Het leven is zwaar, ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef pussycatdoll het volgende:
wat deze mooie vrijdagnacht ongemakkelijk maakt.
Ik zit hier heerlijk op mijn inpandig balkon, laptop op schoot, konijntjes huppelen vrolijk om me heen en de katten liggen op de stoel naast me te slapen.
Wijntje op de tafel.
De temperatuur is heerlijk, niet te warm en niet te koud.
Ik zie topics verschijnen die hard gaan of al weer weg ebben..
En dan voel ik iets op mijn netvlies kriebelen, ik kijk en ja hoor, een kuttopic.....en dan nog een...en nog een... en nog een.
Mijn netvlies zitten ondertussen vol aids.![]()
kuttopics, ik haat ze!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:00 schreef snakelady het volgende:
Mijn benen zitten ondertussen vol putjes.
Waarom open je ze dan zoveel?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Van die putten in haar benen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mezelf vanavond in mijn zak geslagen omdat er een mug op zat. Was het waard.
Buffy!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:19 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook in te huren om die kleine vampieren naar de hel te jagen.
Check mijn super groot bad eens!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Van die putten in haar benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Check mijn super groot bad eens!Is dat water groen door al die schimmel op je poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, je kon zelf niet de concluderen dat de bodem van het badje groen is?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is dat water groen door al die schimmel op je poten?
Niet als als je wijsteen die langer is dan je dikke teen meer aandacht trekt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, je kon zelf niet de concluderen dat de bodem van het badje groen is?
Dat heet een Griekse voet, ongeveer 10% van de bevolking heeft dat, het staat zelfs in verband met een hoge intelligentie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet als als je wijsteen die langer is dan je dikke teen meer aandacht trekt.
Ik heb twee Griekse voeten, nu jij weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heet een Griekse voet, ongeveer 10% van de bevolking heeft dat, het staat zelfs in verband met een hoge intelligentie.
Dus ik kan aannemen dat je daar inderdaad niet bekend mee bent.
.......jammer, het bewijs dus dat die stelling niet waar is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb twee Griekse voeten, nu jij weer.
Jawel want ben half Grieks *badum tsssquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
.......jammer, het bewijs dus dat die stelling niet waar is.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jawel want ben half Grieks *badum tsss![]()
![]()
!!!!!
Wel erg dat jij als 25 jarige man dit advies moet geven aan een vrouw van 30+quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
Doe een panty aan. Werkt net als een hor
En...tijd om naar bed te gaan. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]![]()
Je hebt mooie voeten hoor
![]()
* pussycatdoll Likt aan Snakelady`s voet
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Check mijn super groot bad eens!lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Ik heb net deze panty aangetrokken maar het werk niks....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel erg dat jij als 25 jarige man dit advies moet geven aan een vrouw van 30+
Ben werk, maar jij kan nu slapen Griekse godin van me.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
En...tijd om naar bed te gaan. Slaap lekker.
Dus die Mortaxx zit gewoon weer een beetje uit zijn nek te lullenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb net deze panty aangetrokken maar het werk niks....![]()
[ afbeelding ]
Die tyfusbeesten van een dazen steken ook gewoon door je t-shirt heen....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus die Mortaxx zit gewoon weer een beetje uit zijn nek te lullen
Dan blijf je ook lekker zitten......quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat helpt tegen muggen is een berg stront (bijv. koeienvlaai) in de vuurkorf gooien. Dat jaagt ze weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |