quote:
Op zondag 3 augustus 2014 13:33 schreef zBus het volgende:[..]
Ik ben wel van plan een review te maken van de Xiaomi maar ik heb de Earson (nog) niet om mee te vergelijken. Misschien die toch nog maar bestellen en dan de slechtste van de twee weer door verkopen.
Een algemene review van de Xiaomi zou al tof zijn.

Ben niet echt een hele erge audiofiel, maar zaken die wel belangrijk zijn in de review zijn denk ik iig wat het niveau van de bass en treble is (en of het een beetje in evenwicht is met elkaar: veel van die fabrikanten denken beats achtige meuk te moeten maken met voornamelijk overdreven bas. Leuk voor dubstep/electro en hiphop, maar voor de rest van de muziekstromingen heb je er dan geen reet aan want dat klinkt dan voor geen meter.
Verder is het denk ik belangrijk dat het ding een beetje zuiver blijft als ie harder gaat.
Voor mijn gevoel kan die Xioami haast niet veel voorstellen, ding is immers erg klein, maar goed, als ze hetzelfde materiaal gebruikt hebben als bij de Pistons dan geeft ik het wel een kans. Net als JVC gedaan heeft met z'n Carbon nanotubes in sommige koptelefoons; van sommige onbekendere materialen kan je echt leuk klinkende speakerdrivers maken.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?