abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143004719
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Charismatisch het volgende:
Israel Provoked This War. It’s up to President Obama to stop it.

Israel’s assault on Gaza, as pointed out by analyst Nathan Thrall in the New York Times, was not triggered by Hamas’ rockets directed at Israel but by Israel’s determination to bring down the Palestinian unity government that was formed in early June, even though that government was committed to honoring all of the conditions imposed by the international community for recognition of its legitimacy.

President Barack Obama’s defense of Israel’s actions: namely, the right and obligation of all governments to protect their civilian populations from assaults from across their borders.
But where, exactly, are Israel’s borders?

It is precisely Prime Minister Benjamin Netanyahu’s refusal to identify those borders that placed Israel’s population at risk. And the reason he has refused to do that is because he did not want the world to know that he had no intention of honoring the pledge he made in 2009 to reach a two-state agreement with the Palestinians.
http://www.politico.com/m(...)ar-109229_Page2.html
Obama heeft daar geen zin in. Het gezeur op Bush heeft ervoor gezorgd dat die zandbank in het Midden Oosten hem letterlijk geen reet interesseert. Tot grote ergernis van zowel 'wereldverbeteraars', zoals Hillary en 'war mongers', zoals McCain. Zijn laatste comments waren letterlijk: "Zoek het maar lekker zelf uit daar", zijn lichaamstaal vertelde het hele verhaal gisteren:
http://www.thewire.com/po(...)nt-do-it-all/375481/
pi_143004744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Je doet niet echt je best om je antisemitisme te verhullen.
a. Moet dat dan?
b. Waar leid je enig antisemitisme van mijn kant aan af?
c. Ik noemde expres haatbaard, is dat je ontgaan?

ad c.: Ik refereerde zelf aan de anti-moslimterm haatbaarden, maar zie nu dat je zelf een baard in je avatar hebt. Even geldig, niet mijn bedoeling.
Dus projecteer lekker verder.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143004799
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Bron dat het het tegendeel is? Israel is mijn bron.
Ja, daar heb je wel een uitermate, geverifieerde, door iedereen geaccepteerde en toegejuichte, eerlijke en betrouwbare bron. O-) })
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143004898
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Obama heeft daar geen zin in. Het gezeur op Bush heeft ervoor gezorgd dat die zandbank in het Midden Oosten hem letterlijk geen reet interesseert. Tot grote ergernis van zowel 'wereldverbeteraars', zoals Hillary en 'war mongers', zoals McCain. Zijn laatste comments waren letterlijk: "Zoek het maar lekker zelf uit daar", zijn lichaamstaal vertelde het hele verhaal gisteren:
http://www.thewire.com/po(...)nt-do-it-all/375481/
En dan daarbij: hij heeft gruwelijk de pest aan Netanjahoe. Kan ik me ook wel voorstellen als ik de karakters inschat. Wat je ook van Obama mag vinden, hij zoekt wel naar een oprecht en integer en consistent standpunt. Netanjahoe liegt en draait alsof hij het zelf ter plekke verzint.
pi_143004903
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel een uitermate, geverifieerde, door iedereen geaccepteerde en toegejuichte, eerlijke en betrouwbare bron. O-) })
Israel = internationaal erkende staat
Hamas = internationaal erkende terreurbeweging
pi_143004953
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dan daarbij: hij heeft gruwelijk de pest aan Netanjahoe. Kan ik me ook wel voorstellen als ik de karakters inschat. Wat je ook van Obama mag vinden, hij zoekt wel naar een oprecht en integer en consistent standpunt. Netanjahoe liegt en draait alsof hij het zelf ter plekke verzint.
Precies en Obama is akkoord met de status quo verder dus Israel mag blijven bombarderen om zo hopelijk Hamas uit te schakelen.
pi_143005004
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Van een internationaal erkende staat kan de leiding zich ook schuldig maken aan ernstige schending van de mensenrechten, er zijn veel voorbeelden daarvan te geven in het verleden en het heden.
pi_143005055
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:11 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Van een internationaal erkende staat kan de leiding zich ook schuldig maken aan ernstige schending van de mensenrechten, er zijn veel voorbeelden daarvan te geven in het verleden en de toekomst.
Noem er eens wat.
pi_143005057
quote:

[..]

Israel = langzaamaan door de hele wereld uitgekotst als terreurstaat

Israeliers zullen worden gehaat like the old times.... dit is de prijs die ze onder andere betalen als gevolg van wat nu in Gaza gebeurt
pi_143005079
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef DR010 het volgende:

[..]

Israel = langzaamaan door de hele wereld uitgekotst als terreurstaat
-Niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door Specularium op 03-08-2014 00:17:53 ]
pi_143005086
quote:

[..]

Dit, en niet anders.

En de Palestijnen steunen deze terreurbeweging.
pi_143005129
-
pi_143005144
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Noem er eens wat.
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt verzinnen. Duitsland was in de jaren 40 ook een erkende staat bijvoorbeeld.
pi_143005157
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit, en niet anders.

oksel12 en thunderdog.. de left-overs...
pi_143005181
quote:
Sisi is dan ook een baas. _O_ Zowel de terroristen thuis (Moslimbroederschap) als terroristen in Israel (Hamas) bestrijden.
pi_143005216
Sisi... ^O^
pi_143005226
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt verzinnen.
Nee.
pi_143005317
quote:

[..]

Over cirkelredenering gesproken.
Hamas is een democratisch gekozen regering in Gaza, gekozen in verkiezingen waarvan Israel en de VSvA beloofd hadden de uitkomst te respecteren.
Israel heeft zichzelf uitgeroepen tot staat. En dat Palestijnen Israel niet erkennen is kennelijk een ernstig pijnpunt.
Bovendien: Rusland, de VSvA en Noord-Korea zijn ook internationaal erkende staten. Zou jij blindelings een bericht van deze staten geloven?
pi_143005341
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:18 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya) over het conflict in Israël.

Typisch die schaars geklede dames. :')
pi_143005348
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit, en niet anders.

Neenee, Israel heeft deze terreurbeweging mee opgericht.
pi_143005362
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Typisch die schaars geklede dames. :')
Wat vind je daar typisch aan?
pi_143005366
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Neenee, Israel heeft deze terreurbeweging mee opgericht.
:')
pi_143005435
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Over cirkelredenering gesproken.
Hamas is een democratisch gekozen regering in Gaza, gekozen in verkiezingen waarvan Israel en de VSvA beloofd hadden de uitkomst te respecteren.
Israel heeft zichzelf uitgeroepen tot staat. En dat Palestijnen Israel niet erkennen is kennelijk een ernstig pijnpunt.
Bovendien: Rusland, de VSvA en Noord-Korea zijn ook internationaal erkende staten. Zou jij blindelings een bericht van deze staten geloven?
Dat doet er niks van af dat Hamas feitelijk aan terrorisme doet, daar ging het me om.
Niet blindelings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')