Wattan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister toevallig met m'n vader aan telefoon over 9/11 gehad.
Pijnlijke woorden sprak ie uit.
Dat 9/11 de vrijheid/blijheid van de val van de muur in het westen en de positieve vibe daardoor in een paar minuten verpestte.quote:
Ik had iets heel stoms verwacht maar dit is, zeker voor een groot deel van Europa, best wel accuraat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat 9/11 de vrijheid/blijheid van de val van de muur in het westen en de positieve vibe daardoor in een paar minuten verpestte.
En dat ie niet dacht dat dat ooit nog terugkwam.
Heeft hij ook wel een punt ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat 9/11 de vrijheid/blijheid van de val van de muur in het westen en de positieve vibe daardoor in een paar minuten verpestte.
En dat ie niet dacht dat dat ooit nog terugkwam.
Sterkte met je 600 gbquote:
Halloquote:
Hey, hoe is t daar?quote:
Doet me eigenlijk best pijn. Zeker als ik verhalen van m'n moeder en oma hoor over het gevoel wat overheersde toen de muur viel en het communisme in elkaar stortte. Een gevoel van ongekende mogelijkheden enzo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had iets heel stoms verwacht maar dit is, zeker voor een groot deel van Europa, best wel accuraat.
Mwaoh. Dat betwijfel ik wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel organisaties als Al-qaida ook wel zonder 9/11 hun weg naar boven hadden gevonden.
Gaat wel goed hoor, daar ook?quote:
Waarom?quote:
Ik heb daarmee toch wel het idee dat vooral de USA daarmee z'n eigen vijand heeft geschapen door de manier van optreden.quote:
Hoe denk je dan dat al-qaida geopereerd had zonder 9/11?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daarmee toch wel het idee dat vooral de USA daarmee z'n eigen vijand heeft geschapen door de manier van optreden.
Hoewel het waar is dat de war on terror de wereld echt veranderd heeft, moet je ook niet al te negatief doen. Onze ouders en grootouders groeiden op met de Tweede Wereldoorlog, de strijd tegen het Communisme, openlijk racisme, enzovoorts. Wij leven in een veel stabielere en vreedzamere samenleving. Ik denk ook niet dat de samenleving verhardt. Verschillende culturen komen steeds beter samen, alle mensen hebben zo veel mogelijk dezelfde rechten, er dreigt geen oorlog, de misdaad is gigantisch gezakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb soms echt het gevoel dat wij in een donkere tijd zijn opgegroeid.
Crisis, 9/11 en z'n nasleep.
Hoe heeft de VK gereageerd op de aanslagen in London?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Het verschil van reageren op een aanslag tussen de VS en het VK vind ik nog altijd erg apart trouwens.
Dat weet niemand. Ik vind Al-Qaeda sowieso meer een verzamelnaam geworden voor Islamitische terroristen in plaats van een echte organisatie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe denk je dan dat al-qaida geopereerd had zonder 9/11?
Veel minder over the top. Eigenlijk weer doorgegaan met het leven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heeft de VK gereageerd op de aanslagen in London?
Weet ik al niet eens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |