Kunnen ze weinig mee hè, vooral als het 15 jaar geleden is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ook wel alleen snap ik niet waarom hij dit alles uit de doeken doet op een internet forum, ik bedoel de AIVD etc...
Nee ja goed maar ik neem aan dat je niet extra in de gate wilt worden gehouden als je nog van dat soort shit doet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kunnen ze weinig mee hè, vooral als het 15 jaar geleden is.
Hij zal wel weten wat hij wel en niet kan zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ja goed maar ik neem aan dat je niet extra in de gate wilt worden gehouden als je nog van dat soort shit doet.
Ja dat is zo, dat is zo. Maar dan is het niet gek als ik wat sceptischer ben, zijn ui is wel baas als hij dat echt is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zal wel weten wat hij wel en niet kan zeggen.
Als hij dat echt zou zijn dan is hij wel echt een baas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef deadprez het volgende:
Sws een eindbaas die gewoon de foto van zijn ID als UI gebruikt.
Lijkt me ook niks meer dan de waarheid, dronkenman gebral is nimmer gelogen en de samenhang ontbreekt her en der wel een beetje.quote:
Er zijn maar twee soorten mensen die de waarheid spreken en dat zijn kinderen en dronken mensen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks meer dan de waarheid, dronkenman gebral is nimmer gelogen en de samenhang ontbreekt her en der wel een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |