homo, hommo..quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeik niet zo, je lijkt wel een nicht, hommo
Je geeft iig al aan dat je een relnicht bent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Yvonne heeft dat al eens gedaan... Dus?
Die heb je nu echt teveel geplaatst.quote:
Jij geeft aan dat je geen geschiedenis kentquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je geeft iig al aan dat je een relnicht bent.
Agge mar leut het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was onder de rivieren, wat een tokkies. Nu een nachtje in de achterhoek, wat een stilte.
Ga maar eens een kwartiertje lurkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeik niet zo, je lijkt wel een nicht, hommo
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb je nu echt teveel geplaatst.
Mij is het ook verteld en nu vertel ik het jou.
Verzin eens wat nieuws man.
Ik weet. Maar ik vind het zo'n lekker nummer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb je nu echt teveel geplaatst.
Mij is het ook verteld en nu vertel ik het jou.
Verzin eens wat nieuws man.
Ik loop hier al 14 jaar rond, 5 jaar mod geweest, als het al om geschiedenis gaat weet ik genoegquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat je geen geschiedenis kent
Dat had ik met deze ook en die luister ik nu gewoon zonder het hier iedere keer te plaatsen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet. Maar ik vind het zo'n lekker nummer.
ik erger me.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik met deze ook en die luister ik nu gewoon zonder het hier iedere keer te plaatsen.
Ik snap inmiddels waarom mensen zich hier aan kunnen ergeren.
Heel stoer en goed van je, maar ik snap dat inlezen dan moeilijk is, maar ben je volledig geëxcommuniceerd? ::+quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik loop hier al 14 jaar rond, 5 jaar mod geweest, als het al om geschiedenis gaat weet ik genoeg
Waarom zou ik obvious troll de ruimte geven?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heel stoer en goed van je, maar ik snap dat inlezen dan moeilijk is, maar ben je volledig geëxcommuniceerd? ::+
Ow, sorry, vandaag moet ik zeggenL woeihoeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik loop hier al 14 jaar rond, 5 jaar mod geweest, als het al om geschiedenis gaat weet ik genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |