Och, je hoeft niet veel aanwezig te zijn hoorquote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigZoveel rij ik alleen niet. Heeft weinig zin dus voor mij
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, je hoeft niet veel aanwezig te zijn hoorAf en toe een keertje mee op konvooi is genoeg
Eigenlijk heb je alleen Going East en Scandinavia nodig voor multiplayer, alle andere mods worden gewoon uitgeschakeldquote:Op dinsdag 15 december 2015 06:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenkenMoet ook ff kijken hoe ik die mods op de Mac aan de praat krijg
En dat is ook precies waarom ik geen mp doe. Zonder mods ziet mijn game er ineens veel te treurig uit. En de cargo mods maken het spel ook vele malen leuker en uitdagender.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je alleen Going East en Scandinavia nodig voor multiplayer, alle andere mods worden gewoon uitgeschakeld
prima deal idd als je niks hebt van de game..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Raptor1985 het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/64904/
Prima deal lijkt me!
De eerste heb ik nooit gespeeld, maar zie o.a. Barcelona op een wegwijzer... toch even kijken waar je zoal naartoe kan gaan in deel 1quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Raptor1985 het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/64904/
Prima deal lijkt me!
Heb ik ook nog nooit gespeeld. Zag pas na het afrekenen dat je die erbij kreeg eigenlijk. Zo ook maar eens kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De eerste heb ik nooit gespeeld, maar zie o.a. Barcelona op een wegwijzer... toch even kijken waar je zoal naartoe kan gaan in deel 1
Ik gebruik sinds kort mijn xbox360 stuurtje ervoor. Speelt vele malen beter inderdaad!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stuurtje gekochtWordt niet herkend door de Mac, maar gelukkig bootcamp met W10. Dit speelt best tof zeg
Moest dat ding wel ff goed afregelen, maar nice.....
ik heb een g27 voor ets2 gekochtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stuurtje gekochtWordt niet herkend door de Mac, maar gelukkig bootcamp met W10. Dit speelt best tof zeg
Moest dat ding wel ff goed afregelen, maar nice.....
Ik game te weinig om zo'n uitgave te kunnen verantwoorden voor mezelfquote:
ik wil alleen een beetje kwaliteitsspul hebben, en voor minder dan een g27 wilde ik dus niet gaan, ookal gebruik ik het niet zo vaakquote:Op woensdag 23 december 2015 06:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik game te weinig om zo'n uitgave te kunnen verantwoorden voor mezelf
Ik heb nu een Trustje van 45 EURquote:Op woensdag 23 december 2015 07:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil alleen een beetje kwaliteitsspul hebben, en voor minder dan een g27 wilde ik dus niet gaan, ookal gebruik ik het niet zo vaak
ETS2 1 uur spelen kan ik dan weer niet echt. Speel het ook alleen als ik echt minimaal 3 uur vrij heb ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nu een Trustje van 45 EURMeer dan genoeg voor dat ene uur per maand of zo
Ik vind het leuk, maar ben gewoon geen gamerquote:Op woensdag 23 december 2015 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ETS2 1 uur spelen kan ik dan weer niet echt. Speel het ook alleen als ik echt minimaal 3 uur vrij heb ofzo.
Even lekker van Glasgow naar Pecs feunen, jatog, G?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ETS2 1 uur spelen kan ik dan weer niet echt. Speel het ook alleen als ik echt minimaal 3 uur vrij heb ofzo.
Maar daar verdien je zo weinig meequote:Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef Gnittoo het volgende:
Ik heb de economy juist zo aangepast dat ik alleen relatief korte ritten heb.
Hoe hebbie dat gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet dat ik het geld nodig heb met m'n 40 garages en 199 medewerkersOnline spelen heeft zo z'n voordelen: je krijgt er ineens een enorme smak geld bij van je truckers. Ik had 2 weken geleden zo'n 48 miljoen in de kas zitten en deze week is dat alweer ruim 266 miljoen
Het enige wat ik nu doe is beetje konvooi rijden en in elke stad een garage kopen en die meteen uitbouwen naar 5 werkplekken, ookal zijn er geen bestuurders meer te vinden bij de job centres
met een beetje rit ben je best lang onderweg, en dan probeer ik vaak meerdere ritten, dat ik vervolgens het weer 3 maanden opzij leg, achja...quote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nu een Trustje van 45 EURMeer dan genoeg voor dat ene uur per maand of zo
Tweedehands misschien? En dan de oude versie (g25)quote:Op woensdag 23 december 2015 06:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik game te weinig om zo'n uitgave te kunnen verantwoorden voor mezelf
Heel rustig beginnenquote:
Die kan je niet gebruiken in SP hè? Of kan tegenwoordig alles met 1 profiel?quote:Op maandag 28 december 2015 00:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Net per ongeluk ergens rusten op een multiplayer server, had ik ineens 10 miljoen op m'n rekening
Ik heb geen idee, ik hou niet zo van cheaten dus ik had een recente save ingeladenquote:Op maandag 28 december 2015 00:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die kan je niet gebruiken in SP hè? Of kan tegenwoordig alles met 1 profiel?
Wat extra centjes zonder lening in SP zou ik niet heel onhandig vinden
Dus je hebt een SP save ingeladen en kon daarmee online?quote:Op maandag 28 december 2015 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik hou niet zo van cheaten dus ik had een recente save ingeladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |