Wat denk je dat hij kan doen dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Hoop dat z'n matties hem beetje in toom houden
100% dat ie ruzie gaat zoeken.quote:
Waarom ging je niet met hem mee zodat je een beetje op hem kon letten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En hij heeft ADHD.
Manman, wat een ramp kan dit worden in potentie
We wonen paar 100km van elkaar vandaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom ging je niet met hem mee zodat je een beetje op hem kon letten?
Wat is weg?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet meer te herstellen. Alles is weg.
Tering, tering, teringzooi.
Was echt zo indrukwekkend, ook alwas ik nog een kind, kan het me nog zo goed herinneren.quote:
Ja oke dan snap ik het wel dat het moeilijk/niet gaat...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We wonen paar 100km van elkaar vandaan.
En ik wilde wel.
Maar geld enzo.
600 gbquote:
Toen zij dood ging was mijn eerste herrinering als peuter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was echt zo indrukwekkend, ook alwas ik nog een kind, kan het me nog zo goed herinneren.
En ik ben een weinig goed voorbeeld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja oke dan snap ik het wel dat het moeilijk/niet gaat...
Mijn moeder ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen zij dood ging was mijn eerste herrinering als peuter.
Mijn moeder moest huilen dit dat
gecrasht terwijl ik een filmpje afspeelde, en toen moest ik de computer uitzetten en daarna kon ik niets meer vinden...quote:
Haha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik ben een weinig goed voorbeeld.
Te impulsief zelf.
Hoop films en shit zeker?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gecrasht terwijl ik een filmpje afspeelde, en toen moest ik de computer uitzetten en daarna kon ik niets meer vinden...
In Harrods nog altijd een herdenkingsmonument.quote:
220 gig aan muziek, 250 gig aan F1 bestanden. Daarnaast nog wat films, wat games en wat schooldingen. Promotiefilmpjes en tekeningen oaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |