Ik had een halve liter azijn en een halve fles listerine in een bak lauw water gedaan. Geen idee of dat de juiste verhouding was, maar het werkte top. Ik kon het na een kwartier zo wegwrijven, geen vijl aan te pas gekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
welke verhouding?
of gewoon van allebij een fles?
Nee! Geen eelttenen! Neeeee!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Op je tenen zodat je dus niet ongecontroleerd gaat trappen omdat het kriebelt
Leek me wel zo lekker de poll breken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Lol! Wie heeft er op Gert gestemd?
Ik bespeur vermomde jaloeziequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Aha, nu dus, ben jij degene die Choco ligt te cohabiteren of niet? Kom op antwoord geven, we willen duidelijkheid! Gewoon het hele verhaal zonder terughoudendheid graag!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
* Braindead2000 is net wakker.
Ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
kan je ook uit komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert en ik zijn friendzone man.
Geen kritiek, maar dit is de eerste keer dat ik die tegenkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef isax het volgende:
wel leuk zo'n poll
we hebben gewoon geen heel topic besteet aan de tt
aardbijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen kritiek, maar dit is de eerste keer dat ik die tegenkom
Mkay, dus er is vooralsnog geen reden om jaloers te zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert en ik zijn friendzone man.
Een heel topic bijna over mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef isax het volgende:
wel leuk zo'n poll
we hebben gewoon geen heel topic besteet aan de tt
Neuh daar geloof ik niet zo in. Er is geilheid tussen mensen of het is er niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh daar geloof ik niet zo in. Er is geilheid tussen mensen of het is er niet.
Maar ik zal het de volgende keer eens proberen als ik bij hem en zijn vriendin op de bank zit. ;')
Wat een toestand op de vroege morgen. Jij wil dus weten of ik mijn tampeloerus in het mosseltje van Choco douwt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Aha, nu dus, ben jij degene die Choco ligt te cohabiteren of niet? Kom op antwoord geven, we willen duidelijkheid! Gewoon het hele verhaal zonder terughoudendheid graag!
misschien zijn ze stiekem wel heeeeeeeeul kinkyquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh daar geloof ik niet zo in. Er is geilheid tussen mensen of het is er niet.
Maar ik zal het de volgende keer eens proberen als ik bij hem en zijn vriendin op de bank zit. ;')
Daar komt het wel op neerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een toestand op de vroege morgen. Jij wil dus weten of ik mijn tampeloerus in het mosseltje van Choco douwt?
op naar het volgende slachtoffer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef hugecooll het volgende:
Dan kunnen we dit hoofdstuk ook weer afsluiten
Niet grappig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
misschien zijn ze stiekem wel heeeeeeeeul kinky
Ja, nu dus, zeggen, open en eerlijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een toestand op de vroege morgen. Jij wil dus weten of ik mijn tampeloerus in het mosseltje van Choco douwt?
In mijn fantasie steek ik mijn pielemuis in elke doos hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef hugecooll het volgende:
Dan kunnen we dit hoofdstuk ook weer afsluiten
erg verdacht ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Liesje is next
Zij doet altijd veel te onschuldig
dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In mijn fantasie steek ik mijn pielemuis in elke doos hier.
Ja fantasie, maar niet dus, nou dan blijft alleen Huug nog over;quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In mijn fantasie steek ik mijn pielemuis in elke doos hier.
Ik ben daar niet charismatisch genoeg voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja fantasie, maar niet dus, nou dan blijft alleen Huug nog over;
Ok dan wacht ik nog even met de pil van Drion.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen niet nee maar tegen de 40 wel hoor.
Ik zou hem nog even bewaren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dan wacht ik nog even met de pil van Drion.
Het gaat werkelijk nergens over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, Ik heb slechter gezien hoor.
Slaap lekker Sara.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef sararaats het volgende:
Zojuist een kattengevecht onderbroken want lawaai genoeg en Frasier was erbij.
Maar slapen
Het gaat om Choco hè, ik bedoel als het ademt is het goed ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben daar niet charismatisch genoeg voor
Dat nemen ze hier dan wel heel letterlijk als braindead2000 de meeste stemmen krijgtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat om Choco hè, ik bedoel als het ademt is het goed ....
Hij staat gelijk met gertje nu.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat nemen ze hier dan wel heel letterlijk als braindead2000 de meeste stemmen krijgt
Lijkt me een goed plan, voor als je hem over een jaar of 50 nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stop hem in mijn hypothetische nachtkastje ok?
Noem seks maar niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat werkelijk nergens over.
Zeg het maar wanneer je je geile knots weer in me komt stampen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer rampetampen?
dat kwam niet zo heel geil over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg het maar wanneer je je geile knots weer in me komt stampen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg het maar wanneer je je geile knots weer in me komt stampen.
Ik geef het op. Te schuimig voor mij. Hou u veilig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem seks maar niets.
Ja ok je zei nergens maar dat is ongeveer synoniem.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geef het op. Te schuimig voor mij. Hou u veilig.
Goed plan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar laat het geil praten maar aan mij over.
bats jij er maar gewoon op los.
Ik mis je geile DM'squote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar laat het geil praten maar aan mij over.
bats jij er maar gewoon op los.
Dat is wat mij ook trok aan de SC.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is hier 80% van de tijd schunnig.
ik ga niet weer de eerste stap zetten he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom mist hij ze ook. Hup, aan de slag.
Ja hey, ik zette net de eerste stapquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga niet weer de eerste stap zetten he?
loop steeds blauwtjes hier
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ff geen zin om gifjes te zoeken.
Ik hoor wel via dm wanneer we weer gaan rampetampen.
okay danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hey, ik zette net de eerste stap
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij een sex buddy is er geen romantiek
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij een sex buddy is er geen romantiek
Ik was net helemaal vergeten te reageren.quote:
Neverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was net helemaal vergeten te reageren.
Wanneer krijg ik nou eens die foto in mijn dm box?
Hup hup
ja ja en je telefoon is van heel hoog naar beneden gevallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben al mijn pics kwijt na harde schijf crash
Jups geloof het of nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ja en je telefoon is van heel hoog naar beneden gevallen.
Altijd heel toevallig dat soort dingen dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:22 schreef hugecooll het volgende:
Cam is ook net stuk, is per ongeluk in een glas drinken gevallen
Ik heb btw pics geplaast hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Altijd heel toevallig dat soort dingen dan.
Top. Dank je.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:26 schreef rico80 het volgende:
Om 4 uur gaat er weer een vuurpijl omhoog als het goed is. Meekijken kan hier:
http://www.ulalaunch.com
1tje en daar was niets op te zien zoals de andere ook weten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb btw pics geplaast hier
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1tje en daar was niets op te zien zoals de andere ook weten.
Dat was best gezellig ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt als de dag van gister dat we met elkaar voetval keken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Mooi opgemaakt, niet aantrekkelijk, wel mooi.
[ afbeelding ]
Ik ga wel duimen ofzo. Zou wel kut zijn dat het al die tijd mooi weer is en precies als jij dingen buiten gaat doen regent het.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen vroeg op. Beter hopen jullie voor me dat de buien een andere kant op gaan.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen vroeg op. Beter hopen jullie voor me dat de buien een andere kant op gaan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dat jij die soap nog zo intensief volgt. Ik zag vanmiddag dat centraal over die knuffels. Zelfs een kind van 10 kon zien dat dat geregisseerd was.quote:
Noem het maar intensief.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat jij die soap nog zo intensief volgt. Ik zag vanmiddag dat centraal over die knuffels. Zelfs een kind van 10 kon zien dat dat geregisseerd was.
Maar wat is je punt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog wel vaak in de cos zat.
Die teleurstelling heb ik al een tijdje geleden verwerkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat deze rls niet rl is?
Er is geen karma. Er zijn geen gevolgen voor de foute beslissingen die ze nemen. De enige die gestraft worden zijn de werkers. Ik kan dat niet meer aanzien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die teleurstelling heb ik al een tijdje geleden verwerkt.
Hopen op een paar kopstoten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is geen karma. Er zijn geen gevolgen voor de foute beslissingen die ze nemen. De enige die gestraft worden zijn de werkers. Ik kan dat niet meer aanzien.
Ik raak ervan geïrriteerd. Dat is niet erg maar dan moeten ze wel een keer op hun bek gaan. Maar dat gebeurt niet.quote:
Jawel ging om 17.00 uur slapen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:31 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij wel zonlicht gezien vandaag?
Ik weet het, ik was helemaal in een dip vandaagquote:
Jezus wat erg, nou maar goed dat ik er nu wel ben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was helemaal in een dip vandaag
Hoe is ie, nog geneukt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jezus wat erg, nou maar goed dat ik er nu wel ben.
Nah, die kloppen toch nooitquote:
Dat is waar.quote:
Moet ik nog ergens van op de hoogte zijn of is het same old shit hier?quote:
Overleven, spannend genoegquote:
Zover ik weet same old shit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Moet ik nog ergens van op de hoogte zijn of is het same old shit hier?
Joezi al weer gesignaleerd? Die mis ik af en toe wel in de cos, in mijn strijd tegen Isa en haar soppersquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Overleven, spannend genoeg![]()
Ik ben wel heel trots op mijn oudsteEn ook wel op kneuzenkermis en mijn jongste. Ach, het gaat best wel goed, zou wel leuk zijn alleen als ik ergens nog een beetje tijd voor mezelf had
Jip, die was er even vanavond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Joezi al weer gesignaleerd? Die mis ik af en toe wel in de cos, in mijn strijd tegen Isa en haar soppers
Nee, zeker in vakantietijd zijn ze niet naar bed te slaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat klopt.
En gelukkig dat het goed gaat ondanks toestanden die er bij horen met die leeftijd. En tijd voor jezelf, lol, ooit.
En tijd. Pfff ik probeer het snachts te vinden tegenwoordig, zelfs dat lukt vaak niet.
Hoe komt het dat jij altijd rond deze tijd hier bent? Ben je altijd vroeg wakker?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Joezi al weer gesignaleerd? Die mis ik af en toe wel in de cos, in mijn strijd tegen Isa en haar soppers
Ja, wat ik heb daar nou aan, op de barricades moet ie.quote:
Hallo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:03 schreef -sabine- het volgende:
Goeienacht
Hiermee reden we de grens Frankrijk-Spanje over bijna 3 weken geleden.
"Take me to Portugal take me to Spain"![]()
Iedere dag ff SV bijgelezen
Helemaal herkenbaar ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, zeker in vakantietijd zijn ze niet naar bed te slaanMaar de oudste en aanhang hebben nu een vakantiebaan vandaar mijn trots en dat zou iig een paar weken wat meer ritme moeten gaan geven.
Nouja, een mens mag dromen toch
En ik ben zelf niet zo moeilijk qua slapen, ik slaap wanneer het kan. Geen moeder overste hier met strenge regels en restricties. Maar dat zal je wel herkennen
Hij is nog niet klaar met zijn klus maar het zou niet lang meer duren geloof ik, dus rustig aan hij is er bijna weer om te helpen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, wat ik heb daar nou aan, op de barricades moet ie.
Mijn 2 buren aan de rechterkant zijn op vakantie en 1 buur aan de linkerkant. Dat scheelt 8 kinderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal herkenbaar ja.
1 september begint school weer, nog maar een maand.![]()
Rond deze tijd is het rustig in huis, zo'n beetje de enige tijd. Dus voel je bevoorrecht, ik deel mijn kostbare tijd met julliequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij altijd rond deze tijd hier bent? Ben je altijd vroeg wakker?
Lekker, warm en heel fijn met bijna alle (pleeg)kinderen. Deze moeder kun je niet gelukkiger krijgen dan dat.quote:
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn 2 buren aan de rechterkant zijn op vakantie en 1 buur aan de linkerkant. Dat scheelt 8 kinderen.Wat een rust.
hihi jij zei lulquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lekker, warm en heel fijn met bijna alle (pleeg)kinderen. Deze moeder kun je niet gelukkiger krijgen dan dat.
Doen jullie lekker lullebatten verder, lees ik lekker mee en bij
Mooi dat het goed bevallen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lekker, warm en heel fijn met bijna alle (pleeg)kinderen. Deze moeder kun je niet gelukkiger krijgen dan dat.
Doen jullie lekker lullebatten verder, lees ik lekker mee en bij
Ja, alleen nu heb ik er 2 die door willen lerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal herkenbaar ja.
1 september begint school weer, nog maar een maand.![]()
Omg, praat me er niet van, het is een verschrikking, mijn dochter kwam ook weer aan met boeken en licensies die ze nodig heeft en weet ik het allemaal. En inderdaad de instanties.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik er 2 die door willen lerenIk zat even te kijken naar de kosten van boeken.....keer 2
OMG, is gewoon iets van 1500 Euro en ik heb nog steeds geen vergoeding van de instanties voor mijn extra kind. Het is gewoon niet normaal meer en natuurlijk vallen we buiten alle aanvullende tegemoetkomingen.
Ik zeg ik hou ervan
![]()
Agge mar leut het.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:13 schreef ChocoFan het volgende:
Het wordt weer wat drukker hier, gezellig.
Die betalen geen boekengeld en ook de ov niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:17 schreef -sabine- het volgende:
Ook stichting Leergeld?
Met leerlingen heb ik daar goede ervaringen mee.
Des hendig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF praat jij heel de tijd andere taal tegen mij jonguh
Goeden lijden onder de slechten ben ik bang, ik word met de dag wijzerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, praat me er niet van, het is een verschrikking, mijn dochter kwam ook weer aan met boeken en licensies die ze nodig heeft en weet ik het allemaal. En inderdaad de instanties.WTF waarom werkt dat zo vaag allemaal.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit in het Brabantse woordenboek te kijken. Deze is wel grappig:
Heb je ''HET'' al gedaan ?
Vertaling: Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
I feel youre pain.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Goeden lijden onder de slechten ben ik bang, ik word met de dag wijzer
Dat is niet echt johquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit in het Brabantse woordenboek te kijken. Deze is wel grappig:
Heb je ''HET'' al gedaan ?
Vertaling: Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
't zal me verrekkequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij niet, je weetz schuimpje
Ik wil best nog eens met je mee helpen zoeken. Heb veel linkjes via Jeugdzorg/hulp.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die betalen geen boekengeld en ook de ov niet.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over ze alleen kwam ik er 3 jaar te laat achter.
Zedde nouw goaw gekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:24 schreef isax het volgende:
[..]
Dat is niet echt joh
Niemand die zijn paard wast hier.
Is lief en bedankt, ik heb ook hulp erbij maar die komt erachter dat ik gewoon vaak net buiten de boot val.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik wil best nog eens met je mee helpen zoeken. Heb veel linkjes via Jeugdzorg/hulp.
Misschien zit er toch nog wat tussen.
Kga proberen te slapen, klein bed in hier en de hond eist een groot deel van het bed op.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik wil best nog eens met je mee helpen zoeken. Heb veel linkjes via Jeugdzorg/hulp.
Misschien zit er toch nog wat tussen.
Kga proberen te slapen, klein bed in hier en de hond eist een groot deel van het bed op.
Wanne kwats.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je woont in Nederland dus praat ABN.
Dat heet al heel lang geen ABN meerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je woont in Nederland dus praat ABN.
Ik ben oud, ik weet dat niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat heet al heel lang geen ABN meer
Standaardnederlands
Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is lief en bedankt, ik heb ook hulp erbij maar die komt erachter dat ik gewoon vaak net buiten de boot val.
Top hier in Nederland.![]()
Slaap lekker.![]()
![]()
Taalnazis to the leftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat heet al heel lang geen ABN meer
Standaardnederlands
Jip.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaarBeter ben je rijk of aan de rand van de afgrond, de middengroep kan het uitzoeken
Toppie
Maar we laten ons niet gek maken
quote:
Ik probeer al een beetje te integreren. Snapte ipv snap je en zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:36 schreef ChocoFan het volgende:
Isax onze nieuwe taalnazi voor brabants dialect.
Ja ja, smoesjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer al een beetje te integreren. Snapte ipv snap je en zo
Wij zijn de divergentsquote:
Ik spreek stiekem geen Eindhovensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:36 schreef ChocoFan het volgende:
Isax onze nieuwe taalnazi voor brabants dialect.
Jip. Klopt helemaal. En wat een kutfilm trouwens. pffffquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wij zijn de divergentsUitroeien die handel of leegplukken
Ik versta d'r geen zak van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
schét toch un end umhoog
Nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip. Klopt helemaal. En wat een kutfilm trouwens. pffff
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
volgens mij zou ik met een Brabander nooit ruzie kunnen krijgen. Het is zo'n schattig taaltje.
Dat vind ik nou ook. Ik ben met een Brabantse omgegaan en ik vond haar zo grappig met dat taaltje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
volgens mij zou ik met een Brabander nooit ruzie kunnen krijgen. Het is zo'n schattig taaltje.
Ik vond hem tegenvallen, misschien heb ik wel teveel films gezien en wordt het allemaal een beetje hetzelfde ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Niet![]()
Combi van Harry Potter en the Hunger gamesIk heb me prima vermaakt.
Ik ben Vanflessa niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
hedde wir te veul gezooppe?
Oh ja Eindhoven. Praten ze daar ook met zo'n zwaar accent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:44 schreef isax het volgende:
Ik praat niet grappig of schattig
Ik ben stoer
Nahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja Eindhoven. Praten ze daar ook met zo'n zwaar accent?
Ja ja heel stoer hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:44 schreef isax het volgende:
Ik praat niet grappig of schattig
Ik ben stoer
Ik vond deze juist wel verfrissend eigenlijk, wat ik al postte, een beetje oldschool Harry Potter (1e deel) en iets heftiger dan Hunger games. Had van mij nog iets volwassener en dieper mogen gaan maar uiteindelijk toch een leuke film.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen, misschien heb ik wel teveel films gezien en wordt het allemaal een beetje hetzelfde ofzo.
Ik mijn eerste 25 jaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:39 schreef Parlay het volgende:
Wie komt hier uit BrabantIk vind dat zo schattig
Ligt er aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja Eindhoven. Praten ze daar ook met zo'n zwaar accent?
Ik vond hem tegenvallen. Ik had meer actie verwacht. Ach zoveel films zoveel smaken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vond deze juist wel verfrissend eigenlijk, wat ik al postte, een beetje oldschool Harry Potter (1e deel) en iets heftiger dan Hunger games. Had van mij nog iets volwassener en dieper mogen gaan maar uiteindelijk toch een leuke film.
quote:
True, maar tussen alle bagger die heb gezien was dit toch net even iets waar ik niet bij moest gapen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen. Ik had meer actie verwacht. Ach zoveel films zoveel smaken.
Ik wil juist ook tips.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
True, maar tussen alle bagger die heb gezien was dit toch net even iets waar ik niet bij moest gapen.
Tips zijn welkom
Ik vind Vanes nog steeds leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:48 schreef hugecooll het volgende:
In Helmond (naast Eindhoven) hebben ze wel een behoorlijk accent btw
bijvoorbeeld Vanessa
Dat zegt me toch niks joh, zodra die zachte "g" gefluisterd wordt..........quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Broekhoven geboren zo'n beetje op de plek waar er spontaan geld rond vloog.
Nee, Vanes rulesquote:
Ik moet niks, jongquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je moet je de ogen uit je UI schamen
Kom naar eindje danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik moet niks, jongEn anders kom je maar, ik ben er klaar voor
Billenkoek!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik moet niks, jongEn anders kom je maar, ik ben er klaar voor
Wellesquote:
In Broekhove proate ze wel mee unne zachte g mar ondertusse zen ze veul mee aandere dingen oan de gang.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat zegt me toch niks joh, zodra die zachte "g" gefluisterd wordt..........
Ieder zijn mening hou ik het maar op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Welles![]()
En ik zeg maar 1 ding.........rules
Ik ga nergens, je komt maar hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |