Die foto komt uit de film matrix...en is gewoon iets wat gebruikt wordt voor meme's. Zo zijn er ook meme's met die foto die geloof wegzetten als onzin...tja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:05 schreef Molurus het volgende:
En het vervolg is ook onzin, dus het hele plaatje is onzin.
Bovendien zou het mij verbazen als Fishburne deze uitspraken zou doen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die foto komt uit de film matrix...en is gewoon iets wat gebruikt wordt voor meme's. Zo zijn er ook meme's met die foto die geloof wegzetten als onzin...tja.
Het is een meme, bro. Dat woord zou jij als fervent atheïst toch moeten kennen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:05 schreef Molurus het volgende:
En het vervolg is ook onzin, dus het hele plaatje is onzin.
Bovendien zou het mij verbazen als Fishburne deze uitspraken zou doen.
Dat snap ik ook wel, maar dat maakt het niet minder belachelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is een meme, bro. Dat woord zou jij als fervent atheïst toch moeten kennen.
Leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja dit meer: https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1236&bih=991
Niet die oude dooddoener. Telkens als ik iemand hoor zeggen dat ze niet conventioneel slim zijn, maar wel straatslim, word ik een stukje moordlustiger.quote:
Ik doelde eigenlijk op bijbelstudie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet die oude dooddoener. Telkens als ik iemand hoor zeggen dat ze niet conventioneel slim zijn, maar wel straatslim, word ik een stukje moordlustiger.
Ah, op die manier. Dat is bijna hetzelfde. Dat is beide claimen slimmer te zijn omdat je kennis hebt die volkomen nutteloos is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op bijbelstudie.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is een meme, bro. Dat woord zou jij als fervent atheïst toch moeten kennen.
Ik niet, Hij wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je lacht, maar je hebt geen idee wat ik wilde zeggen.
Ik sluit me aan bij wat Ser_Ciappelletto daarover schreef:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar snapt denk ik wel wat ik bedoelde.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, feitelijk niet. Want zeggen dat de evolutietheorie niet bewezen is, lijkt verdacht veel op een suggestie dat het onzin is. Wat bedoel je dan wel?
Jij denkt dat alles wat dood gaat een fossiel wordt? En dat elk fossiel bewaard blijft en dan ook nog op een plek die ons uitkont weer naar boven komt om ontdekt te worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar zijn dan de fossielen van miljarden tussenvorm van een eencellige tot de mens?
In de gesteentelagen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar zijn dan de fossielen van miljarden tussenvorm van een eencellige tot de mens?
Er zijn hier drie belangrijke dingen die je je moet realiseren:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |