Obama heeft daar geen zin in. Het gezeur op Bush heeft ervoor gezorgd dat die zandbank in het Midden Oosten hem letterlijk geen reet interesseert. Tot grote ergernis van zowel 'wereldverbeteraars', zoals Hillary en 'war mongers', zoals McCain. Zijn laatste comments waren letterlijk: "Zoek het maar lekker zelf uit daar", zijn lichaamstaal vertelde het hele verhaal gisteren:quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Charismatisch het volgende:
Israel Provoked This War. It’s up to President Obama to stop it.
Israel’s assault on Gaza, as pointed out by analyst Nathan Thrall in the New York Times, was not triggered by Hamas’ rockets directed at Israel but by Israel’s determination to bring down the Palestinian unity government that was formed in early June, even though that government was committed to honoring all of the conditions imposed by the international community for recognition of its legitimacy.
President Barack Obama’s defense of Israel’s actions: namely, the right and obligation of all governments to protect their civilian populations from assaults from across their borders.
But where, exactly, are Israel’s borders?
It is precisely Prime Minister Benjamin Netanyahu’s refusal to identify those borders that placed Israel’s population at risk. And the reason he has refused to do that is because he did not want the world to know that he had no intention of honoring the pledge he made in 2009 to reach a two-state agreement with the Palestinians.
http://www.politico.com/m(...)ar-109229_Page2.html
a. Moet dat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je doet niet echt je best om je antisemitisme te verhullen.
Ja, daar heb je wel een uitermate, geverifieerde, door iedereen geaccepteerde en toegejuichte, eerlijke en betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Bron dat het het tegendeel is? Israel is mijn bron.
En dan daarbij: hij heeft gruwelijk de pest aan Netanjahoe. Kan ik me ook wel voorstellen als ik de karakters inschat. Wat je ook van Obama mag vinden, hij zoekt wel naar een oprecht en integer en consistent standpunt. Netanjahoe liegt en draait alsof hij het zelf ter plekke verzint.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama heeft daar geen zin in. Het gezeur op Bush heeft ervoor gezorgd dat die zandbank in het Midden Oosten hem letterlijk geen reet interesseert. Tot grote ergernis van zowel 'wereldverbeteraars', zoals Hillary en 'war mongers', zoals McCain. Zijn laatste comments waren letterlijk: "Zoek het maar lekker zelf uit daar", zijn lichaamstaal vertelde het hele verhaal gisteren:
http://www.thewire.com/po(...)nt-do-it-all/375481/
Israel = internationaal erkende staatquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een uitermate, geverifieerde, door iedereen geaccepteerde en toegejuichte, eerlijke en betrouwbare bron.![]()
Precies en Obama is akkoord met de status quo verder dus Israel mag blijven bombarderen om zo hopelijk Hamas uit te schakelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dan daarbij: hij heeft gruwelijk de pest aan Netanjahoe. Kan ik me ook wel voorstellen als ik de karakters inschat. Wat je ook van Obama mag vinden, hij zoekt wel naar een oprecht en integer en consistent standpunt. Netanjahoe liegt en draait alsof hij het zelf ter plekke verzint.
Van een internationaal erkende staat kan de leiding zich ook schuldig maken aan ernstige schending van de mensenrechten, er zijn veel voorbeelden daarvan te geven in het verleden en het heden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Israel = internationaal erkende staat
Hamas = internationaal erkende terreurbeweging
Noem er eens wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:11 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Van een internationaal erkende staat kan de leiding zich ook schuldig maken aan ernstige schending van de mensenrechten, er zijn veel voorbeelden daarvan te geven in het verleden en de toekomst.
Israel = langzaamaan door de hele wereld uitgekotst als terreurstaatquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef oksel12 het volgende:
[..]
-Niet doen-quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef DR010 het volgende:
[..]
Israel = langzaamaan door de hele wereld uitgekotst als terreurstaat
Dit, en niet anders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef oksel12 het volgende:
[..]
twitter:PalAnonymous twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 23:26:04#Israeli settlers waving a banner "Thank you Sisi". #Egypt #Gaza #Palestine http://t.co/4HQktUD8vy reageer retweet
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt verzinnen. Duitsland was in de jaren 40 ook een erkende staat bijvoorbeeld.quote:
oksel12 en thunderdog.. de left-overs...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit, en niet anders.
En de Palestijnen steunen deze terreurbeweging.
Sisi is dan ook een baas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PalAnonymous twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 23:26:04#Israeli settlers waving a banner "Thank you Sisi". #Egypt #Gaza #Palestine http://t.co/4HQktUD8vy reageer retweet
Nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Ik denk dat je dat zelf ook wel kunt verzinnen.
Over cirkelredenering gesproken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:08 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Typisch die schaars geklede dames.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:18 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya) over het conflict in Israël.
Neenee, Israel heeft deze terreurbeweging mee opgericht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit, en niet anders.
En de Palestijnen steunen deze terreurbeweging.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Neenee, Israel heeft deze terreurbeweging mee opgericht.
Dat doet er niks van af dat Hamas feitelijk aan terrorisme doet, daar ging het me om.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Over cirkelredenering gesproken.
Hamas is een democratisch gekozen regering in Gaza, gekozen in verkiezingen waarvan Israel en de VSvA beloofd hadden de uitkomst te respecteren.
Israel heeft zichzelf uitgeroepen tot staat. En dat Palestijnen Israel niet erkennen is kennelijk een ernstig pijnpunt.
Bovendien: Rusland, de VSvA en Noord-Korea zijn ook internationaal erkende staten. Zou jij blindelings een bericht van deze staten geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |