abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143303158
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Guys vraagje over de SJ4000. Ik heb een kleinere oplader nodig, dus het USB kabeltje die bij de sj4000 is bijgeleverd gebruik ik wel gewoon, de stekker plug heb ik vervangen met een dunnere van mijn note 2.

De output en input zijn het zelfde, zou het toch zo kunnen zijn dat de oplaadtijd gaat veranderen?
Iemand anders dan die wel ervaring heeft met dit soort dingen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:24:32 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143303475
It takes as long as it takes... :P
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Beide zijn shotgun richtmicrofoons. Maar die je nu hebt is dus te groot ofzo?

Maar shockmount is wel handig/vereist inderdaad.

[..]

Maar klinkt het ook zo goed? O-)
't Is wel Takstar, hè. :7 Maar goed. :P Professionals zullen wel lekker een NTG3 gaan halen ofzo. Maar verhoudingsgewijs krijg je natuurlijk voor tig keer zoveel uitgeven niet een tig keer beter geluid eruit. Gaat maar net om de gap tussen crap ;( en holy crap _O_ :D te overbruggen. Gewoon iets 'decent enough'.

En wat betreft printers. Had ik speciaal papier gehaald voor inktjet printers om visitekaartjes mee te printen... vlekt het alsnog als de tering. Dan heb je inderdaad uitdrogende cardridges en dat alles (en print zelf idd ook niet heel veel). Nee, voortaan alleen nog maar kleurenlaser hier. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143304154
Ben opzoek naar een goede microfoon of headset / bluetooth headset voor het opnemen van instructie video's? Shizz of iemand een idee?
Is back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')