Oh sorry het is op ets2mp.comquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef prefix1 het volgende:
Hoe kom ik online? moet ik zeker weer wat downloaden ofzeuuuw?!
ik vond die kerst trailers wel een prettige lengte hebben..quote:Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso die kleine parkeerplaatsen
Korte trailers zijn ook een gruwel... sta je met een meter of twee te gaan nog perfect, rij je iets achteruit, schaart je trailerKun je weer opnieuw beginnen. Ben zo eens een dikke 15 minuten bezig geweest met inparkeren.
Zien jullie de game wel normaal of ook met groen-rode randen om alles heen?quote:
Zie m perfect op mn 970 GTX volgens mij heeft het wel te maken met je videokaart instellingen en of je drivers up to date zijn want een maat had hem ook en daar zag het er niet uit tot hij zijn drivers update.quote:Op maandag 13 april 2015 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zien jullie de game wel normaal of ook met groen-rode randen om alles heen?
Hm, alles is up to date. Dan zal het wel aan m'n luie oog liggen dat ik weer eens geen 3D ziequote:Op maandag 13 april 2015 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie m perfect op mn 970 GTX volgens mij heeft het wel te maken met je videokaart instellingen en of je drivers up to date zijn want een maat had hem ook en daar zag het er niet uit tot hij zijn drivers update.
Anders kun je proberen field of view and head tracking aan te passen bij configuratie.
Dat is gewoon wat je ziet op scherm he , vergelijk het met een 3d film in de bios filmen zonder brilletje ziet er ook poep uit.quote:Op maandag 13 april 2015 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm, alles is up to date. Dan zal het wel aan m'n luie oog liggen dat ik weer eens geen 3D zie
edit: heb dus geen rift he, keek alleen naar dat youtubefilmpje.
Mja, maar zo'n brilletje werkte ook al nooitquote:Op maandag 13 april 2015 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat je door de rift ziet op scherm he , vergelijk het met een 3d film in de bios filmen zonder brilletje ziet er ook poep uit.
Eigenlijk zou hij moeten filmen IN de bril om het effect te zien maar dat is bijna niet te doen
Bestaan wel dan krijg je zoiets:quote:Op maandag 13 april 2015 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar zo'n brilletje werkte ook al nooitEn mag toch aannnemen dat er inmiddels wel camera's bestaan die daar in passen.
Alleen af en toe nog eens een nieuw modje testen, mijn profiel is gecrasht op level 42 en ik kan gewoon geen zin meer opbrengen om helemaal overnieuw te beginnen....quote:Op maandag 13 april 2015 10:48 schreef JagerJanssen het volgende:
Weinig activiteit hiero zie ik. Hoe staat het er bij jullie voor? Ik ben bijna toe aan mijn tweede garage.
ik moet eigenlijk het spel weer op gaan pakken, maar omdat het stuurtje zo'n sta in de weg is zet ik die niet zomaar neerquote:Op maandag 13 april 2015 10:48 schreef JagerJanssen het volgende:
Weinig activiteit hiero zie ik. Hoe staat het er bij jullie voor? Ik ben bijna toe aan mijn tweede garage.
7 Mei.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:47 schreef DieselTank het volgende:
Ik speel het al een tijdje niet meer maar zodra de scandinavie dlc er is en hopelijk de multiplayer weer meer dan 2500 mensen kan handelen ga ik het weer spelen..
Dat is inderdaad drie keer wat ik voor het spel + going east betaald heb..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
18 euro voor die expansionik wacht wel even op de kortingsactie
maar uiteindelijk is het eigenlijk geen geld natuurlijk.. als je ziet hoeveel tijd je er extra in kan steken en de content die erbij komt..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
18 euro voor die expansionik wacht wel even op de kortingsactie
Tsja dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
maar uiteindelijk is het eigenlijk geen geld natuurlijk.. als je ziet hoeveel tijd je er extra in kan steken en de content die erbij komt..
ach, als je voor het gemak even terug rekent naar guldens (quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja dat is dan ook weer waarga hem uiteindelijk toch wel kopen denk ik, maar het blijft een flinke prijs voor een uitbreiding.
Is het hele Majestic merk nu ook uit het spel verdwenen of bestaat dat er nog steeds naast?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Mercedes is nu ook officieel gearriveerd in ETS2, met een gloednieuw model van de Actros.
Mercedes vervangt Majestic in zijn geheel. De bestaande trucks en dealers hebben de Mercedes naam gekregen, en de Actros is er als compleet nieuw model bijgekomen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is het hele Majestic merk nu ook uit het spel verdwenen of bestaat dat er nog steeds naast?
waarom dat dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mercedes vervangt Majestic in zijn geheel. De bestaande trucks en dealers hebben de Mercedes naam gekregen, en de Actros is er als compleet nieuw model bijgekomen.
Omdat er nu dus een officiele Mercedes licentie is gekomen.quote:
waarom niet een extra truck merk ernaast dan? had toch ook gekund?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Omdat er nu dus een officiele Mercedes licentie is gekomen.
Die Actros is wel een mooi ding trouwens.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet een extra truck merk ernaast dan? had toch ook gekund?
Schijnt dat ze toch meer naar realisme neigen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Omdat Majestic = Mercedes. Beetje vaag om twee merken met de zelfde trucks naast elkaar te hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is bij nagenoeg ALLE games met dlc.. en zolang je minder betaald: who cares of je dingen dubbel krijgtquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, hij staat de komende 24u in de steam sale.
Maar wel in belachelijk combi's!
Ik heb ets2+ east al (scandinavia niet) en dan kan je beter de deluxe versie kopen, waar de HELE SHITZOOI weer nog een keer bij zit:
http://store.steampowered.com/sub/64904/?snr=1_5_9__403
Dan dat je alleen north koopt, waarbij je DUURDER uit bent, en minder krijgt! Pffff
http://store.steampowered.com/sub/64903/?snr=1_5_9__403
En alleen scandinavia krijg je maar 20% korting op:
http://store.steampowered.com/app/304212/
Nou ze kunnen de pleuris krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |