Ha dat dachten jullie zeker, nu zijn je van JoL af. Dacht het niet he haha.
Nee niet om het een of ander.. Afgelopen week veel extra uren gewerkt, nog meer geregeld en de rest geslapen als een os. Ik kan binnenkort wellicht particulier een appartementje gaan huren voor minimaal 1,5 jaar..!!!!!! Ik hoop enorm dat het doorgaat.
Heb momenteel al een paar dagen een vriendin te logeren op het studentenkamertje.. Heb mezelf als vanouds even voorbij gelopen met werken en regelen en dat eindigde in een paniekaanval.. Zijn we naar de dokter geweest. Heb voor 2 nachten oxazepam mee gekregen en dat heeft gewerkt. Ik slaap nog steeds veel maar ren niet meer als een dolle stier op en neer. Ik denk dat 8 jaar moeheid er nu uit aan het komen is en de dokter dacht daar geloof ik net zo over. Ik moest toegeven aan mijn slaap. Ook al was het overdag, geeft je lichaam aan dat je moe bent neem dan even een break. Ik denk dat ik wel 12uur op een dag geslapen heb de afgelopen week.
Mijn oor is weer zo goed als beter! Althans de ontsteking is weg. Gaatje nog niet helemaal dicht, ik fluit nog uit mijn oor maar het doet geen zeer meer en ik hoor weer goed! Wil volgende week wat sportiefs proberen te gaan doen om wat meer energie te krijgen.
De vrijheid die ik heb is bijna eng. De roddel gaat verder en verder, want ik word nu zelfs bij de Jumbo aangesproken of ik bij die kneus weg ben en met hun mee ga.. Ik bedank vriendelijk. Eerst even mijzelf weer worden.
En nu even terug naar bed, tot morgen weer! X