Misschien herken ik het, maar zijn naam zegt me niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg je weet niet wie Alpha Blondy is waz met jullie
Wij hebben echt geen leven.quote:
ga je geen antwoord geven?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
En ik ben pleite, welterusten iedereen
Trustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
Net al gedaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien herken ik het, maar zijn naam zegt me niets.
Haha, ja. Kan me Julis alleen niet meer herinneren. Wat deed zij ook alweer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:24 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, ik weet nog, op een gegeven moment in Turkentopic, jij blauw, ik blauw, julis blauw, zargon blauw, clumsy blauw, emel blauw, ihvk blauw.
Oh sorry.quote:
Allah rahatlık versin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ze twee users een ban gaven, omdat ze 'fok-Korea' zeiden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor antwoorden moet je niet op Fok! zijn.
The fuckquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach bans zijn ook betrekkelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze twee users een ban gaven, omdat ze 'fok-Korea' zeiden.
Ik kan mijn bans niet herinneren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach bans zijn ook betrekkelijk
wat een kankur naziquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oussie heeft mij ooit aangegeven bij de mods omdat ik hem een stink Marokkaan noemde voor de grap. Kreeg toen een twee weken ban.
Terecht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oussie heeft mij ooit aangegeven bij de mods omdat ik hem een stink Marokkaan noemde voor de grap. Kreeg toen een twee weken ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |