datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Op iOS heb je daarvoor Do Not Disturb tijdens de nachtelijke uren.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:38 schreef ADQ het volgende:
Zoek eens op je telefoon, er zit een knopje op waarmee je hem uitzet. Problemen opgelost!
Ik heb hem nodig voor storingsdiensten, dus dat is geen optie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:38 schreef ADQ het volgende:
Zoek eens op je telefoon, er zit een knopje op waarmee je hem uitzet. Problemen opgelost!
Ik snap sowieso niet welke josti zijn telefoon in de nacht zonder vliegtuig modus op een luide stsnd aan laat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Op iOS heb je daarvoor Do Not Disturb tijdens de nachtelijke uren.
Geen dual sim voor werkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:39 schreef Casaa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem nodig voor storingsdiensten, dus dat is geen optie.
Nummer filter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:42 schreef Casaa het volgende:
[..]
Waarom? Kan ik alsnog op gebeld worden door Nigerianen.
Omgekeerd filteren, 's Nachts alles blokkeren, behalve een lijst met wel-toegestane nummers (zoals je storingsdienst)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:49 schreef Casaa het volgende:
[..]
Hoe kan ik zijn nummer filteren als ik het niet weet?
Oh, beter. Hoe en wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omgekeerd filteren, 's Nachts alles blokkeren, behalve een lijst met wel-toegestane nummers (zoals je storingsdienst)
Alsof je privé gebeld gaat worden in de nacht voor hulp...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Faux. het volgende:
Je wordt een keertje 's nachts gebeld en gelijk ga je alles blokkeren? Dan ben je ten eerste een aanstellend wijf en ten tweede een lekkere vriend, mocht iemand je 's nachts nodig hebben
Je weet maar nooit. Als je eigen moeder van de trap af dondert is het fijn dat men je kan bereiken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof je privé gebeld gaat worden in de nacht voor hulp...
Of je moet in de bijlmer wonen...
In iOS is het de ingebouwde functie "Do Not Disturb".quote:
Dit dus sowieso kan die gewoon uit als je slaapt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet welke josti zijn telefoon in de nacht zonder vliegtuig modus op een luide stsnd aan laat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |