Nee, ik haat de zomer, het zweet loopt in m'n naad.quote:
Iets hoger: 20-23 graden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:55 schreef Morpheus_ het volgende:
Temperaturen tussen de 15 en 20 graden
nah, alles boven de 15 graden is te warmquote:
ik beweeg zo min mogelijk, anders smelt ik wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef remcom00 het volgende:
Kom es met die zweetreet van je uit de kelder van je moeder en onderneem wat, scheelt een hoop.
Maar slapen als het koud is is wel godlike.
Waar zit je dan? In de Sahara?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
ik beweeg zo min mogelijk, anders smelt ik weg
nee, maar je zou denken van welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Waar zit je dan? In de Sahara?
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef harrievankempen het volgende:
Terechte klacht. Gaat hélemaal nergens meer over deze hitte.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef Harvest89 het volgende:
Van mij mag die winter ook komen. Woonde ik maar in Noorwegen
quote:
Alstublieft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef JasVerstoppen het volgende:
Liever min 15 dan plus 15 maar helaas kun je dat niet beinvloeden. Als dat eens kon dan liep heel Nederland altijd in een winterjas.
Moet er wel bijzeggen dat ik tot vorig jaar erg slecht tegen kon. Zo erg zelfs dat ik er depressief van werd. Na een burnout heb ik therapie gehad om te leren me niet mee druk te maken om dingen waar ik geen invloed op heb. Daar heb ik nu voordeel van.
Waar ik voorheen aan het eind van de dag helemaal leeg was heb ik nu nog energie om iets te ondernemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |