Vertel me meer...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de FOK!-knokploeg geen tienermeisje aankan hoor
Ben je 't nou wel of niet manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben te lekker voor pics, vraag anders Themagnificent.
Knappe manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik blijf volhouden dat ik het ben voor de lol.
Ik ben geen roddeltante. :cquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Roddeltante komt er ook meteen bij
Hehe, straks krijg ik allemaal fan-pm's enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe picca dan![]()
Ik kan ook zeggen dat ik super knap ben heur
Hhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
De andere dames in dit topic beweren toch anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, straks krijg ik allemaal fan-pm's enzo
Wel picca's willen posten van jezelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geen picca willen posten van jezelf
Niet pronken met je knapheid op FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel picca's willen posten van jezelf
Ik heb mij vrijwillig opgesloten om alle chicks en homo's het leven niet te moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet pronken met je knapheid op FOK!___!!!
In je zolderkamer ziet niemand je hoorMoet je wel gebruik maken van FOK!.
Caren over andere mensenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mij vrijwillig opgesloten om alle chicks en homo's het leven niet te moeilijk te maken.
Had ik eens voor iemand gedaan. Klinkt kapot sexyquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lees dat hardop op z'n Nederlands. hhhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |