Donder toch op, allebei, meneer Burner komt om de boel op stelten te zetten, zoals gewoonlijk (hij mag van mij hoor daar niet van) maar dan krijgt hij repliek en druipt weer huilend en stampvoetend af en dan hebben anderen het gedaanquote:
Definitie van een relnicht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Donder toch op, allebei, meneer Burner komt om de boel op stelten te zetten, zoals gewoonlijk (hij mag van mij hoor daar niet van) maar dan krijgt hij repliek en druipt weer huilend en stampvoetend af en dan hebben anderen het gedaan
Wel uitdelen maar niet ontvangen. Zo zijn we niet getrouwd hè.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Donder toch op, allebei, meneer Burner komt om de boel op stelten te zetten, zoals gewoonlijk (hij mag van mij hoor daar niet van) maar dan krijgt hij repliek en druipt weer huilend en stampvoetend af en dan hebben anderen het gedaan
mijn honden zijn homoquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaan er eigenlijk homoseksuele dieren?
Die repliek was echter van sommigen zo bedroevend dat ik hem in deze geen ongelijk kan geven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ga jij echt niet meemaken Dumbass!
Spuit 11 doet ook even een duit in het zakje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die repliek was echter van sommigen zo bedroevend dat ik hem in deze geen ongelijk kan geven.
Alsof je op zaterdagavond na tienen een diepgaande discussie over een serieus onderwerp in een willekeurige SC kunt verwachten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die repliek was echter van sommigen zo bedroevend dat ik hem in deze geen ongelijk kan geven.
Tsja, hij die wind zaait .....quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Sowieso kwam hij zelf uit het niets met een sneer naar Muis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sommigen zullen het nooit snappen. Kwestie van accepteren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Sowieso kwam hij zelf uit het niets met een sneer naar Muis.
Naar Muis kun je makkelijk sneren... Boeit haar geen ene moer volgens mij ..quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Sowieso kwam hij zelf uit het niets met een sneer naar Muis.
Het ging me meer over de andere opmerkingen die gemaakt werden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |