abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:16:18 #51
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142991531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Deze map vind ik wel oké, dit mag een islamitische staat worden, en dan de moslims uit West-Europa een handje helpen met de remigratie.
Ik denk eerder dat ze jouw een handje gaan helpen met emigratie... _O- _O-
pi_142991558
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze jouw een handje gaan helpen met emigratie... _O- _O-
Maar ik woon niet in Mordor, dat zwarte, dus we moeten een deal kunnen sluiten met die lui. Dat ze met dit stukje land genoegen nemen en vertrekken uit de andere gebieden.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:18:02 #53
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142991573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar ik woon niet in Mordor, dat zwarte, dus we moeten een deal kunnen sluiten met die lui. Dat ze met dit stukje land genoegen nemen en vertrekken uit de andere gebieden.
Een deal sluiten met ze?? Jij bent echt naief he.....
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:01:56 #54
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142992600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wel fijn voor onder meer de Spanjaarden, Portugezen, Oostenrijkers, Serviërs enzovoort die wel in het zwart gebied zitten :')

Daarbij, denk je echt dat mocht er zo'n staat komen dat ze ons met rust gaan laten? Die religieuze gestoorden nemen geen genoegen daarmee, zij willen van de hele wereld een kalifaat maken. Terug naar de oertijd dus, als ze dat niveau al benaderen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143040624
quote:
[ afbeelding ]

Deze map vind ik wel oké, dit mag een islamitische staat worden, en dan de moslims uit West-Europa een handje helpen met de remigratie.
En de pro-Palestina betogers in Nederland blijven de zionisten van imperialisme beschuldigen. Laat ze eerst eens de imperialisten in eigen moslimgroepering aanpakken.

Evenzo geldt het voor de joden want die zijn ook niet vies van een beetje imperialisme. Heerlijk al die religie. De Middeleeuwen live vanuit de huiskamer zien.
pi_143040965
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
En de pro-Palestina betogers in Nederland blijven de zionisten van imperialisme beschuldigen. Laat ze eerst eens de imperialisten in eigen moslimgroepering aanpakken.

Evenzo geldt het voor de joden want die zijn ook niet vies van een beetje imperialisme. Heerlijk al die religie. De Middeleeuwen live vanuit de huiskamer zien.
En heb je ook nog kritiek op hindoes?
-
pi_143041003
Beetje een suggestieve titel....
  maandag 4 augustus 2014 @ 07:27:35 #58
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143042489
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:43 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb gehoord dat onder de ISIS er niet aan entertainment gedaan mag worden. Behalve 1 duo dat in Irak erg populair is. Het betreft een duo waarvan er 1 een clown is en de andere is een acrobaat. Het zijn de beste vrienden. Ik ben even vergeten hoe ze heten.....oh ja

Hamassi en Jihadriaan.
:D _O-
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143042672
quote:
[ afbeelding ]

Wel handig zo een duidelijk omlijnde nuke-zone.
pi_143042879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat ik het toejuich? Ik probeer gewoon een bijdrage te geven aan het nieuws forum op FOK!, nergens heb ik een topic gezien die dit nieuwtje heeft gepost.
Ben je een idioot of wat is er?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  maandag 4 augustus 2014 @ 09:27:09 #61
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_143043648
Het interesseert me eigenlijk geen hol wat er in die zandbak gebeurt. Marine in de middellandse zee, en alles met zo'n zwarte vlag kelderen zodra het buiten de territoriale wateren vaart.

Ze zoeken het maar uit met hun reli utopietjes.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_143048967
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef superniger het volgende:
Met Ghadafi als leider was dit nooit gebeurd.
Ghadaffi bombardeerde slechts ongericht woonwijken. Lol
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_143049008
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat GEWELDIG toch he dat "wij" al die dictators hebben verdreven.....deze landen zijn nu een oase van rust en vrede....want we hebben Westerse democratie gebracht.....hahahahaha... _O- _O- _O- _O- _O-
Met de harde hand regeren kan ook zonder dictators.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:10:03 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143049118
Tijd om er WASWAS van te maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:10:58 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143049151
Maar dit wilden frankrijk en de Vs toch??? :S

Waarom anders tegen alle afspraken en verdragen in Ghadaffi's konvooi bombarderen en overleveren aan mensenvlees etende barbaren?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143049985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat GEWELDIG toch he dat "wij" al die dictators hebben verdreven.....deze landen zijn nu een oase van rust en vrede....want we hebben Westerse democratie gebracht.....hahahahaha... _O- _O- _O- _O- _O-
De heerlijke Arabische lente :D _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143057571
Beter chaos en zelfverantwoordelijkheid dan een massamoordenaar als "grote leider".
pi_143057714
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De heerlijke Arabische lente :D _O-
Een Libië is natuurlijk niet van de een op andere dag een democratische rechtsstaat. Dat waren de westerse landen immers ook nier.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143058233
We hebben ze met opzet aan de macht geholpen. Pas als de dreiging groot genoeg is, is de bereidheid onder mensen groot genoeg om ze plat te nuken. Het zij zo... * Belerend vingertje opsteekt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143059093
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een Libië is natuurlijk niet van de een op andere dag een democratische rechtsstaat. Dat waren de westerse landen immers ook nier.
Als je een beetje logisch nadenkt weet je dat dat niet zo is nee, maar de media, politici en andere droeftoeters deden er altijd zo enthousiast over... _O- alles zou beter worden, echt!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:06:43 #71
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143059179
Dus Khadaffi is voor niks gestorven?
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:07:29 #72
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143059203
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:13:41 #73
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143059362
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus Khadaffi is voor niks gestorven?
Yep.
Kijk eens naar al dit soort landen. Stammen en families vechten om de macht. Khadaffi had de touwtjes in handen en weet dat ZONDER wreedheid hij direkt word afgezet/omver geworpen aangezien deze stammen even wreed zijn als hem.
Democratie en medendogen worden als zwaktes gezien. Je zorgt dat je familie op de sleutelposten terecht komen en dan zuig je zoveel mogelijk rijkdom en macht naar je toe. Een schrikbewind is de normaalste gang van zaken. Het Westen denkt nog steeds dat deze aarbol gevormd kan worden naar hun wensen en moderne samenleving maar dat is een utopie.
Zelfs in Europa zijn er nog steeds regeringen die geweld niet schuwen want anders neemt de andere kant het over. (zie Rusland en Oekraine)
pi_143059981
quote:
One down, one to go.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143060448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:43 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb gehoord dat onder de ISIS er niet aan entertainment gedaan mag worden. Behalve 1 duo dat in Irak erg populair is. Het betreft een duo waarvan er 1 een clown is en de andere is een acrobaat. Het zijn de beste vrienden. Ik ben even vergeten hoe ze heten.....oh ja

Hamassi en Jihadriaan.
TA is back!

Ik kon altijd genieten van je grappen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')