Dat was in 95 of 96 of zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik wist de dag nog toen tupac neergeknald werd
ik was toen 31 en het nieuws had mij van binneuit gesgeeuwrgd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeur niet, ik heb nog altijd meer swag dan mijn kinderen
quote:
Stiekem is die leuk ja.quote:
Shokranquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:57 schreef Triggershot het volgende:
wie deze nog kent is echt een baas.
Die is zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nice, ik ben dit jaar 48 geworden
Ik had je tussen de 40-45 geschatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nice, ik ben dit jaar 48 geworden
Zulke beledigingen zie je zeldenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had je tussen de 40-45 geschat
twitter:rkelly twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 16:33:43Yo! It's yaboy R Kelly, still fucking pussy errday FUCK YEAA bitches #Kells reageer retweet
In welke scene hing jij toen rond?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:01 schreef Bortecinem het volgende:
Even een hele andere oldskool song, iemand bekend met Alpha Blondy?\
Haha ik ben ermee opgegroeid. Mijn ooms waren altijd groot fan van zijn muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In welke scene hing jij toen rond?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
MJ ook niet vergeten natuurlijk...
Was jij ook niet even skater geweest? Of was dat iemand anders...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik ben ermee opgegroeid. Mijn ooms waren altijd groot fan van zijn muziek.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik ben opgegroeid in de Nederlandse muziek scene
Ik en mijn wijf Hoerianne luisterden altijd naar Andre Hazes
Wat een treurnis dat die volksheld gestorven is
Treurnis
Was ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was jij ook niet even skater geweest? Of was dat iemand anders...
Die is beter ja. Zitten ook Koerden tussen.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is beter ja. Zitten ook Koerden tussen.
Laten verven denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Awh.
Ga je het ook laten wassen? Ik heb zin in een hoofdmassage. Daarom ga ik.![]()
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger heeft ook lang haar. Hij kan meepraten.
Zo vaag wassie niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:14 schreef Bortecinem het volgende:
In een super duper ultra vage foto die ik ooit van Trigger had gezien had hij haren tot net over zijn oren ovlgens mij.
Ik herinner me nog heel vaag een foto van je toen we nog MSN zaten, maar op het forum heb je het ook een paar keer laten vallen, volgens mij.quote:
I know. Maar 10 min. lang.quote:
ah de msn tijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik herinner me nog heel vaag een foto van je toen we nog MSN zaten, maar op het forum heb je het ook een paar keer laten vallen, volgens mij.
Valla wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo vaag wassie niet.
Nu tot schouders.
O ne.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Hangover, moet je kijken.
TheMagnificent is ook mod geweest, julis ook, ik ook, IHVK ook, mutant ook, clumsy ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
Eigenlijk is het best grappig dat zaRgon moderdator is
hij is notabene een turk
lul nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TheMagnificent is ook mod geweest, julis ook, ik ook, IHVK ook, mutant ook, clumsy ook.
Shit, ik dacht The Hangover vanwege Mr. Chow.quote:
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TheMagnificent is ook mod geweest, julis ook, ik ook, IHVK ook, mutant ook, clumsy ook.
O ja, ik ben mod geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2006-2012quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer en waar was jij moderator?
je kon het nog geloofwaardig maken, helaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2006-2012
WFL, FL, WT, NWS, INT en C&H.
Is alweer een tijdje geleden. Was jij toen al wel op FOK! eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat stond er in mijn notes.![]()
zarGon wou niet klikken tijdens de meet.
Dunnow.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden. Was jij toen al wel op FOK! eigenlijk?
Je moet foto van je id. geven. Ik pass daarvoor.quote:
Was grapje man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zo racistisch, bro? We hebben het toch niet over Turkse shit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |