Laten verven denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Awh.
Ga je het ook laten wassen? Ik heb zin in een hoofdmassage. Daarom ga ik.![]()
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger heeft ook lang haar. Hij kan meepraten.
Zo vaag wassie niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:14 schreef Bortecinem het volgende:
In een super duper ultra vage foto die ik ooit van Trigger had gezien had hij haren tot net over zijn oren ovlgens mij.
Ik herinner me nog heel vaag een foto van je toen we nog MSN zaten, maar op het forum heb je het ook een paar keer laten vallen, volgens mij.quote:
I know. Maar 10 min. lang.quote:
ah de msn tijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herinner me nog heel vaag een foto van je toen we nog MSN zaten, maar op het forum heb je het ook een paar keer laten vallen, volgens mij.
Valla wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo vaag wassie niet.
Nu tot schouders.
O ne.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Hangover, moet je kijken.
TheMagnificent is ook mod geweest, julis ook, ik ook, IHVK ook, mutant ook, clumsy ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
Eigenlijk is het best grappig dat zaRgon moderdator is
hij is notabene een turk
lul nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TheMagnificent is ook mod geweest, julis ook, ik ook, IHVK ook, mutant ook, clumsy ook.
Shit, ik dacht The Hangover vanwege Mr. Chow.quote:
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TheMagnificent is ook mod geweest, julis ook, ik ook, IHVK ook, mutant ook, clumsy ook.
O ja, ik ben mod geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2006-2012quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer en waar was jij moderator?
je kon het nog geloofwaardig maken, helaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2006-2012
WFL, FL, WT, NWS, INT en C&H.
Is alweer een tijdje geleden. Was jij toen al wel op FOK! eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat stond er in mijn notes.![]()
zarGon wou niet klikken tijdens de meet.
Dunnow.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden. Was jij toen al wel op FOK! eigenlijk?
Je moet foto van je id. geven. Ik pass daarvoor.quote:
Was grapje man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zo racistisch, bro? We hebben het toch niet over Turkse shit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |