SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Zeker die ene die niet over het randje kon springenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk van die vogeltjes L.
Die anderw kwartel eieren komen niet uit en 1 van de kleintjes is dood. Dus nog eentje ovet.
Schatje hoor
Ja toch die....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker die ene die niet over het randje kon springen
De natuur is mooi maar ook keihard he .quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja toch die....
Zo gaat dat. Maar hij oogde niet slecht hoor dus geen idee wat het probleem was.
ah gussie...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk van die vogeltjes L.
Die anderw kwartel eieren komen niet uit en 1 van de kleintjes is dood. Dus nog eentje ovet.
Schatje hoor
gister rustig aan gedaan, mosselen gekookt voor familie maar het zelf bij 2 glazen gelatenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:02 schreef theguyver het volgende:
iets te veel gezopen gister... need coffee
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
gister rustig aan gedaan, mosselen gekookt voor familie maar het zelf bij 2 glazen gelaten
ja die zijn killing, zeker als je ze niet meer kan tellenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]ja, kreeg een shitload aan shotjes..misschien had ik die over moeten slaan
Na al die shotjes vergat je hem open te doen natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah gussie...
Moge peeps, gister weer eens leuk feestje gehad.
hordeur gesloopt
Yesquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumJe eerste vakantieweek is goed bevallen? Lekker nog één voor de boeg he?
Jij een beetje genoten van je weekend?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumJe eerste vakantieweek is goed bevallen? Lekker nog één voor de boeg he?
Je hebt hard genoeg gewerkt hoor, weet nog wel dat je tot s'avonds laat zat te buffelen met een deadline die steeds dichterbij kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes. Ben er helemaal aan gewend, het niksen, het luieren, etc. Nu nog extra volop genieten van het laatste weekje, die ook weer voorbij zal vliegen maar daar denk ik nog niet aan
Ja en nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij een beetje genoten van je weekend?
Gewoon extra genieten van elke minuut, komt in ordequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt hard genoeg gewerkt hoor, weet nog wel dat je tot s'avonds laat zat te buffelen met een deadline die steeds dichterbij kwam.
Hoop dat de komende week heeeeel lang duurt
Oekraïne en Gaza gok ik? Er gebeurt zoveel op het moment dat ik het niet meer bij kan houden. Gaza en Oekraïne maak ik mij ook wel druk om, maar las ook van alles over wat er in Irak gebeurt, en poe.. dat is ook veel te heftig allemaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en nee.
Maak me best zorgen hoe het er in de wereld toegaat.
Ja die dingen . Probeer het wel een beetje van me af te zetten maar ja, het komt allemaal wel erg dichtbij nu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oekraïne en Gaza gok ik? Er gebeurt zoveel op het moment dat ik het niet meer bij kan houden. Gaza en Oekraïne maak ik mij ook wel druk om, maar las ook van alles over wat er in Irak gebeurt, en poe.. dat is ook veel te heftig allemaal
Mja, die idioten.. toch heb ik het idee dat het eens allemaal weer omgedraaid word, dat het allemaal weer de goeie kant op gaat, en dat dat moment dichter bij is dan ooit. Heb alleen ook het idee dat het nog allemaal veel erger word, ook in onze buurt, voor we de juiste kant op gaan..quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
En die idioten die van de Schilderswijk een Sharia-buurt willen maken![]()
De haat aan alle kanten, momenteel de openlijk jodenhaat.
Ja, het baart me zorgen allemaal en ik ben er niet gerust op.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
En Ajax staat ook nog achter![]()
Koffie! Veel koffie
Ja, ik wist wel dat je zou jui-chenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]Ajax staat niet alleen achter, verliezen gewoon
![]()
![]()
Heb niet alles gezien maar wat ik heb gezien was inderdaad dramatisch. Ik hoop erop dat het Frank de Boer effectje na 4 jaar eindelijk eens op is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat je zou jui-chen.
Maar men wat speelde Ajax beroerd zeg
Het leek wel alsof ze er geen zin in hadden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar wat ik heb gezien was inderdaad dramatisch. Ik hoop erop dat het Frank de Boer effectje na 4 jaar eindelijk eens op is.
Hey sterretjequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef starla het volgende:
Hey Folks.
Zag net idd de verrassende uitslag.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar wat ik heb gezien was inderdaad dramatisch. Ik hoop erop dat het Frank de Boer effectje na 4 jaar eindelijk eens op is.
Israel is de grootste agressor. En degene die veel beter zou moeten weten. Niets geleerd van de holocaust, sterker, gewoon een neoholocaust toepassen op onschuldige vrouwen en kinderen (!).quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
En die idioten die van de Schilderswijk een Sharia-buurt willen maken![]()
De haat aan alle kanten, momenteel de openlijk jodenhaat.
Ja, het baart me zorgen allemaal en ik ben er niet gerust op.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Israel is de grootste agressor. En degene die veel beter zou moeten weten. Niets geleerd van de holocaust, sterker, gewoon een neoholocaust toepassen op onschuldige vrouwen en kinderen (!).
ach het is FOKquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
goedemorgen, wat ... heeft mata een &$#&$ usericon...
Ja dat wel, mja vind hij leuk wil er zo reacties mee uitlokken.quote:
Het is een mening. En het is een UI. En laat ik er verder maar niks over zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Israel is de grootste agressor. En degene die veel beter zou moeten weten. Niets geleerd van de holocaust, sterker, gewoon een neoholocaust toepassen op onschuldige vrouwen en kinderen (!).
Nope voor mij paar kleintjes miep naast me had een dikke karperquote:
eet ze die op?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope voor mij paar kleintjes miep naast me had een dikke karper
nope alleen even tijdelijk voorzien van piercings maar dat was het, daarna weer keurig terug de plomp inquote:
Ja!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand me motiveren om morgen sowieso te gaan hardlopen?
Haha, doet het prima inderdaad. Sta al in de startblokkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
als dit je niet motiveert weet ik het niet meer
Vandaag ook weer fijn dagje gehad? Het weer is echt fantastisch he? Hoef je niet voor naar het buitenland. Gewoon hier in de tuin of op een terras, heerlijk!quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, doet het prima inderdaad. Sta al in de startblokken.
ik zet een greep op mijn fiets en ik bike als een malloot achter je aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand me motiveren om morgen sowieso te gaan hardlopen?
die onderste, de cameraman heeft groot gelijk, dat ie alleen haar bips even aandachtig filmt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
als dit je niet motiveert weet ik het niet meer
Ja, het zijn heel mooie dames !quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
die onderste, de cameraman heeft groot gelijk, dat ie alleen haar bips even aandachtig filmt.
Btw, hoop ooit dat deze nog met mij mee loopt, zou leuk zijn![]()
[ afbeelding ]
laat scrum achter jou aan rennen, krijgt ie ook wel inspiratie vanquote:
quote:
nog wat gevangenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]top weekend gehad, met vandaag nog een vrije dag er bij.. morgen weer aan de bak, vandaag even lekker wezen vissen
Het was weer prima te doen jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag ook weer fijn dagje gehad? Het weer is echt fantastisch he? Hoef je niet voor naar het buitenland. Gewoon hier in de tuin of op een terras, heerlijk!
Teruggegooid of opgegeten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
yup!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
terug gegooid, karper kan je eten ( is een delicatesse in Tsjechie) maar ik vind het niks aan.quote:
Ik hou zelf helemaal van geen een vis eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
terug gegooid, karper kan je eten ( is een delicatesse in Tsjechie) maar ik vind het niks aan.
Doe mij maar forel
ow gebakken visje hier van de markt is best lekker een haring gaat er ook wel in.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou zelf helemaal van geen een vis eigenlijk.
Alleen rauwe haring vind ik wel lekker, maar al in geen jaren gegeten
Zoiets went snel he? Lekker joh! Het is je gegund!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was weer prima te doen ja. Raak eraan gewend!
Ik ben ook geen visklantquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou zelf helemaal van geen een vis eigenlijk.
Alleen rauwe haring vind ik wel lekker, maar al in geen jaren gegeten
*steekt hand op*quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:01 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Blijft een leuk liedje inderdaad. En goedemiddag! Zitten mensen hier van de vakantie te genieten oid?:)
Ik gok dat divje zelf student is daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Haha, je gaat serieus naar Groningen om studentes te bekijken? (Ik wist niet dat ze daar zo mooi waren....)
Klinkt iets aannemelijker inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat divje zelf student is daar
En; can't blame himquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:40 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Klinkt iets aannemelijker inderdaad
Veel mooie meiden hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Haha, je gaat serieus naar Groningen om studentes te bekijken? (Ik wist niet dat ze daar zo mooi waren....)
Nope.. Studeer nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat divje zelf student is daar
Die periode heb ik nog helemaal niet gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:54 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Ah, student zijn...mooiste periode in het leven...
Haha, ik ben om mijn 21e weer begonnen nadat ik op mijn 16e gestopt was.....hoge studieschuld omdat mijn ouders niets meer wilde betalen, maar ik ben er nog altijd zeer blij mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Die periode heb ik nog helemaal niet gehad![]()
Moest natuurlijk weer rebels zijn en vroeg met school stoppen
meest achterlijke beslissing die ik ooit gemaakt heb
Achteraf ... zelfde hier. Wel MBO diploma's, twee zelfs, maar had zoveel meer ingezeten maar was altijd te 'lui'. Achteraf....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Wow, same here, ook op m'n 16de gestopt. Maar begin volgend jaar weer met een studiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Haha, ik ben om mijn 21e weer begonnen nadat ik op mijn 16e gestopt was.....hoge studieschuld omdat mijn ouders niets meer wilde betalen, maar ik ben er nog altijd zeer blij mee.
Niet dat mijn ouders verschrikkelijk zijn hoor, maar ik heb ze best een moeilijke periode gegeven..verder zijn ze absoluut ondersteunend.
'Lui' iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achteraf ... zelfde hier. Wel MBO diploma's, twee zelfs, maar had zoveel meer ingezeten maar was altijd te 'lui'. Achteraf....
Rokjes, hotpants, bikini's!quote:
daarom woon ik al jaren boven een studenten huisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:54 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Ah, student zijn...mooiste periode in het leven...
Heb je dan geen last van de herrie? Tijdens mijn HBO-periode in Utrecht was ik niet bepaald een rustige bewoner om het zo maar te verwoorden...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
daarom woon ik al jaren boven een studenten huisniet lang meer hoop ik, heb mooi huisje op het oog
Ik doe vrolijk meequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:11 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Heb je dan geen last van de herrie? Tijdens mijn HBO-periode in Utrecht was ik niet bepaald een rustige bewoner om het zo maar te verwoorden...
Moet wel op het gepaste lichaam...;).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Wow, same here, ook op m'n 16de gestopt. Maar begin volgend jaar weer met een studieben dan 26. Tegen die tijd is m'n studieschuld ook afbetaalt, kan ik weer nieuwe schulden maken
lol.
Realiseer nu pas dat het bijna een soort van jubileum is![]()
[..]
'Lui' idd
[..]
Rokjes, hotpants, bikini's!
Hehe, ik woon samen en als ik rust wil ga ik juist niet naar huis...:Pquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik doe vrolijk mee![]()
En als ik rust wil ga ik naar mijn vriendin.
Moet zeggen 2 jaar terug woonde hier echt een giga feestbeest erger dan ik zelf, die is nu weg dus valt momenteel mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hehe, ik woon samen en als ik rust wil ga ik juist niet naar huis...:P
Oef, je gaat van feestbeest naar burgerlijk...succes!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen 2 jaar terug woonde hier echt een giga feestbeest erger dan ik zelf, die is nu weg dus valt momenteel mee.
Ik ben vaak zelf de aanstichter tot de goeie feestjes.
huisje buiten centrum met tuintje en dergelijke staat in de planning
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Moet wel op het gepaste lichaam...;).
Dat is ook waarheidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Moet wel op het gepaste lichaam...;).
Nicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen 2 jaar terug woonde hier echt een giga feestbeest erger dan ik zelf, die is nu weg dus valt momenteel mee.
Ik ben vaak zelf de aanstichter tot de goeie feestjes.
huisje buiten centrum met tuintje en dergelijke staat in de planning
lukt aardig hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:16 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Oef, je gaat van feestbeest naar burgerlijk...succes!
niet aan gedacht, daalt het huis gelijk in waardequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook waarheiden wat Scrum laat zien
[..]
NiceDat zal me toch een house-warming feest worden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet aan gedacht, daalt het huis gelijk in waarde
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij slaapt vannacht bij je vriendin?
Hehe, awesome!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]ofc!
Kreeg vorige week de vraag van mijn buurvrouw of ik een metalen bed had![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]ofc!
Kreeg vorige week de vraag van mijn buurvrouw of ik een metalen bed had![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Te lang lijkt me ook niks neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]hmmm Ben te lang student geweest is ook niet wat hoor, vorig jaar laatste opleiding afgerond
Het lijkt mij slimmer om een 21+ test te doen, heb ik iig gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Te lang lijkt me ook niks neeMaar dat zit er sowieso in voor me. Moet vanaf nul beginnen, dus eerst de sprinthavo aanpakken
Iets met opengesperde beentjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de TT moet veranderen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar met lekkere hammetjes zou wel een mogelijkheid zijn
en opgerekte neuzenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]Ach, de huidige TT past ook, geloof dat alle mannen met opengesperde snaveltjes liggen te kijken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de TT moet veranderen
Nee, die niet. Mijne zijn bruinerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:05 schreef theguyver het volgende:
[..]welke bij jij lav?
helemaal links?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die niet. Mijne zijn bruiner
Ja doeiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]je weet het he, we zijn hier op BNW er worden niet zomaar aannames gemaakt zonder bewijs..
link? bron?
Zie een lambiekje postquote:
Hahaha, ik moest hardop lachen, leuke!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]je weet het he, we zijn hier op BNW er worden niet zomaar aannames gemaakt zonder bewijs..
link? bron?
Waar je mee omgaat etcquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie een lambiekje post![]()
Niks onderbouwt en je roept maar wat en toont niks aan.
ja ik geloof er ook niks van hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:37 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest hardop lachen, leuke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ik geloof er ook niks van hoor.
Denk eerder.Gezonde melkwitte hollandse billen, mijn favoriet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens....gewoon even lekker relativeren.
Wel één die de billen bedekt hè!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]als het erger word stuur ik een paar witte jassen langs met ook een mooie jas voor jou
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat weer beginnen; m'n koppie gaat weer op 1mm, daarna hardlopen. Begin maar weer vanaf het begin... zo jammer, zat toen ik stopte op bijna 5 km constant hard..
Lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Zo ben ik ook begonnen hoor eerst 1 toen 3 toen 5 toen 7 daarna 10 en nu weer op 13km over tijdsbestek van 2 a 3 weken
fap away buddy...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Gezonde melkwitte hollandse billen, mijn favoriet!
Tuurlijk. Gaat lukken Scrumquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker. Hopelijk gaat het bij mij hetzelfde
Ga ik ook wel vanuitquote:
Ja lekker is dat he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ik ook wel vanuitOoit! Nee, sneller dan ik voor mogelijk acht, denk ik. Zit er nu net weer op maar damn, vergeten hoe heerlijk het is om je heerlijk doelloos in het zweet te werken.
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he?
Als ik om het meer hol denk ik ook halverwege; waar ben ik aan begonnen maar als ik er dan ben voelt het zo goed en wil ik eigenlijk nog een rondje
Nee. Heb je linkje? Klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:24 schreef BlauweTijger het volgende:
HellowIemand Revelation of the pyramids gezien? Die documentaire.
Ja schijnt tof te zijn! Vriendin van me vertelde erover en wil hem nu graag zien. Hier wordt die kort toegelicht: La révélation des pyramides (2010) - IMDb Ik ga nu een geschikte site zoeken waar ze hem streamen ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Heb je linkje? Klinkt goed!
Dankjewel! Zeker geinteresseerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
If interested
http://www.nowvideo.sx/video/b701ce316f7f5
Nice! Geen probleem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dankjewel! Zeker geinteresseerd
En welkom op de SC. Leuk!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he?
Als ik om het meer hol denk ik ook halverwege; waar ben ik aan begonnen maar als ik er dan ben voelt het zo goed en wil ik eigenlijk nog een rondje
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja schijnt tof te zijn! Vriendin van me vertelde erover en wil hem nu graag zien. Hier wordt die kort toegelicht: La révélation des pyramides (2010) - IMDb Ik ga nu een geschikte site zoeken waar ze hem streamen ofzo.
Ben nu die docu.. zie stukje hierboven aan kijken, meer een soort van drama over de opgraving van Toetanchomon .. erg vet, en ja ze gooien er ook nog een stukje vloek van de farao bij..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:43 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Damn, dat klinkt wel echt interessant! En als je ziet hoe massief een piramide eigenlijk is, lijkt het best aannemelijk dat het als bunker gebouwd is, alleen te laat?
Met Johnny Cash dat uit de speakers komt...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag!
In zo'n auto rijden. Lijkt me machtig mooi
![]()
Ja, dan is het helemaal top he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:18 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Met Johnny Cash dat uit de speakers komt...
Ja gaaf wel he! Ik ga nu een beetje twijfelenquote:
Als ik zo naar buiten kijk niet...en morgen en zaterdag wordt het helemaal dramatisch. Sorry jongens! Ik ben blij dat ik nog even naar de Provence gereden ben een paar weken geleden, twee weken volle bak zon en prachtige stadjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is het helemaal top he?![]()
Best lekker, een middagje regen. Goed voor de plantjes .
Maar hoop dat het morgen weer droog is zodat de vakantievierders zoals Scrummie en Tjacka weer lekker kunnen genieten op een terrasje
Oh jij ook?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:46 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Als ik zo naar buiten kijk niet...en morgen en zaterdag wordt het helemaal dramatisch. Sorry jongens! Ik ben blij dat ik nog even naar de Provence gereden ben een paar weken geleden, twee weken volle bak zon en prachtige stadjes.
Ik zat op een camping in saint remy de provence. Vanuit daar eigenlijk naar alle hotspots gereden. En jij dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jij ook?
Ja, was lekker. Maar hier was het net zo mooi, dus wat dat betreft hadden we net zo goed hier kunnen blijven.
Waar was je in de Provence?
Oh en goede morgen luitjes
Ik zat in Malaucene. Leuk dorpje aan de voet van de Mont Ventoux.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:38 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Ik zat op een camping in saint remy de provence. Vanuit daar eigenlijk naar alle hotspots gereden. En jij dan?
Ah nice, ik ben ook nog even de Mont Ventoux opgereden, prachtig echt!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat in Malaucene. Leuk dorpje aan de voet van de Mont Ventoux.
Wel eng he, met al die bochten en dat ravijn naast jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Ah nice, ik ben ook nog even de Mont Ventoux opgereden, prachtig echt!
Hahaha, ja, nog nooit zo langzaam gereden!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel eng he, met al die bochten en dat ravijn naast je
En dan kom je door zo'n bocht en zie je ineens een vrachtauto op je af denderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hahaha, ja, nog nooit zo langzaam gereden!
En twee wielrenners langs je vliegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan kom je door zo'n bocht en zie je ineens een vrachtauto op je af denderen
Of dat allebei tegelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
En twee wielrenners langs je vliegen
Groetjes terug uit de Haarlemmermeer. Ook tikkeltje zonnigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:25 schreef sararaats het volgende:
Zonnige groeten vanuit Cadzand-Bad.
![]()
Tikkeltje grijs hier in het midden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groetjes terug uit de Haarlemmermeer. Ook tikkeltje zonnig
Wegscheren !quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tikkeltje grijs hier in het midden.
Is nu even iets te gevaarlijk, met die flitsen er tussendoor.quote:
Donder en bliksem bij jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is nu even iets te gevaarlijk, met die flitsen er tussendoor.
En aardig wat regen.quote:
Leuk!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoelde ik
combi Frozen en Lego Movie
Heyquote:
Goed bezig jij!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Nu douchen, kom net terug van hardlopen
Ik ben verbrand maar heb het goed verzorgdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groetjes terug uit de Haarlemmermeer. Ook tikkeltje zonnig
Lekker insmeren met aftersun.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben verbrand maar heb het goed verzorgd![]()
Anyway![]()
![]()
heb je van B wat kwartels gekregen of had je die al?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
En kwartels, maar die zaten helemaal achter in de kooi, dus niet zo duidelijk. Zat ook een heel mooi geel vogeltje, die echt leuke geluidjes maakte
[ afbeelding ]
En de kooi met de parkieten was één grote herriebak. Allemachtig wat kwetteren die er op los.
altijd hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
voetjebal? ga je naar de wedstrijd?
Dit is in Alkmaar, in de Hout. Hebben ze hele mooie oude volieres. Wel met jonge vogels hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je van B wat kwartels gekregen of had je die al?
en dat gekakel gaat het de hele dag door of alleen als je in de buurt bent?
Ahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is in Alkmaar, in de Hout. Hebben ze hele mooie oude volieres. Wel met jonge vogels hoor![]()
Ga ik graag even langs want ze hebben er behalve kwartels ook lachduiven en die vind ik zo leuk. Net roadrunner![]()
En goeiemorgen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:00 schreef Divje het volgende:
Goeiemorgen
M'n goede daad van dit jaar ook weer gehadIemand opgevangen voor een nachtje, hij is vanochtend om 8.00 vertrokken en stond net voor de deur met een splinternieuw Feyenoord-shirtje als dank.
![]()
Leuk ditquote:
haha slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk ditdoe het hierna denk ik nooit weer want heb zelf amper geslapen
Ga nog even liggen nu
Leuk dit soort dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:00 schreef Divje het volgende:
Goeiemorgen
M'n goede daad van dit jaar ook weer gehadIemand opgevangen voor een nachtje, hij is vanochtend om 8.00 vertrokken en stond net voor de deur met een splinternieuw Feyenoord-shirtje als dank.
![]()
En het was nog gezellig ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk dit soort dingen![]()
Wie goed doet goed ontmoet Div![]()
Gelukkig ben je fan van Feyenoord anders zou het een beetje lullig zijn
Over Ajax natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
En het was nog gezellig ook
En hij is ook Feyenoorder, kan je raden waar we het gisteravond de hele tijd over hebben gehad![]()
020quote:
loting voor de beker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
020, dat klopt idd. Gedeeltelijk. Niet helemaal helder nu, net weer wakker
Mooi op tijd voor de loting
Europa League lotingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
loting voor de beker?
En lekker dutje gedaan?
* theguyver gaat verder met zijn bouwproject
nou ik had vorige week een oproepje op FB geplaatst voor een ratten kooi ik heb er ondertussen 3 gekregen dus ik ga er een flat van maken alle 3 de bakken zijn van verschillende grotes dus gaten in zagen en opelkaar zetten, buisjes er tussen heb ik ook maar ratten kunnen geen bochtjes maken dus die laat ik er tussenuit,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Europa League lotingheb wel even lekker geslapen ja
Wat ben je aan het bouwen?
Dit is alleen meer jaren 70.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan nog net heMorgen de grote reis
![]()
Voor jou omdat je zo van groepjes uit de jaren 80 houdt![]()
Oh leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou ik had vorige week een oproepje op FB geplaatst voor een ratten kooi ik heb er ondertussen 3 gekregen dus ik ga er een flat van maken alle 3 de bakken zijn van verschillende grotes dus gaten in zagen en opelkaar zetten, buisjes er tussen heb ik ook maar ratten kunnen geen bochtjes maken dus die laat ik er tussenuit,
Goeliejo Iekleesjas!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
En Ferdo, om al helemaal in de Spaanse-dansstemming te komen![]()
![]()
![]()
Jaren 80 kids hier de beste intro's uit die tijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit is alleen meer jaren 70.
Maar ook leuk!
En vanaf morgen inderdaad twee weken pleite.
ja ik denk dat ik toch maar even 1 bak er tussen uit laat, zodat als ik die andere schoon maak de ratjes daar even in kan doen.quote:
Wacht in spanning afquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik toch maar even 1 bak er tussen uit laat, zodat als ik die andere schoon maak de ratjes daar even in kan doen.
dus 2 op elkaar zat straks foto plaatsen als ik klaar ben
Zag dezequote:
Nog niet gezien. Wat schrijft hij allemaal?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:44 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die FB pagina van Frans Timmermans? Beetje walgelijke propaganda in mijn ogen...
Een koortje zoals hierin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag deze
ook bij de ouwe liedjes staan. Wel apart, een kinderkoor mee laten zingen: tonight we'll be happy, tonight we'll be stoned
Sorry voor die screenshot.quote:
Ach, je gaat morgen op vakantie dus het is je vergeven.quote:
Dat laatste heb ik helaas meegemaakt maar met een gewoon toilet. Overstroming en ik met m'n voeten in de shit van andere mensenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, je gaat morgen op vakantie dus het is je vergeven.
niet onderweg op die hurktoiletten gaan hoor, want dan kríjg je nog erger dan bolletjes aan je h*l
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht in spanning afeven Suits kijken tussendoor
Oh jasses wat een ellende . En je ontkomt er ook gewoon niet aan om die smerige toiletten te bezoeken want je kunt nu eenmaal niet alles 16 uur of langer ophouden. Ga dat trouwens de volgende keer wel proberenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik helaas meegemaakt maar met een gewoon toilet. Overstroming en ik met m'n voeten in de shit van andere menqen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik helaas meegemaakt maar met een gewoon toilet. Overstroming en ik met m'n voeten in de shit van andere menqen![]()
![]()
Haha coolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij zit met kleine haakjes aan de achterkant vast zodat de blauwe bak niet kan schuiven.
oke hij staat er op zit klein 4kant gat in de zwarte en in de onderkant van de blauwe waar ze dus door heen kunnen heb nu ook een plaat gemaakt dat de blauwe ook een dichte bodem heeft als het moet, onderin komt een houten opstapje/slaap plek en er komt nog een soort van hangmat in waar ik nog mee bezig ben, moet stevig zijn anders word ie zo kapot gebeten.
ik houd wel van klussen, als de flat helemaal klaar en ingericht is maak ik wel een nieuwe fotoquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik houd wel van klussen, als de flat helemaal klaar en ingericht is maak ik wel een nieuwe foto
3quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicehoeveel ratten gaan het bewonen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
3
vernoemd naar conker deze rat is ook licht bruin
[ afbeelding ]
en goomba deze rat is ook donkerbruin
[ afbeelding ]
en bones deze is ook wit
[ afbeelding ]
foto van de ratjes nog even niet beschikbaar die komen pas als hok helemaal klaar is![]()
Gewoon beetje last van typtyfus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]Had ook niet anders verwacht dat je ze leuke namen hebt gegeven! Ben benieuwd
edit: is dat nou een kromme zin ofwa? of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gewoon beetje last van typtyfus.
mijn favo game characters conkers bad fur day N64, best N64 game ever.
Goomba meest nutteloze vijand in video gamehistory heb ik t-shirts action figures etc van
Dry bones mijn standaard character in mario kart
Zijn jullie al klaar met inpakken en past alles in de auto?quote:
beterschap meid hopelijk morgen beter te pasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
Truste schatjes. Hoofdpijn dus pitten![]()
Tot morgen
Dankjewel en ja hoor, hoofdpijn is weg! Wel vervelend dat ik straks naar de kapper moet want daar heb ik toch een hekel aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
beterschap meid hopelijk morgen beter te pas
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel en ja hoor, hoofdpijn is weg! Wel vervelend dat ik straks naar de kapper moet want daar heb ik toch een hekel aan.
Goeiemorgen trouwens
Neem mijn coupe enige wat je dan hoeft te doen is 1x in de 2 weken tondeuze er over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja vreselijk dat gepruts aan je hoofd.
dan zit het gepruts dichter bij je hoofdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neem mijn coupe enige wat je dan hoeft te doen is 1x in de 2 weken tondeuze er over.
[ afbeelding ]
natalie portman stond het ook wel goed![]()
ow en moge peeps
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zit het gepruts dichter bij je hoofd
ook goeiemorgen allemaal
paar minuten werk 1 x in de 2 wekenquote:
Dat lijkt me ook geen pretje idd. Blij dat dat niet hoeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar minuten werk 1 x in de 2 weken
je hoeft je kin niet elke 2dagen te scheren weet je hoe vervelend dat is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen pretje idd. Blij dat dat niet hoeft
Nee hoor. Gewoon klein stukje er af. En ja mevrouw de kapster, als ik zeg een klein stukje bedóel ik ook een klein stukjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:42 schreef theguyver het volgende:
[..]doe het lekker kort en hip hoef je de komende tijd niet meer
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon klein stukje er af. En ja mevrouw de kapster, als ik zeg een klein stukje bedóel ik ook een klein stukje
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]Had ook niet anders verwacht dat je ze leuke namen hebt gegeven! Ben benieuwd
edit: is dat nou een kromme zin ofwa? of ligt dat aan mij?
Zaterdagen altijd fijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum![]()
Heb je een fijne dag gehad? Nog wat leuks gedaan?
Nou, eerst naar de kapper en daar heb ik een gruwelijke hekel aan maar dit keer viel het mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zaterdagen altijd fijn. Niets bijzonders, alleen maar lopen spelen met nichtje enzo, verder relaxed gedaan. Denk dat ik zo maar de laatste vakantie film ga kijken.
Jij dan? Lekkere weekend zaterdag?
Ja, mijn nichtje heeft iets nieuws nu, ze kan dansen. Op haar manier dan, ik lach me helemaal kapot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, eerst naar de kapper en daar heb ik een gruwelijke hekel aan maar dit keer viel het mee.
Verder van alles in huis en de tuin gedaan en lekker van mijn vrije zaterdag genoten.
En ja, het is het leukste wat er is he, spelen met die kleintjes. Zo jammer dat mijn neefjes al zo groot zijn. Heeft ook wel zijn leuke kanten hoor, lach me soms gek om die puberdingen van ze.
Zal het maar klein zetten maar moet jij maandag weer aan de bak?
En maandagavond .... !!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje heeft iets nieuws nu, ze kan dansen. Op haar manier dan, ik lach me helemaal kapot.
En die neefjes van je ja, nu ze wat ouder zijn zullen ze vast wat streken uithalen.
En ja, maandag weer werken. Geen zin in. Maar ja, komt wel weer als ik weer aan de slag ben
Ja! Het begint weerquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja! Het begint weerKijk er echt wel naar uit haha
Het zal wel loslopen denk ik, of het is weer goed, of niet en dan ja, wat je zegt, merken we dat wel. We zien het welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens Wilfred zijn Johan en Rene weer ok, maar ik hoor op het VI-topic andere geluiden.
Nou ja, we merken het gauw genoeg maandag . Heibel kunnen ze toch niet verbloemen lijkt mij.
Ik hoop trouwens dat het echt weer goed is. Zou zo zonde zijn als het programma zou stoppen door onderlinge strubbelingen.
Ja hoor. Ik verheug me er alweer op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen denk ik, of het is weer goed, of niet en dan ja, wat je zegt, merken we dat wel. We zien het wel.
Ik heb nog geen idee eigenlijk, ga zo even bladeren op internet en dan kom ik wel ergens uit denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik verheug me er alweer op.
Welke film ga je kijken vanavond?
Ik heb nu Andre van Duin op Ned1 aanstaan, en moet er zo om lachen![]()
Het is zo flauwquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk, ga zo even bladeren op internet en dan kom ik wel ergens uit denk ik.
Andre van Duin vind ik niet zo maar snap wel dat anderen het leuk vinden! Mijn vader kan er ook altijd om lachen, grappig is dat.
Kan ik me voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja idd, mij wat te. Maar ieder z'n ding natuurlijk!
Blijven dromen Tjack.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Tjacka het volgende:
ik droomde dat ik een shirt met eto'o heb gekocht
Is dat jouw stemquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zit al in elkaar was even het filmpje met uitleg aan het uploaden.
Kan niet wachtenquote:
Oeh. Het wordt een spannende dag morgen voor alle voetbalhooligans op FOK!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijven dromen Tjack.
[..]
Is dat jouw stemdat had ik totaal niet verwacht eigenlijks. Maar je hebt wel toffe plannen
denk dat die ratjes hun lol niet op kunnen straks!
[..]
Kan niet wachtenMaar eerst Ado - Feyenoord
Ben d'r heulemaal klaar voorrrrr.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh. Het wordt een spannende dag morgen voor alle voetbalhooligans op FOK!
Tjacka ook! Morgen naar Ajaxquote:
Tot morgen Lav!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot morgen Div . Ik ga nog ff het dorp in.
Jup thats mequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijven dromen Tjack.
[..]
Is dat jouw stemdat had ik totaal niet verwacht eigenlijks. Maar je hebt wel toffe plannen
denk dat die ratjes hun lol niet op kunnen straks!
[..]
Kan niet wachtenMaar eerst Ado - Feyenoord
Zegt dat wel! En morgen VI. Leuk hoor dat alles weer begint.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:16 schreef Divje het volgende:
Slaap lekker mensenMorgen gaat de eredivisie weer écht van start. Even afleiding van alle BNW-perikelen.
Mwoah mwoahquote:
Ajax is er ook nog niet helemaal klaar voor dus daar verwacht ik ook niet heel veel van vandaagquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef theguyver het volgende:
Twente ging verder waar het vorig jaar ook mee bezig was, gelijk spelen
Wat zal Tjacka nerveus zijn. Die gaat er heen vandaag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is er ook nog niet helemaal klaar voor dus daar verwacht ik ook niet heel veel van vandaag
Gaat vast goed Div.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:31 schreef Divje het volgende:
Heb al iets meer vertrouwen nu ik de opstelling zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |