Oke oke, best kut dat zo'n simpele handige functie er niet even in wordt geprogrammeerd. Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met veel praktische tips over de SJ4000? Ik weet nou bijvoorbeeld niet of ik het moet updaten en welke instellingen het beste werken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die zit ook niet in de nieuwe firmware zover ik weet.
Selfies maken gewoonweg Sequence mode aanzetten, dan naar foto mode >
knop ik drukken> monopod of hoe je ook je selfie wil maken naar je toerichten > wat foto's laten schieten > leuke uitkiezen > rest eventueel verwijderen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:49 schreef Downstar het volgende:
Goedzo jonge
Nu vast alles aan het opmeten ofniet?
f/2.8 over het hele bereikquote:Nice picture ook
Voor de lol, maar zijn vast nuttige doelen voor te verzinnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef remcosw het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?
Voor de lol of heeft het ook echt een doel?
Aliexpress, er is daar een verkoper die orginele belkinkabels verkoopt voor minder als de helft ivm nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:59 schreef zBus het volgende:
Ik had wat Iphone 5 kabels gekocht via ebay. Nu laden de kabels enorm langzaam en als ik ze aan de pc/mac hang dan herkent de pc/mac de iphone niet eens. Nu snapt de persoon die mij deze heeft verkocht niet helemaal dat het aan de pc kunnen koppelen van een iphone ook best handig is.
Nu dus bezig om wat van mijn geld terug te krijgen want dit is gewoon crap.
Maar weet iemand waar ik degelijke iphone 5 kabels kan kopen die goed laden en ook gewoon werken met de pc/mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |