Doet die steen pijn? Zelfs ik kom er niet onderuit om het mee te krijgen....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dat soort dingen gaan aan mij voorbij.
Jij zit zeker nog in de kast! Latente Bacondinges!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dat soort dingen gaan aan mij voorbij.
Maar heel mooi als je er boven staat en van boven af de vermeende grot waar Merlin woonde (?) ziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Veul pony's! Niet op knuffelafstand zoals in Dartmoor.
En het is een lekkere klim naar Tintagel.
Ben juist wel blij dat ik het niet mee hoef te krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doet die steen pijn? Zelfs ik kom er niet onderuit om het mee te krijgen....
De rest van het land vindt het blijkbaar niet zo boeiend, ik wist het ook niet tot Soury het meldde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doet die steen pijn? Zelfs ik kom er niet onderuit om het mee te krijgen....
Ja, dat zal het zijn. Opeens heb je 't, je wil piemels in je kont.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zit zeker nog in de kast! Latente Bacondinges!
Ow, geen sociale media of radio bereikt jou? Dat vind ik best ernstig. (leer me je truc, ik haat het)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben juist wel blij dat ik het niet mee hoef te krijgen.
Had ik vorige week toch gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Opeens heb je 't, je wil piemels in je kont.
Radio, tv en zo zijn jou ook vreemd.. zelfs fok geeft het aandacht. Ow, wacht, Niet in Utopia natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest van het land vindt het blijkbaar niet zo boeiend, ik wist het ook niet tot Soury het meldde.
En er liggen hier wel behoorlijke stenen, maar niet op mij.
Of dildo's, mits je toch wel wat tieten wilt voelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope, ik hoef niet te weten wat ik moet liken of wat voor candlelight er vanavond is. Dus heb ook niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, geen sociale media of radio bereikt jou? Dat vind ik best ernstig. (leer me je truc, ik haat het)
TV is me vreemd ja, ik heb er wel eentje, maar die staat alleen aan als ik wil gamen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Radio, tv en zo zijn jou ook vreemd.. zelfs fok geeft het aandacht. Ow, wacht, Niet in Utopia natuurlijk
Prutser, moet je top worden... Al die hetero's die zeuren dat ze nooit achterlangs mogen bij "de vrouw/vriendin" zoek je een leuke bottom.. Verschil merk je niet..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een beetje lezen is jou dan weer vreemd, anders had je gezien dat ik in Engeland zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Radio, tv en zo zijn jou ook vreemd.. zelfs fok geeft het aandacht. Ow, wacht, Niet in Utopia natuurlijk
Ja je hebt de ware Bacon ontmaskerd. Mijn zaadvragende blik zal me wel weer verraden hebben.quote:
Afgezien van borsten en een lekkere kont.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Prutser, moet je top worden... Al die hetero's die zeuren dat ze nooit achterlangs mogen bij "de vrouw/vriendin" zoek je een leuke bottom.. Verschil merk je niet..
Ja dat is precies hetzelfde natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Prutser, moet je top worden... Al die hetero's die zeuren dat ze nooit achterlangs mogen bij "de vrouw/vriendin" zoek je een leuke bottom.. Verschil merk je niet..
Niet iedereen is zo makkelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gay-pride daar heeft ook genoeg aandacht. Maar ik geef jou niet genoeg aandacht. Spijt me niet, boeit me niet. Geniet van je status.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje lezen is jou dan weer vreemd, anders had je gezien dat ik in Engeland zit.
Weet jij dat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is precies hetzelfde natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |