abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143419880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel raiders van top guilds gaan ook naar Blizzcon en die zullen het niet tof vinden dat ze dan niet kunnen raiden. Dus: na Blizzcon is mijn gok. Lvl 100 heb je wel in een paar dagen spelen.

We krijgen eerst de 10-jaar-wow dingetjes om ons mee te vermaken. Dan (misschien tegelijk) de pre-content voor WoD. En dat kan beide wel tegelijk met Blizzcon.
Ik denk dat de raiding core toch de minderheid is, en ja ze zullen er rekening mee houden maar niet meer dan dat. Ze kunnen ook de raids op slot zetten of pas later op laten gaan etc etc.
Maar is inderdaad wel een reden (naast andere redenen) om toch pas in december te laten live gaan
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_143419897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Omega het volgende:
Ik denk dat de raiding core toch de minderheid is, en ja ze zullen er rekening mee houden maar niet meer dan dat. Ze kunnen ook de raids op slot zetten of pas later op laten gaan etc etc.
Maar is inderdaad wel een reden (naast andere redenen) om toch pas in december te laten live gaan
Sowieso na Blizzcon, en december is dan ook een goede gok ja. Ook mooi voor de kerstcadeaus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143419909
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Omega het volgende:

[..]

Tijdens het event? Denk het niet, dan zou MC level verhoogd moeten worden tijdens het event. Eindigt op 2 december geloof ik.
De anniversary is op 11 november dacht ik en ze hebben al gezegd dat het langer dan een maand zal duren.

De geheime feature van WoD zal zijn dat je naar elke dungeon/instance kan gaan en er voor kan kiezen je gear te downscalen zodat het appropriate is voor die instance. Misschien zelfs wel via de dungeon finder. Die technologie zullen ze ook wel op MC hebben toegepast waardoor het geen probleem is er een voor 90 en een voor 100 te hebben.
pi_143419917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welk event?
10th anniversery. Molten Core is voor max level players.
http://www.cinemablend.co(...)lten-Core-66624.html
pi_143419943
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sowieso na Blizzcon, en december is dan ook een goede gok ja. Ook mooi voor de kerstcadeaus.
Want?
pi_143420018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef Omega het volgende:

Want?
Heb al gezegd waarom niet. Spelers zullen het niet fijn vinden aan het begin van de nieuwe content al Blizzcon te hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143420076
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb al gezegd waarom niet. Spelers zullen het niet fijn vinden aan het begin van de nieuwe content al Blizzcon te hebben.
Ik denk alleen hardcore raiders, en dan degene die er ook daadwerkelijk heen gaan. En volgens mij is dat toch de minderheid. Het kan hoor, ik sluit het niet uit, maar zie het niet als zekerheid. Zoals ik schreef ze kunnen ook de raids sluiten tijdens blizzcon.
Ik zou het heel fijn vinden als WoD uiterlijk half oktober wordt gelanceerd.
pi_143420114
Half oktober is al over 2 maanden en qua raidtesten duurt het zeker nog langer dan een maand. Bosses zijn broken in de beta en dat is alleen nog met normal testing. Straks nog mythic testing. En half oktober is 2-3 weken voor Blizzcon. Gaat niet gebeuren.

Maar over 20 minuten weten we het antwoord :+
pi_143420123
Heeft iemand dat 'zielige WoW-flikkers' plaatje wat van FOK! komt?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143420134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand dat 'zielige WoW-flikkers' plaatje wat van FOK! komt?
:') wat
pi_143420145
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:') wat
Kom op die's heel bekend. :D Weet alleen niet waar ik 'm kan vinden. ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143420148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef TwyLight het volgende:

[..]

De anniversary is op 11 november dacht ik en ze hebben al gezegd dat het langer dan een maand zal duren.

De geheime feature van WoD zal zijn dat je naar elke dungeon/instance kan gaan en er voor kan kiezen je gear te downscalen zodat het appropriate is voor die instance. Misschien zelfs wel via de dungeon finder. Die technologie zullen ze ook wel op MC hebben toegepast waardoor het geen probleem is er een voor 90 en een voor 100 te hebben.
Volgens mij is er al bevestigd dat het alleen om max level players gaat. Dus of 90 of 100.
Note that the instance will be for max-level players only.
pi_143420160
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:18 schreef Omega het volgende:

[..]

Volgens mij is er al bevestigd dat het alleen om max level players gaat. Dus of 90 of 100.
Note that the instance will be for max-level players only.
Lees mijn post nog eens dan
pi_143420220
Blizzcon is trouwens 7 en 8 november. WoD komt sowieso pas na Blizzcon maar het is afwachten wanneer de pre-patch live gaat. Meestal is dat een maand vantevoren wat raar uit zou komen met Blizzcon.

Voor WoD zeg ik 25 november zodat het nog in hun originele belofte van "fall 2014" valt, maar dan zou de pre-patch al op 28 oktober live moeten gaan wat voor Blizzcon is
pi_143420235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Blizzcon is trouwens 7 en 8 november. WoD komt sowieso pas na Blizzcon maar het is afwachten wanneer de pre-patch live gaat. Meestal is dat een maand vantevoren wat raar uit zou komen met Blizzcon.

Voor WoD zeg ik 25 november zodat het nog in hun originele belofte van "fall 2014" valt, maar dan zou de pre-patch al op 28 oktober live moeten gaan wat voor Blizzcon is
Tot 21 december is het nog steeds fall 2014
pi_143420246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tot 21 december is het nog steeds fall 2014
Oh?
pi_143420268
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herfst

quote:
De herfst loopt (ten noorden van de evenaar) bij conventie dat jaargetijden op de 21e beginnen van 21 september t/m 21 december. Het astronomisch bepaalde begin van de herfst is de herfstnachtevening en is tot nu toe nog nooit op 21 september gevallen[bron?], maar altijd rond 23 september (op het noordelijk halfrond en rond 20 maart op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het herfstpunt en de dag en de nacht zijn nagenoeg even lang. De herfst eindigt rond 22 december (op het noordelijk halfrond en rond 21 juni op het zuidelijk halfrond) met de winterzonnewende.
pi_143420288
Hmm, dan klopt er geen reet van mijn voorspellingen. Ga er dan maar van uit dat hij ergens in december uit komt.
pi_143420303
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, dan klopt er geen reet van mijn voorspellingen. Ga er dan maar van uit dat hij ergens in december uit komt.
:Y we zullen het zo zien.
pi_143420324
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:19 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens dan
Dat begrijp ik niet nee. Als WOD uit is gekomen (volgens jou 25 november) dan zijn de 6-7 dagen erna de level 90 player (en alle andere onder de 100) geen max level. Want dat is dan 100.
Als WoD uit is, dan is level 90 geen max level, dus MC begint als lvl90 en dan dan nog een week level 100?
pi_143420345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:26 schreef Omega het volgende:
Dat begrijp ik niet nee. Als WOD uit is gekomen (volgens jou 25 november) dan zijn de 6-7 dagen erna de level 90 player (en alle andere onder de 100) geen max level. Want dat is dan 100.
Als WoD uit is, dan is level 90 geen max level, dus MC begint als lvl90 en dan dan nog een week level 100?
2 december dus als datum voor WoD. Vlak voor Sinterklaas 8-)
pi_143420349
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:26 schreef Omega het volgende:

[..]

Mijn voorspelling was 11 tot 25 november level 90 en zodra WoD uit is is er dan ook een level 100 versie voor de mensen die 100 zijn. Maar ik dacht dat de herfst eind november afgelopen was
pi_143420356
Het feit dat je met WoD een gratis lvl 90 boost krijgt, zou er dan wel weer op duiden dat WoD pas na het event live gaat, dan kan iedereen mee doen in MC.
pi_143420378
Nog 2 minuten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')