quote:
Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef KdwPPr het volgende:[..]
Ben ook aan het wachten tot de cheerson binnen komt. Ik heb wel 3 extra setjes blades besteld, maar geen spare motor. Had ik misschien beter wel kunnen doen..
Ik heb 'em ook onderweg. Die andere Cheerson die ik wel al heb, dat vliegende ei, die wil hier voor geen meter.

Kiept om als je 'em vanaf de vloer start. Een keer is het gelukt na allerlei getrim e.d. om 'em op vol gas 5 seconden te laten vliegen ofzo. Maar zodra je het gas een beetje wegneemt dan gaan die pootjes al hangen en gaat 'ie alle kanten op. Vast een leuk systeem... als het werkt. Vermogenissue ofzo?
M'n V911v2 / Pro doet het overigens prima. Tof ding. Hovert prima op z'n plek. Alleen een 360 om z'n top-as wil niet, hij neemt bij rudder ook een voorwaartse beweging aan. Ik weet niet of dat met opzet gebeurt voor degenen die 'em als een soort 2CH willen vliegen en of dat uit te zetten is per instelling op de remote, maar ik wil ook wel een asrotatie op een stationaire plek kunnen maken eigenlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz