Altijd zelf denken en mijn ogen dagelijks openen. Zo noem je dat sheepquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Een of andere kut docu kijken en denken dat je nu weet wat is wat.Hoezo naïef
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef TwentyFourr het volgende:
De wereld zou een fijnere plek zijn als maar 0.1% van het totaal aantal mensen nu er op had geleefd.
En dat zijn dan de mensen die neerbuigend op anderen neerkijken omdat ze "zomaar dingen aannemen!"quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Een of andere kut docu kijken en denken dat je nu weet wat is wat.Hoezo naïef
Hangt er maar net vanaf welke 0,1% je uitkiest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef TwentyFourr het volgende:
De wereld zou een fijnere plek zijn als maar 0.1% van het totaal aantal mensen nu er op had geleefd.
Je kiest niet uit, dat is het hele punt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf welke 0,1% je uitkiest.
Echt he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
En dat zijn dan de mensen die neerbuigend op anderen neerkijken omdat ze "zomaar dingen aannemen!"
Is goed hoor jochie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Altijd zelf denken en mijn ogen dagelijks openen. Zo noem je dat sheep
Je snapt volgens mij echt niet dat zeitgeist een bepaald doel heeft he knuppel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ik open mijn ogen dagelijks. Daar heb ik Zeitgeist niet per se voor nodig. De film is slechts gebaseerd op feiten die met documenten en logisch denken worden vertoond.
Het tegenargument is altijd. Het zijn complotdenkers... Het zijn gekken.
Je bent slechts een schaap die dat herhaalt. Precies hoe het je geleerd is
Dat jij nog geloofd in pedo's zoals Rutte is jou probleem kerel
Feiten kerel, feitenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:52 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Gozers, even mijn alu-hoedje afstoffen. CHEMTRAILZ
Want niet alles geloven wat de complotdenkers zeggen betekent dat je automatisch alles gelooft wat politici zeggen en dat je politici slaafs volgt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet naar de feiten (ja feiten) gekeken.
Degene die naar politici luisteren zoals jij zijn de schaapjes die volgen zonder zelf na te denken.
Jij mag lachen om de complotdenkers.. Ik lach om de moderne slaven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |