En wat je vandaag zoal beleefd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga nergens heen hoor.
Dat ben ik met je eens, als je een bepaalde groep wil afremmen dan kan het zeker helpen om ze te beperken in hun acties.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik niet, je moet dat soort fanaten gewoon zo weinig mogelijk een platform geven. Je geeft de Aryan Brotherhood ook geen toestemming om met vlaggen met hakenkruisen op de Dam te gaan staan.
Eeeh , geslapen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat je vandaag zoal beleefd?
Heb de voormiddagshift gedaan in men moeder haar cafe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeeh , geslapen.
Ging er pas laat/vroeg in vanmorgen.
En Jij?
Een cafe, gezellig. Maar in de ochtend zullen er toch niet zoveel klanten zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb de voormiddagshift gedaan in men moeder haar cafe.
Jawel want het is vlak over een kerk en er was een begrafenis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een cafe, gezellig. Maar in de ochtend zullen er toch niet zoveel klanten zijn?
ik zou wel eens weten hoe jij vervroegd ontband bent ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stouterts allemaal. Beetje een belg plagen.![]()
Ik doe het met Gertje....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
ik zou wel eens weten hoe jij vervroegd ontband bent ..![]()
Aha! ik had de uitslag van de poll gemist.quote:
Jip, die pol die weet wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha! ik had de uitslag van de poll gemist.fijn dat we het eindelijk weten.
Wat heeft het volk dan gezegd?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:29 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Wat heeft het volk dan gezegd?
quote:
Ik volg nog niet?quote:
Ale vertel!?!?quote:
En met wie doe jij het?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, die doet het met die, hihihi, ja ik doe het met die, hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |