Mag je geen muziek luisteren ofzo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En het erge is dat we echt naast elkaar staan en dus een beetje gedwongen zijn om met elkaar te praten. Anders kom je ook over als zo'n autist (wat ik stiekem ben). & imagine dit 8 uur lang.
Soms put dit mij meer uit dan het werk dat ik moet doen. seriously.
Wrm geen Scheveningen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jazeker. Zit nu de hele dag aan schoolshit te werken i.p.v. te zonnebaden op het strand in TR.
Nee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag je geen muziek luisteren ofzo?
Dus je zegt zinnige dingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had iets van wtf. Ik reageer daar niet eens 's vaak. Maar die top tien had ook te maken met hoeveel likes je op je reactie's krijgt van anderen en foto's die jij zelf liked.
Kapot awkward.
Mag niet. Kunnen ze je voor ontslaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bluetooth headsetje en dan op zachter niveau
Of ze vinden me tering dom en liken daarom.quote:
Kga gewoon helemaal stukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
cCc Crip Reiz cCc
[ afbeelding ]
Verdient het goed dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mag niet. Kunnen ze je voor ontslaan.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog nooit geweest eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog nooit geweest eigenlijk.
Het is een fabriek. Wat verwacht je anders?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef mrstylo het volgende:
Geen muziek mogen luisteren. Stelletje nazis.
nog vacatures?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor het werk wat ik doe wel ja.
Ik heb in fabrieken altijd wel muziek geluisterdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een fabriek. Wat verwacht je anders?
We hebben trouwens wel radio.
Ik werkte ook ik een fabriek en ik mocht dat. Hoezo mag je het niet? Hebben ze een rede?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een fabriek. Wat verwacht je anders?
We hebben trouwens wel radio.
Met ploegendienst verdien ik ongeveer 13-14 euro per uur. Denk niet dat jij daarvoor je bed uit zou komen.quote:
knevel is om te kotsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
Wie heeft knevel gezien vandaag? Ik vond Forkani best goed overkomen, jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |