Ze komen hier sinds korte tijd op maandag, stond ik van te kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou dan heb jij nog geluk dat ze op Maandag komen. Bij mij pas vanaf Dinsdag.
En nog kutten is, in mijn geval zijn ze er pas vaak tegen 17:00. Terwijl de buren het
rustig rond 12:00 krijgen.
Geen idee of ze dat al doen.quote:
Logisch, want het is ruim 5 uur rijden vanaf die boerderij die 'naast' jou staat naar die van jou.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou dan heb jij nog geluk dat ze op Maandag komen. Bij mij pas vanaf Dinsdag.
En nog kutten is, in mijn geval zijn ze er pas vaak tegen 17:00. Terwijl de buren het
rustig rond 12:00 krijgen.
Doen ze bij ons ook niet. Maare TS, terechte klacht verder. Met uitzondering van dat zien me van de pot komen enzquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef Sjerish het volgende:
Ik weet niet waar jij woont maar in mijn buurt geven ze de pakketjes aan de buren zodat je het later bij ze op kunt halen
Idd geen probleem,'krijg je een briefje in de bus waar je hem op kunt halen, maar alleen als er niet getekend hoeft te worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef Sjerish het volgende:
Ik weet niet waar jij woont maar in mijn buurt geven ze de pakketjes aan de buren zodat je het later bij ze op kunt halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |