quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die overwegen op de SGP te stemmenDan heb je echt een beperking
debielquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die overwegen op de SGP te stemmenDan heb je echt een beperking
Echt de weg kwijt jijquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Meest fatsoenlijke partij in Nederland
stoppen met drugs jijquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
eiquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Tenminste een partij met idealen en principes die ze durven na te leven. En op zich staan ze voor weinig kwaads.
Al kwam ik hier eigenlijk enkel om te melden dat ik twijfel tussen gaan slapen en een ei bakken
Eens. Het heeft mij vandaag alleen maar een melancholisch gevoel opgeleverd. Kon je maar Whatsapp berichten terugnemenquote:
wat heb je gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Het heeft mij vandaag alleen maar een melancholisch gevoel opgeleverd. Kon je maar Whatsapp berichten terugnemen
Ok.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer het niveau qua nederlandse partijen
Wie heb jij lopen verleiden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Het heeft mij vandaag alleen maar een melancholisch gevoel opgeleverd. Kon je maar Whatsapp berichten terugnemen
Weinig kwaads? Als het aan de SGP lag was abortus verboden, mogen vrouwen de politiek niet in en ligt onze gehele economie één dag in de week op zijn reet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Tenminste een partij met idealen en principes die ze durven na te leven. En op zich staan ze voor weinig kwaads.
Al kwam ik hier eigenlijk enkel om te melden dat ik twijfel tussen gaan slapen en een ei bakken
De SGP-jongeren site trouwens niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:54 schreef Tchock het volgende:
De SGP-site doet het zelfs niet op zondag. En dat weet ik, want ik moest een keer een artikel schrijven over de SGP dat op maandagochtend moest worden ingeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |