Als je hem in interviews ziet komt hij ook gewoon veel daadkrachtiger en overtuigender over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rutte's Engels is ook echt niet slecht hoor. Vooral grammatica en woordenschat is heel goed. Uitspraak is knetter-Nederlands, dat klopt.
Wat? Je hebt rutte nog nooit engels horen praten wanneer hij geen voorbereide speech opleest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rutte's Engels is ook echt niet slecht hoor. Vooral grammatica en woordenschat is heel goed. Uitspraak is knetter-Nederlands, dat klopt.
Laat Heppie buiten slapen dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd.
Alleen jammer van de warmte. Net als je een bed moet delen is de kamer benauwd.
Jawel, anders kon ik zoiets natuurlijk niet zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat? Je hebt rutte nog nooit engels horen praten wanneer hij geen voorbereide speech opleest?
Misschien ga ik zelf wel. Daar is het koeler nu.quote:
VOC-mentaliteitquote:
Ja, klopt wel inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch kwam hij altijd wel oprecht over op mij.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, klopt wel inderdaad.
Kok kan ik me niks meer van herinneren.
Tip van Johannes: spring in een sloot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ga ik zelf wel. Daar is het koeler nu.
Nee man. Balkenende was een slappe zak. Er waren andere politici om hem heen die een veel betere premier hadden kunnen zijn, volgens mij. Met Wouter Bos bovenaan de lijst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:43 schreef Yreal het volgende:
Balkenende was wel een politicus zoals ze horen te zijn. Saai en onnavolgbaar
Wouter Bos was qua politicus wel goed ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Balkenende was een slappe zak. Er waren andere politici om hem heen die een veel betere premier hadden kunnen zijn, volgens mij. Met Wouter Bos bovenaan de lijst.
Jan Marijnissenquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Jan Marijnissen was ook een goede politicus, jammer dat hij een sp`er was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |