Ja hij zit in een plastic bakje in een magnetron zak. Kan ik hem met plastic bakje in de zak in de magnetron zetten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
200 graden als ie op kamer temperatuur is en een kwartiertje. Alhoewel, iets langer maar na een kwartier even kijken.
En google het anders man anders heb je verbrande kip en geef je mij de schuld.
Plastic bakje eruit en de zak een beetje openlaten en binnen 5 minuten heb je een warme kip, volgens mij staat het ook op de zak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja hij zit in een plastic bakje in een magnetron zak. Kan ik hem met plastic bakje en de zak in de magnetron zetten?
Ja er staan wat tijden op voor verschillende vleeswaren. Hij geeft 1,5 min voor een kippenbout aan maar ik heb een halve kip.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plastic bakje eruit en de zak een beetje openlaten en binnen 5 minuten heb je een warme kip, volgens mij staat het ook op de zak.
Denk in gewichten. Halve kip is zwaarder dus die heeft dan langer nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja er staan wat tijden op voor verschillende vleeswaren. Hij geeft 1,5 min voor een kippenbout aan maar ik heb een halve kip.
quote:
Welterusten, ik ga eten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk in gewichten. Halve kip is zwaarder dus die heeft dan langer nodig.
Ik ga nu echt. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Welterusten, ik ga eten.
Shit gastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt? Hij ligt nu nog in de koelkast.
Steve Irwin was ook een expert in het overleven in de Jungle. Zie hoe ver dat hem gebracht heeft.quote:
hoi,quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:08 schreef isax het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.
Ah dat is spijtig.quote:
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!quote:
ChocoFan ofwat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |