Klopt want mijn moeder zit niet aan de poederquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ah je moeder aan de poeder, die is fake.
Hoe doet ze dan de moederneukende was? Met valiumtabletten??quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Klopt want mijn moeder zit niet aan de poeder
Waspoeder gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Hoe doet ze dan de moederneukende was? Met valiumtabletten??
de op quotenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Zij wil met mij afspreken. Ze heeft zelfs al pics van jullie zusjes gestuurd WAJOOOOOOO![]()
![]()
![]()
Klacht: super lekkere chick wil afspreken en batsen en zo, maar ik wil niet mijn duister zolderkamertje verlaten![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je morgen dan maar kunt zitten.
Hoezoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je morgen dan maar kunt zitten.
Makkelijk hosselen lijkt me dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik Guus_Geluk7 ben op FOK!
Mwah na de looks zijn ze eigenlijk sws al verkochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Makkelijk hosselen lijkt me dat.
Naast een valse username dus ook al een masker. Wat is je volgende truc?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mwah na de looks zijn ze eigenlijk sws al verkocht
Achter in het busje stoppen en doorverkopen, goudmijntje hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast een valse username dus ook al een masker. Wat is je volgende truc?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Achter in het busje stoppen en doorverkopen, goudmijntje hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |