promods + poland rebuilding + rusmap.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook maar weer eens geïnstalleerd. Enige vraag nu: ProMods-map of TruckSim-map?
Stiekem mis ik Zuid-Europa (met name Spanje) in de ProMods-mapquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:35 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
promods + poland rebuilding + rusmap.
er is bovendien een fantastisch gratis alternatiefquote:Op maandag 9 november 2015 01:46 schreef mschol het volgende:
ow god...
http://steamcommunity.com(...)il/38639240975155037
banden, overal banden
en met een aantal klagers ben ik het wel eens: een betaalde DLC om een merkje op banden te zetten, woopiedoo..
b.v. tandem trucks en steam cloud zouden m.i. betere toevoegingen zijn
Om eerlijk te zijn, ETS2 is zó chill dat ik het niet erg vind om er voor te betalen.quote:Op maandag 9 november 2015 01:46 schreef mschol het volgende:
ow god...
banden, overal banden
en met een aantal klagers ben ik het wel eens: een betaalde DLC om een merkje op banden te zetten, woopiedoo..
mijn Volvo tikt met gemak de 180 aan en heeft nogal moeite met bochten, dus doe mij maar een setje Pirelli supersoft slicksquote:Op maandag 9 november 2015 01:46 schreef mschol het volgende:
ow god...
banden, overal banden
De DFGT voor die prijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef BlazingV2 het volgende:
Dus, nu de discussie voorbij is, welke steering wheel voor onder de 80 is het goeiste?
Die's toch even boemlauw 100+ nieuw.quote:
Ik zie het ja, wat een BS, ik heb hem jaren geleden voor 95 gekocht. Zie ook prijsgrafiek, wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Die's toch even boemlauw 100+ nieuw.
En tweedehands durf ik met dit soort dingen niet aan.
Dan maar eens een winkeltje opzoeken en daar eens kieken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, wat een BS, ik heb hem jaren geleden voor 95 gekocht. Zie ook prijsgrafiek, wat een onzin.
http://tweakers.net/price(...)riving-force-gt.html
Lijkt me verschrikkelijk deprimerend ook, als ik in donkere, regenachtige ellende wil rijden ga ik wel naar buitenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Late Autumn mod is wel onmeunig saai zeg.
Dat zei ik ook op de site van m'n companyquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk deprimerend ook, als ik in donkere, regenachtige ellende wil rijden ga ik wel naar buitenVind het juist mooi om in deze tijden door mooie zomerachtige berggebieden te karren
![]()
Over mods gesproken, welke mods hebben jullie op het moment actief? Ik probeer die van mij zo vanilla mogelijk te houden, dat gehannes met andere maps en profielen die weer niet werken na updates was ik wel een beetje zat.
Ik draai nu Realistic Physics, een geluidsmod waarvan ik de naam niet meer weet en een paar custom motoren tussen de 1000 en 2000 pk.
Helemaal geen. Ik hou het puur vanilla.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Over mods gesproken, welke mods hebben jullie op het moment actief?
Ik gebruik ETS2 momenteel alleen nog maar om af en toe wat met truckmods te spelen. Favorieten zijn de Scania's R & T van RJL, de Peterbilt 389, Ohaha's Volvo FH en DAF XF. Beetje klooien met paints, extra onderdelen en wielen en zo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Over mods gesproken, welke mods hebben jullie op het moment actief?
oooh lekkerquote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben gek op mods en draai er veel te veel eigenlijk, maar zal even de allerbeste linken:
Top 5:
Nr5:
Veels te lange windmolen vleugels voor een flinke uitdaging:
http://ets2.lt/en/broshui(...)-wind-turbine-blade/
http://ets2.lt/en/broshui(...)turbine-blade-v-2-0/
Just curious: hoe gaat in zijn werk?quote:Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben eergister weggegaan bij Nordic Ltd. Ik was een van de dispatchers, maar kreeg als enige niet te horen dat we naar een andere MyVTC waren overgestapt omdat we van naam gingen wisselen (dat laatste wist ik wel). Ook geen bericht op de forums, moest het via forumchat te weten komen dat de rest van de company al twee weken ritten invoerde op de andere VTC. Flikker dan maar op
Gisteravond met twee man ons oude [Vracht NL] weer opgestart en we rijden nu alweer met 5 man, dus als iemand zin heeft om een Nederlandse company te joinen, convoy te doen of gewoon zelf wat in een oranje/witte truck rond wil scheuren met een oranje tagje voor je naam, brult u dan maar
Hier is iig de link naar onze VTC recruitpage: http://myvtc.net/r/57487
ETS2 multiplayer spelen, beetje samen konvooi rijden en ouwehoeren via teamspeakquote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Just curious: hoe gaat in zijn werk?
Grappigquote:Op maandag 14 december 2015 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ETS2 multiplayer spelen, beetje samen konvooi rijden en ouwehoeren via teamspeakAls je je aanmeldt via dat formuliertje moet je elke rit melden (heel simpel ding), dan kunnen we bijhouden wie het vaakst rijdt, wie het verst rijdt, meeste inkomsten, etc, gewoon geinig.
Och, je hoeft niet veel aanwezig te zijn hoorquote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigZoveel rij ik alleen niet. Heeft weinig zin dus voor mij
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, je hoeft niet veel aanwezig te zijn hoorAf en toe een keertje mee op konvooi is genoeg
Eigenlijk heb je alleen Going East en Scandinavia nodig voor multiplayer, alle andere mods worden gewoon uitgeschakeldquote:Op dinsdag 15 december 2015 06:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenkenMoet ook ff kijken hoe ik die mods op de Mac aan de praat krijg
En dat is ook precies waarom ik geen mp doe. Zonder mods ziet mijn game er ineens veel te treurig uit. En de cargo mods maken het spel ook vele malen leuker en uitdagender.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je alleen Going East en Scandinavia nodig voor multiplayer, alle andere mods worden gewoon uitgeschakeld
prima deal idd als je niks hebt van de game..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Raptor1985 het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/64904/
Prima deal lijkt me!
De eerste heb ik nooit gespeeld, maar zie o.a. Barcelona op een wegwijzer... toch even kijken waar je zoal naartoe kan gaan in deel 1quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Raptor1985 het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/64904/
Prima deal lijkt me!
Heb ik ook nog nooit gespeeld. Zag pas na het afrekenen dat je die erbij kreeg eigenlijk. Zo ook maar eens kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De eerste heb ik nooit gespeeld, maar zie o.a. Barcelona op een wegwijzer... toch even kijken waar je zoal naartoe kan gaan in deel 1
Ik gebruik sinds kort mijn xbox360 stuurtje ervoor. Speelt vele malen beter inderdaad!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stuurtje gekochtWordt niet herkend door de Mac, maar gelukkig bootcamp met W10. Dit speelt best tof zeg
Moest dat ding wel ff goed afregelen, maar nice.....
ik heb een g27 voor ets2 gekochtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stuurtje gekochtWordt niet herkend door de Mac, maar gelukkig bootcamp met W10. Dit speelt best tof zeg
Moest dat ding wel ff goed afregelen, maar nice.....
Ik game te weinig om zo'n uitgave te kunnen verantwoorden voor mezelfquote:
ik wil alleen een beetje kwaliteitsspul hebben, en voor minder dan een g27 wilde ik dus niet gaan, ookal gebruik ik het niet zo vaakquote:Op woensdag 23 december 2015 06:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik game te weinig om zo'n uitgave te kunnen verantwoorden voor mezelf
Ik heb nu een Trustje van 45 EURquote:Op woensdag 23 december 2015 07:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil alleen een beetje kwaliteitsspul hebben, en voor minder dan een g27 wilde ik dus niet gaan, ookal gebruik ik het niet zo vaak
ETS2 1 uur spelen kan ik dan weer niet echt. Speel het ook alleen als ik echt minimaal 3 uur vrij heb ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nu een Trustje van 45 EURMeer dan genoeg voor dat ene uur per maand of zo
Ik vind het leuk, maar ben gewoon geen gamerquote:Op woensdag 23 december 2015 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ETS2 1 uur spelen kan ik dan weer niet echt. Speel het ook alleen als ik echt minimaal 3 uur vrij heb ofzo.
Even lekker van Glasgow naar Pecs feunen, jatog, G?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ETS2 1 uur spelen kan ik dan weer niet echt. Speel het ook alleen als ik echt minimaal 3 uur vrij heb ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |