Euh.... we zijn geen 13 jaar meer...!?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie
Ik merk inderdaad dat Nolan North minder in games verschijnt de laatste tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En Drake vind ik eigenlijk een beetje een vervelend personage, misschien door de voice-actor, maar ik heb gewoon helemaal niets met hem of dat verhaal.
Killzone: Shadowfall is een hele mooie prestatie grafisch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Fokker101 het volgende:
Uncharted 4 is grafisch wel baas volgens mij. Val altijd wel op grafische games die er goed uit zien, weet iemand nog een goede grafische game op de PS4.
Geen 13 jaar meer? Waar slaat dat opquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Euh.... we zijn geen 13 jaar meer...!?
Deel 1 was so-so. Met veel moeite uitgespeeld, omdat het qua gameplay eentonig was, en ik Drake en het verhaal niet boeiend vond.
Deel 2 na een paar levels mijn interesse verloren.
Deel 3 ligt nog sealed.
Ik vind de gameplay gewoon niet 'lekker'. Beetje klauteren, dan weer stukje cover-shooten, dan weer stukje klauteren, dan weer cover-shooten, etc etc etc. Te voorspelbaar. Er zit geen 'fun' in.
En Drake vind ik eigenlijk een beetje een vervelend personage, misschien door de voice-actor, maar ik heb gewoon helemaal niets met hem of dat verhaal.
Klopt vond het een bazen game.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Geen 13 jaar meer? Waar slaat dat opAls ik jouw argumenten zo lees, zie ik dat het spel jou smaak gewoon niet is. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Uncharted heeft mij namelijk prima vermaakt, en ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben.
Doe een andere avaquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Geen 13 jaar meer? Waar slaat dat opAls ik jouw argumenten zo lees, zie ik dat het spel jou smaak gewoon niet is. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Uncharted heeft mij namelijk prima vermaakt, en ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben.
Bijzonder smerige tetten ja... En op de zaak ook niet gewenst om die units te zien hobbelen in je scherm.quote:
Crash niet noemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Jak & Daxter
Jak II
Jak 3
Jak X
Jak & Daxter: The Last Frontier
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat Nolan North minder in games verschijnt de laatste tijd.
Waar hij een paar jaar geleden in elke game wel ergens te horen was kom ik tegenwoordig vooral Troy Baker tegen.
Neem aan Crash Bandicoot?quote:
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Want de Tomb Raider games uit de jaren 90 hadden zo'n puik verhaal jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...
Ik heb ook wel oudere Tomb Raiders gespeeld en ik vind Uncharted nog steeds leuk... Zeg gewoon dat het jouw mening is tegen die van andere dan kan kunnen we hiermee stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...
Het is volgens mij ook de bedoeling dat je werkt op je werk, en niet zit te reaguurenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Bijzonder smerige tetten ja... En op de zaak ook niet gewenst om die units te zien hobbelen in je scherm.
Echt een flits aan herinneringen in mijn hoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Want de Tomb Raider games uit de jaren 90 hadden zo'n puik verhaal ja
Het leukste van heel die games was de butler opsluiten in je koelkast in je mansion.
Je zit nog op school neem ik aan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook de bedoeling dat je werkt op je werk, en niet zit te reaguuren
Wrs geb. jaar 2000quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zit nog op school neem ik aan?
Ik post ook lekker mee vanaf m'n werkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook de bedoeling dat je werkt op je werk, en niet zit te reaguuren
Deed me meer aan kuifje denkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het leukste van heel die games was de butler opsluiten in je koelkast in je mansion.
Unchartedquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |