Ja dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef Saysem het volgende:
Ik hou van punk in alle soorten en maten, maar de Heideroosjes heb ik echt nooit wat aan gevonden. Missen we niks aan dus.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Johnny Thunders & The Heartbreakers.
Die is ook tof jaquote:
Volgens mij valt dat meer onder hard rock te scharen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:56 schreef Gewas het volgende:
Valt dit eigenlijk ook onder punk?
Ik kan Motorhead heel erg waarderen.
Oeh die kende ik nog niet, klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is ook tof ja.
Net als deze trouwens
heheh nicotine is wel cool iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef Spongeboss het volgende:
Deze mannen doen het nog gewoon hoor. De drummer is wel knap, wou dat ik zo knap was lol.
Oh en Nicotine wat een bazen.
Kijk, een man met smaak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:35 schreef roodborst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor glamour fags?
Tevens:
Nicotine zijn best bazenquote:
Ik ben daar wat te jong voor helaas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:13 schreef hottentot het volgende:
Erg blij dat ik de punkjaren heb meegemaakt en dan vooral veel obscure kleine punk en hardcore bands in kraakpanden, goedkoop bier, lekkere wiet en de ideale sfeer.
Niet uit de tijd komen waar men de scene nog fuckte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben daar wat te jong voor helaas.Maar de teknofeesten in kraakpanden bevallen ook wel.
Je bent jonger dan ik, Argo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet uit de tijd komen waar men de scene nog fuckte.
Ik ben 65quote:
Oh god, krijgen we dit weer.quote:
Zelfde ongedwongen sfeertje, alleen wat minder op elkaar inhakkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben daar wat te jong voor helaas.Maar de teknofeesten in kraakpanden bevallen ook wel.
Het is gewoon zo, dat jij dat niet kan handelen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |