Ik denk eerder dat ze jouw een handje gaan helpen met emigratie...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze map vind ik wel oké, dit mag een islamitische staat worden, en dan de moslims uit West-Europa een handje helpen met de remigratie.
Maar ik woon niet in Mordor, dat zwarte, dus we moeten een deal kunnen sluiten met die lui. Dat ze met dit stukje land genoegen nemen en vertrekken uit de andere gebieden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze jouw een handje gaan helpen met emigratie...![]()
Een deal sluiten met ze?? Jij bent echt naief he.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in Mordor, dat zwarte, dus we moeten een deal kunnen sluiten met die lui. Dat ze met dit stukje land genoegen nemen en vertrekken uit de andere gebieden.
Wel fijn voor onder meer de Spanjaarden, Portugezen, Oostenrijkers, Serviërs enzovoort die wel in het zwart gebied zittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in Mordor, dat zwarte, dus we moeten een deal kunnen sluiten met die lui. Dat ze met dit stukje land genoegen nemen en vertrekken uit de andere gebieden.
En de pro-Palestina betogers in Nederland blijven de zionisten van imperialisme beschuldigen. Laat ze eerst eens de imperialisten in eigen moslimgroepering aanpakken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze map vind ik wel oké, dit mag een islamitische staat worden, en dan de moslims uit West-Europa een handje helpen met de remigratie.
En heb je ook nog kritiek op hindoes?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
En de pro-Palestina betogers in Nederland blijven de zionisten van imperialisme beschuldigen. Laat ze eerst eens de imperialisten in eigen moslimgroepering aanpakken.
Evenzo geldt het voor de joden want die zijn ook niet vies van een beetje imperialisme. Heerlijk al die religie. De Middeleeuwen live vanuit de huiskamer zien.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:43 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb gehoord dat onder de ISIS er niet aan entertainment gedaan mag worden. Behalve 1 duo dat in Irak erg populair is. Het betreft een duo waarvan er 1 een clown is en de andere is een acrobaat. Het zijn de beste vrienden. Ik ben even vergeten hoe ze heten.....oh ja
Hamassi en Jihadriaan.
Wel handig zo een duidelijk omlijnde nuke-zone.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je een idioot of wat is er?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik het toejuich? Ik probeer gewoon een bijdrage te geven aan het nieuws forum op FOK!, nergens heb ik een topic gezien die dit nieuwtje heeft gepost.
Ghadaffi bombardeerde slechts ongericht woonwijken. Lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef superniger het volgende:
Met Ghadafi als leider was dit nooit gebeurd.
Met de harde hand regeren kan ook zonder dictators.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat GEWELDIG toch he dat "wij" al die dictators hebben verdreven.....deze landen zijn nu een oase van rust en vrede....want we hebben Westerse democratie gebracht.....hahahahaha...![]()
![]()
![]()
![]()
De heerlijke Arabische lentequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat GEWELDIG toch he dat "wij" al die dictators hebben verdreven.....deze landen zijn nu een oase van rust en vrede....want we hebben Westerse democratie gebracht.....hahahahaha...![]()
![]()
![]()
![]()
Een Libië is natuurlijk niet van de een op andere dag een democratische rechtsstaat. Dat waren de westerse landen immers ook nier.quote:
Als je een beetje logisch nadenkt weet je dat dat niet zo is nee, maar de media, politici en andere droeftoeters deden er altijd zo enthousiast over...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Libië is natuurlijk niet van de een op andere dag een democratische rechtsstaat. Dat waren de westerse landen immers ook nier.
Yep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus Khadaffi is voor niks gestorven?
One down, one to go.quote:
TA is back!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:43 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb gehoord dat onder de ISIS er niet aan entertainment gedaan mag worden. Behalve 1 duo dat in Irak erg populair is. Het betreft een duo waarvan er 1 een clown is en de andere is een acrobaat. Het zijn de beste vrienden. Ik ben even vergeten hoe ze heten.....oh ja
Hamassi en Jihadriaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |