Joy is er vandoor met jullie 300,-quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Joy, nog nieuws, of is er een nieuw topic?
Wel als het je aan komt waaien natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Haha Poesopstokje, dat zou zo maar kunnen.... maar laten we haar nog even de gelegenheid geven!
300 euro is nou niet bepaald een bedrag waar je mee wegrent om de wereld te veroveren dunkt me....
Beetje stemming maken. Doe toch niet zo pedant, vervelia...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Joy is er vandoor met jullie 300,-![]()
4 dagen geleden voor het laatst online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet verder niet heel veel meer dan jullie hoor. En dat hoeft wmb ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:21 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Hey, Queller, als er nog iets nieuws is, hoor ik gaarne. Ik heb gaarne in dit projectje meegewerkt!
Ging om hulp voor een korte periode, de koelkast is inmiddels gevuld, en dat wat met spoed vergoed moest worden is betaald. Ze is wat dat betreft gered. En er is een centje over voor een flesje wijn of een lekker stukje vlees.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef gridjuh het volgende:
Ik had graag nog wat over gemaakt. Helaas zitten we krap bij kas, had t wel gedaan als de belastingdienst had betaald
maar ik had toch graag geholpen 😐 baal er van dat de belastingdienst niet echt mee werkte.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ging om hulp voor een korte periode, de koelkast is inmiddels gevuld, en dat wat met spoed vergoed moest worden is betaald. Ze is wat dat betreft gered. En er is een centje over voor een flesje wijn of een lekker stukje vlees.
'we'? Of alleen de kansloze kanslozen die een mishandelde vrouw om tietenpics vragen, in ruil voor 5 euro?quote:
Dat je de white knight wilde uithangen in dit topic was al even duidelijk heur, je mag best een beetje meegrinniken om een flauw grapje. JoL kon er anders prima om lachen en mee omgaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
'we'? Of alleen de kansloze kanslozen die een mishandelde vrouw om tietenpics vragen, in ruil voor 5 euro?
Dat doe ik alleen bij je moeder. Die waardeert het wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat je de white knight wilde uithangen
Dat snap ik, die heeft dan ook een beetje moeite met hoe het werkt op het internet. JoyOfLife daarentegen niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij je moeder. Die waardeert het wel.
De 'grap' was gewoon al niet leuk om te beginnen en na 100x was het laatste beetje kansloze lol er ook wel vanaf. Om dan de 101e keer weer met zo'n matige grap te komen, zegt wel weer genoeg over jouw zwakzinnigheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat snap ik, die heeft dan ook een beetje moeite met hoe het werkt op het internet. JoyOfLife daarentegen niet.
Het is al goed knul, denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De 'grap' was gewoon al niet leuk om te beginnen en na 100x was het laatste beetje kansloze lol er ook wel vanaf. Om dan de 101e keer weer met zo'n matige grap te komen, zegt wel weer genoeg over jouw zwakzinnigheid.
Het was gewoon niet grappig.
Met zwoegende boezem?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |