Zijn er serieus mensen die dat doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:37 schreef Komakie het volgende:
Blijkt dat iemand vai toernooi.nl ingeschreven heeft in een 25+ toernooi terwijl hij dat helemaal niet is (paar jaar jonger)
Schijnt dat je bij toernooi.nl gewoon je verkeerde geboortedatum kunt opgeven en daarna kunt inschrijven in leeftijdstoernooien.
bij toernooi.nl heb je een account met je geboortedatum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:37 schreef Komakie het volgende:
Er is vast wel iemand die weet wanneer je leeftijd wordt gecontroleerd bij een toernooi.
Blijkt dat iemand vai toernooi.nl ingeschreven heeft in een 25+ toernooi terwijl hij dat helemaal niet is (paar jaar jonger)
Schijnt dat je bij toernooi.nl gewoon je verkeerde geboortedatum kunt opgeven en daarna kunt inschrijven in leeftijdstoernooien.
Hoe zit dat? Blijkbaar is de website niet waterdicht, maar de KNLTB heeft ergens staan dat jij een bepaalde leeftijd hebt. Wanneer vind die controle plaats voor een toernooi?
Bij toernooi.nl zijn ze er natuurlijk uiteindelijk ook niet verantwoordelijk voor. Het gaat mij er meer om wanneer de wedstrijdleiding het te zien krijgt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
bij toernooi.nl heb je een account met je geboortedatum.
die moet je zelf invullen.
op basis daarvan bepaalt de site voor welke onderdelen je kunt inschrijven. maar er vindt verder denk ik op geen enkele manier controle plaats.
lijkt me wel echt een gevalletje voor een administratieve boete, want zo'n fout maak je echt niet per ongeluk.
Tja...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat doen
jeugdige brutaliteit eerder.....quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja...
Beetje jeugdige onbezonnenheid denk ik.
Dat is wel een beetje zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
jeugdige brutaliteit eerder.....
ik denk dat ie best 'bezonnen' heeft dat de mogelijke consequenties niet zo heel heftig zouden zijn.
Heb ik mijn vcl ook al gevraagd, hij zei; "reken maar op 2 weken voor aanvang" dus dat zou over een week of 3-4 pas zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komen de indelingen najaar online.!!!
nu je het zegt: dat heb ik ook wel eens gehad geloof ik (toen ik een onderdeel 7 en 7 35+ samenvoegde in de verkeerde richting).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef R-JL het volgende:
Als ik de ratings ophaal in het toernooi.nl programma en deze verwerk krijg ik foutmeldingen in het systeem dat de speler jonger is dan het aangegeven onderdeel.
Dit doe je meestal voor de loting van het toernooi.
Ah ok, ze voeren het dus voor aanvang van het toernooi op toernooi.nl in. Dan nog vreemd aangezien je het probeert te omzeilen door je verkeerde geboortedatum in te vullen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nu je het zegt: dat heb ik ook wel eens gehad geloof ik (toen ik een onderdeel 7 en 7 35+ samenvoegde in de verkeerde richting).
nou dat is dat waarschijnlijk de manier geweest waarop de eerdergenoemde toernooileiding het heeft geconstateerd.
Je moest kwart finale en nou morgen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:32 schreef Daan2x256 het volgende:
Zo lekker gespeeld gister bij Het Spieghel. Zo leuk toernooi ook! Moest kwartfinale mixen.
Ik stond zowat overal. Alles liep lekker. Tegenstanders goed. Mijn maatje goed en ik stond als nooit tevoren te ballen.
6-4 6-3 gewonnen. Nu morgen de kwartfinale.
Nee dat wordt niet gecompenseerd. Dat is maar 1.1 punt. Dan moet je het echt over iemand die 8 staat en aan het einde van het jaar 5 ofzo. 1.1 punt is niet zo veel.quote:Vraagje voor de kenners. Wanneer worden resultaten gecompenseerd. Welke voorwaarden gelden daarvoor?
Als je van een 8.0 verliest begin van het seizoen en die tegenstander aan het eind een 6.9 is. Wordt het resultaat van een 9 dan gecompenseerd? Of hoe werkt dat?
ik dacht alleen als iemand 2.0 of meer vooruit is gegaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:59 schreef Komakie het volgende:
Nee dat wordt niet gecompenseerd. Dat is maar 1.1 punt. Dan moet je het echt over iemand die 8 staat en aan het einde van het jaar 5 ofzo. 1.1 punt is niet zo veel.
He bah. Nee is de halve finale.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:59 schreef Komakie het volgende:
Je moest kwart finale en nou morgen ook
Oke, geef ik dat door. Vriend van me denkt boven mij komen te staan omdat hij denkt gecompenseerd gaat worden. Maar dat feestje gaat mooi niet door.quote:
Hoe dat precies werkt, dat weet ik niet. Wel dat de KNLTB dat zo rond november doet, ruim na de najaarscompetitie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:32 schreef Daan2x256 het volgende:
Zo lekker gespeeld gister bij Het Spieghel. Zo leuk toernooi ook! Moest kwartfinale mixen.
Ik stond zowat overal. Alles liep lekker. Tegenstanders goed. Mijn maatje goed en ik stond als nooit tevoren te ballen.
6-4 6-3 gewonnen. Nu morgen de kwartfinale.
Vraagje voor de kenners. Wanneer worden resultaten gecompenseerd. Welke voorwaarden gelden daarvoor?
Als je van een 8.0 verliest begin van het seizoen en die tegenstander aan het eind een 6.9 is. Wordt het resultaat van een 9 dan gecompenseerd? Of hoe werkt dat?
Uiterlijk 22 augustus hoopt de KNLTB:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komen de indelingen najaar online.!!!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:33 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Uiterlijk 22 augustus hoopt de KNLTB:
http://www.knltb.nl/tennissers/competitie/najaarscompetitie/
Vorige keer speelde ik tegen hem, stond ik 4-0 voor, en verloor 4-6 0-6quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:02 schreef Feestkabouter het volgende:
Succes Nor vanavond tegen mijn maatje!!
Daar krijg je een zware aan...
Nummertje 2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:27 schreef Norrage het volgende:
Ik denk:
1. Dat het soms 3 weken duurt voordat de uitslagen op KNLTB staan
2. Dat je als je doorklikt alleen de rating ziet van de spelers, en niks anders
Aah...ja, begrijp ik. Maar ik had sowieso gepast want kan zeker niet. Speel deze week ook meer dan genoeg alquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:30 schreef Feestkabouter het volgende:
Wilde je vragen of je HD5 wilde meedoen in mijn toernooi, ik had al een maat voor je, dan waren jullie het 6e koppel. 2 poules van 3 is toch leuker...
Ja, maar ook die koppeling is dus ronduit kut.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Feestkabouter het volgende:
ok, dan doel je dus meer op de toegankelijkheid van de KNLTB-data dan de koppeling met toernooi.nl
maar dat komt dus doordat de KNLTB-data niet direct toegankelijk is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar ook die koppeling is dus ronduit kut.
jemig, en nog dik gewonnen ook zie ik?!?!?!??!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah...ja, begrijp ik. Maar ik had sowieso gepast want kan zeker niet. Speel deze week ook meer dan genoeg al
En net van je maat gewonnen
Combinatie van hij die niet zoveel zin had (voooral eerste set), mijn speltype dat hem niet ligt, en het feit dat ik toch wel erg goed speeldequote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
jemig, en nog dik gewonnen ook zie ik?!?!?!??!
gefeliciteerd!!
hoe heb je dat gedaan?? had ik niet verwacht!
Dan nog vind ik het een slechte koppeling. Via toernooi.nl zou je alles gelijk moeten kunnen zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:28 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
maar dat komt dus doordat de KNLTB-data niet direct toegankelijk is.
je moet ervoor inloggen om meer te zien dan alleen de actuele rating.
Ja, KNLTB heeft ook gezegd dat ze dit willen oplossen, want het is zo niet de bedoelng!!! dus gewoon een fout, die ze niet kunnen fixen....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het een slechte koppeling. Via toernooi.nl zou je alles gelijk moeten kunnen zien.
Tenminste.... dat is mijn mening....
dit is gewoon niet een issue van toernooi.nl, maar van de KNLTB.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het een slechte koppeling. Via toernooi.nl zou je alles gelijk moeten kunnen zien.
Tenminste.... dat is mijn mening....
27 Augustusquote:Stand van zaken indeling Najaarscompetitie
Beste verenigingscompetitieleider,
Graag brengen we u op de hoogte van de voortgang rondom de indeling van de Najaarscompetitie. We leggen op dit moment de laatste hand aan de indeling van de Najaarscompetitie. We verwachten deze woensdag 27 augustus beschikbaar te hebben. U ontvangt van ons een mail zodra de definitieve indeling bekend is.
De afgelopen weken hebben we gewerkt aan een aantal verbeteringen in vergelijking met de indeling van de Voorjaarscompetitie. We zijn blij te kunnen melden dat het probleem van de extreem lange reisafstanden, waarmee een aantal verenigingen tijdens de Voorjaarscompetitie te kampen had, is verholpen. Nog steeds kunnen er aanzienlijke reisafstanden voorkomen in de Najaarscompetitie, maar dat heeft dan te maken met het geringe aanbod van ploegen in de buurt in de betreffende competitiesoort + klasse. Helaas kunnen wij in deze gevallen de grotere reisafstanden niet voorkomen.
Daarnaast is de indeling van de ploegen binnen de afdelingen verbeterd. Er zitten hoegenaamd geen ploegen van dezelfde vereniging meer bij elkaar in de afdeling. Daar waar dat wel het geval is, zou de reisafstand naar ploegen in dezelfde klasse te groot worden, en is daarom gekozen om twee ploegen van dezelfde vereniging toch bij elkaar te plaatsen in een afdeling.
We zijn ons ervan bewust dat u als verenigingscompetitieleider wat minder tijd heeft in de voorbereiding naar de start van de Najaarscompetitie toe. We hopen echter dat u nog voldoende gelegenheid heeft om de laatste zaken in orde te maken. Om u tegemoet te komen hebben wij de termijn voor het uitnodigen van ploegen in het systeem teruggezet naar drie dagen van te voren. Wilt u uw aanvoerders (en spelers) hierover informeren en aangeven dat zij in ieder geval twee dagen voor de speeldag de wedstrijddetails controleren?
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van deze mail, dan kunt u contact opnemen via wedstrijdtennis@knltb.nl.
We wensen u veel succes toe met de laatste voorbereidingen en alvast veel tennisplezier.
Met vriendelijke groet,
Wim ten Bosch
Manager Wedstrijdtennis a.i.
Je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
27 Augustus
Weer eens uitgesteld hoorIk moet nog allemaal dingen plannen en boekne, en dat wordt nu wel peniebel
Achja...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag m'n eerste finale gewonnen
Interessantquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Op de app kan ik de indeling en het programma van de najaarscompetitie al zien
daar kon ik ze niet vinden, maar mooi zo:)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef Norrage het volgende:
Indelingen staan ook gewoon op de KNLTB site.
Kut KNLTB, ga je zelf eens niet alles voorliegen. Stelletje incapabele imbecielenquote:We zijn blij te kunnen melden dat het probleem van de extreem lange reisafstanden, waarmee een aantal verenigingen tijdens de Voorjaarscompetitie te kampen had, is verholpen.
Ze zeggen niet dat ze de afstand zelf een probleem is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kut KNLTB, ga je zelf eens niet alles voorliegen. Stelletje incapabele imbecielen
Ze dekken zich al in in deze mailquote:De indeling van de Najaarscompetitie is ten opzichte van de Voorjaarscompetitie verbeterd. De reisafstanden zijn (indien mogelijk) korter en de verhouding aantal ploegen uit en thuis per speeldag is beter in evenwicht. Iedereen kan de indeling bekijken via MijnKNLTB.nl en www.knltb.nl/uitslagenenstanden. Onder voorbehoud van een aantal terugtrekkingen en toevoegingen die wij nog moeten doorvoeren, is dit de definitieve indeling.
ik heb een mail gekregen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Feestkabouter het volgende:
Nor, heb jij als VCL ook al de bevestigingen van dispensaties gekregen?
in de documenten staat dat ze die niet bevestigen, maar ik wilde controleren of het voor mij is geregeld dus ik heb ze gebeld, en ze vertellen me dat er nog geen lijst online staat en ze me zo geen antwoord kunnen geven, maar dat de VCL's per mail bevestigingen hebben gekregen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef Norrage het volgende:
Mag ik weer even afknappen? Kansloze rukkers daar:
Ben nu de indelingen aan het maken, en weer hebben ze het niet voor elkaar gekregen het 50/50 in te delen. De enige dag weer 14 teams thuis, de andere dag 6 ofzoDe vorige keer was dat ook al, en toen zeiden ze dat het de onervarenheid is van het systeem en dat het niet meer zou gebeuren....
Godverdomme.
Ben jij ondertussen zo laag gezakt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Komakie het volgende:
Einde van het seizoen nog ff finale herendubbel 5 gehaald.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben jij ondertussen zo laag gezakt?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wil je de eerste uitslagen van de donderdagavond van de najaarscompetitie invoeren, begint het gezeik weer met het geweldige systeem van de KNLTB.....
- Website not found.
en als ik er al doorheen kom
- Voor Microsoft Dynamics CRM is IE 6 of later vereist op een computer met XP, 2000, XP etc.
Alsof ik dat niet heb
Wat een kut organisatie die KNLTB. En die Rolf Tung of hoe heet die zak hooi maar mooie verhalen schrijven over hoe ze hun best doen om de organisatie te professionaliseren. Hij moet een man zijn en gewoon zijn verlies pakken en opzouten,
Bah, ben er echt helemaal klaar mee. Heb inmiddels besloten om vanwege dat gezeik door die nieuwe server te stoppen na dik 10 jaar als competitieleiderEcht, ben er zo klaar mee. Vrijwilligers het leven zuur maken zijn ze goed in bij de tennisbond.
Als MS Dynamics jouw browser niet goed detecteert kun je de bond daar natuurlijk niet helemaal de schuld van geven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wil je de eerste uitslagen van de donderdagavond van de najaarscompetitie invoeren, begint het gezeik weer met het geweldige systeem van de KNLTB.....
- Website not found.
en als ik er al doorheen kom
- Voor Microsoft Dynamics CRM is IE 6 of later vereist op een computer met XP, 2000, XP etc.
Alsof ik dat niet heb
Wat een kut organisatie die KNLTB. En die Rolf Tung of hoe heet die zak hooi maar mooie verhalen schrijven over hoe ze hun best doen om de organisatie te professionaliseren. Hij moet een man zijn en gewoon zijn verlies pakken en opzouten,
Bah, ben er echt helemaal klaar mee. Heb inmiddels besloten om vanwege dat gezeik door die nieuwe server te stoppen na dik 10 jaar als competitieleiderEcht, ben er zo klaar mee. Vrijwilligers het leven zuur maken zijn ze goed in bij de tennisbond.
Ik heb gewoon een fatsoenlijke computer met fatsoenlijke software. Dat MS Dynamics iets constateert is de schuld van MS Dynamics omdat het gewoon bagger is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als MS Dynamics jouw browser niet goed detecteert kun je de bond daar natuurlijk niet helemaal de schuld van geven.
quote:Verbeteringen in het 'invoeren van uitslagen'
Beste verenigingscompetitieleider,
In de afgelopen maanden is er hard gewerkt om de schermen voor het invoeren van uitslagen van de competitiewedstrijden gebruikersvriendelijker te maken. We hebben geluisterd naar de opmerkingen die daar tijdens de voorjaarscompetitie over gemaakt zijn en hierbij ook naar de oude functionaliteit gekeken. De nieuwe schermen worden nog tijdens deze najaarscompetitie ingevoerd. Dit gebeurt binnenkort. Wij zullen dit dan als eerste aan u communiceren.
Een overzicht van de belangrijkste aanpassingen:
• Binnenkort is het mogelijk om binnen de MijnKNLTB omgeving de uitslagen in te voeren. Dit betekent dat ook Apple gebruikers ermee kunnen werken, maar ook binnen andere browsers (Chrome, Firefox) zal dit mogelijk zijn. De invoer schermen zijn tevens te gebruiken op een tablet (zie bijlage afb.1).
• Het is weer mogelijk te werken met een ploegopgave. Spelers die hieraan toegevoegd worden zijn gedurende de gehele competitie makkelijk toe te voegen aan het wedstrijdformulier. Wanneer bij het aanmelden van de competitieploegen een ploegopgave is gedaan, dan wordt deze overgenomen. Deze laatste functionaliteit geldt helaas niet voor de lopende najaarscompetitie.
• Het is mogelijk spelers te selecteren met (een gedeelte van) naam of met lidnummer.
• Spelers worden getoond met naam, geslacht en lidnummer.
• De setstanden worden weer naast elkaar ingevoerd en niet meer onder elkaar (zie bijlage afb.2).
• Daarnaast zijn er nog vele andere kleine verbeteringen toegevoegd die het invoeren gemakkelijker maken.
We hopen met deze verbeteringen het invoeren van de uitslagen beter te laten verlopen. We concentreren ons nu op de volgende stap, het aanmelden van de competitie.
We verzoeken u de actieve uitslagengedelegeerde binnen uw vereniging over deze komende verbeteringen te informeren.
Met vriendelijke groet,
Wim ten Bosch
Manager Wedstrijdtennis a.i.
KNLTB
Het moet niet gekker worden. Nog steeds een beetje jammer dat ze dit soort dingen niet eerder bedacht hebben, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:
Dat bedoel ik. Je kunt niet de KNLTB de schuld geven van een fout van MS Dynamics.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fatsoenlijke computer met fatsoenlijke software. Dat MS Dynamics iets constateert is de schuld van MS Dynamics omdat het gewoon bagger is.
Je mag trouwens ook geen Apple hebben wil je uitslagen invoeren.
Straks moet je nog verplicht computers aanschaffen bij de KNLTB om uitslagen te kunnen invoeren
datquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:55 schreef Norrage het volgende:
bovendien gebruikt jouw bedrijf waarschijnlijk gewoon Windows PCs, dat is wat anders dat je de klant, met een verscheidenheid aan browsers en computers, MS Dynamics laat gebruiken.
Klopt. Wij gebruiken voornamelijk Windows pc's en met ms dynamics NAV.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:55 schreef Norrage het volgende:
Nee, je kan KNLTB de schuld geven dat ze uberhaupt zo dom zijn MS Dynamics te gebruiken. Iedereen weet dat dat gewoon drama-software is. Geen fatsoenlijk bedrijf/institituut durft dat te gebruiken. Jij bent hier de eerste die ik positief hoor zijn over MS Dynamics...bovendien gebruikt jouw bedrijf waarschijnlijk gewoon Windows PCs, dat is wat anders dat je de klant, met een verscheidenheid aan browsers en computers, MS Dynamics laat gebruiken.
niemand zei dat het een slecht pakket is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet het alleen wel op de juiste manier gebruiken. Of de manier waarop de knltb het gebruikte de juiste is, is een ander verhaal. Maar het is geen slecht pakket.
Norrage zegt toch duidelijk dat het een drama pakket isquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:03 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niemand zei dat het een slecht pakket is.
als je zelf controle hebt over welke browsers de gebruikers hebben, is het een prima pakket.
maar dat is het hem nu juist: de klanten van de KNLTB hebben tig verschillende browsers. daarom was het een foute keuze van de KNLTB om dit pakket te gebruiken, en daarom kun je de KNLTB dus wel de schuld geven.
Tegen wie heb je gespeeld daar? Berkel-enschot that is.quote:Op zondag 14 september 2014 11:37 schreef tja77 het volgende:
Vrijdag uit bij Berkel Enschot verloren met 3-1. Wel mijn eerste dubbel gewonnen.
Zaterdag thuis verloren van een team uit Tiel 2-3. Ik verloor de beslissende mix partij.
Maandag 2 wedstrijden voor de clubkampioenschappen. Dinsdag, woensdag en donderdag er elke dag eentje.
4 gruwelijke balletjes, echt van die aardappel in de keel types. 1 gast heet Petran, de rest van de namen is me ontschoten. Zelden zo'n ongezellig team meegemaakt. Waren ook alleen met zichzelf bezig.quote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tegen wie heb je gespeeld daar? Berkel-enschot that is.
Oh ja, dat is zo, maar daar heb ik overheen gelezen want ik ken hem persoonlijk en ik weet wat voor drama-queen hij isquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Norrage zegt toch duidelijk dat het een drama pakket is
He wat? Moet je horen wie het zegt!quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo, maar daar heb ik overheen gelezen want ik ken hem persoonlijk en ik weet wat voor drama-queen hij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |