Dat klopt inderdaad. Ik ben zo overigens niet hoor maar ik denk dat het komt doordat die heerlijke geur van tabak je toch wel weer doet verlangen naar een lekkere peuk. Dus dan maar overal bannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mensen die gestopt zijn, zijn de ergsten.
Gebruik een shisha-penquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik ben zo overigens niet hoor maar ik denk dat het komt doordat die heerlijke geur van tabak je toch wel weer doet verlangen naar een lekkere peuk. Dus dan maar overal bannen.
Mensen als jij zorgen dat ik minder uitkering krijgquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:47 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Mijn eigen keuze wat ik met uitkeringsgeld doe, vriend.
Ok dan. Ik dacht even dat ik iemand had gevonden om m'n zuurheid op bot te vieren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik ben zo overigens niet hoor maar ik denk dat het komt doordat die heerlijke geur van tabak je toch wel weer doet verlangen naar een lekkere peuk. Dus dan maar overal bannen.
M'n keuringsarts zei me dat ik moet stoppen met roken. Ik zo: 'jij werkt in het midden van de Botlek elke dag, en ik woon aan de kust'. Had 'ie niet van terug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mooie gelegenheid om definitief te stoppen. Moet je kijken wat je aan geld uitspaart zo!
Moet je 's-nachts 'ns in A'dam zijn. En dat noemt zichzelf dan een wereldstad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef ADQ het volgende:
Wonen in een plaats waar de winkels niet open zijn..,,
Tsjah, dat is een plek waar je niet dood gevonden wilt worden maar wel een goede kans daarop maakt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moet je 's-nachts 'ns in A'dam zijn. En dat noemt zichzelf dan een wereldstad.
Tankstationquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Onmogelijk dat alle plekken waar je tabak kunt halen nu al dicht zijn, dus onterechte klacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |