Het gaat om de ondertitels, niet om die faggotquote:
Had je dat filmpje maar niet in de OP moeten zetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het gaat om de ondertitels, niet om die faggot
Ik moet toch een voorbeeld laten zien, drolquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je dat filmpje maar niet in de OP moeten zetten.
WTF serieus? Ik dacht dus serieus dat de heren en dames van youtube het ondertiteld haddenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef trovey het volgende:
Die ondertiteling zet die faggot er zelf bij hoor.
Nope, moet de uploader zelf doen dus je kunt prima over de uploader klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
WTF serieus? Ik dacht dus serieus dat de heren en dames van youtube het ondertiteld hadden
Je kan altijd om de desbetreffende uploader klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope, moet de uploader zelf doen dus je kunt prima over de uploader klagen.
Iki klaag al over heel veel uploaders op You Tube.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je kan altijd om de desbetreffende uploader klagen.
neunquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef trovey het volgende:
nee, is stemherkenningquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef trovey het volgende:
quote:
Ja die hebben het druk hoor daar, al die 100.000 filmpjes die per seconde geupload worden allemaal van ondertitels voorzien, dan maken ze wel eens een foutjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
WTF serieus? Ik dacht dus serieus dat de heren en dames van youtube het ondertiteld hadden
Deze TS wil gewoon een gimmickquote:
ah jo is toch leuk filmpjes van leuke poezen bekijken en delen met Marjan op Hyves!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |