abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:29:18 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143057857
Ja, precies, pirouettes draaien. :P
Maar daar had ik bij de gewone WLToys V911 en Great Wall/Xieda 9958 helemaal geen last van.
Compenseren met stick backwards is gedoe. Auto voorwaarts in een yaw turn is gewoon B$. ;(
Zoals ik altijd zeg als FOK! een nieuwe feature heeft: 'waar kan ik het uitzetten?'. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143059330
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef shiznuts het volgende:
Ja, precies, pirouettes draaien. :P
Maar daar had ik bij de gewone WLToys V911 en Great Wall/Xieda 9958 helemaal geen last van.
Compenseren met stick backwards is gedoe. Auto voorwaarts in een yaw turn is gewoon B$. ;(
Zoals ik altijd zeg als FOK! een nieuwe feature heeft: 'waar kan ik het uitzetten?'. :+
Ja, vind t ook vrij gay maar zal wel niet anders kunnen anders ben je wel de scheefste engineer ooit :).

Daarom zit ik ook voor een 6 channel heli te kijken. Probleem is dat een crash daar stuk duurder kan uitpakken. Vandaar eerst de cheerson x-10 om mee te kutte.

[ Bericht 22% gewijzigd door KdwPPr op 04-08-2014 18:13:55 (faalzin verwijderd) ]
pi_143066245
Een tijdje geleden waren er als ik me niet vergis een hoop berichten over die Xiaomi powerbank, en ik wilde deze nu ik terug ben van vakantie eigenlijk graag een keer aanschaffen:). Nu kan ik alleen in de afgelopen topics niet meer al te veel berichten meer vinden over die powerbank... Zou iemand me even kunnen vertellen waar je deze het best kunt halen (ik dacht dat deze het best was: http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html) en of die van banggood inderdaad origineel is? Of zou iemand anders even kunnen aangeven in welk topic ik moet zoeken om dit te vinden? Alvast ontzettend bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')