Als mensen mijn accent horen zullen ze zich dood ergeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben er geboren.
Mooiste stad van het land.
Ik maakte eerst ook (met alleen een microfoon) radio, bij ONZIN RADIO toen nog. Ik had zelfs DV ooit in de 'uitzending'.![]()
De enige reacties die ik me kan herinneren was 'DAT ACCENT![]()
'
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
Ik woon er nog steeds.
inb4 ''Dit boeit echt niemand''
Ik heb jou nog nooit zo zien haten op een userquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Produceert in de regel alleen maar goden. Jammer dat Fylax daar een uitzondering op is.
Fylax zit ook op ONZ radioquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben er geboren.
Mooiste stad van het land.
Ik maakte eerst ook (met alleen een microfoon) radio, bij ONZIN RADIO toen nog. Ik had zelfs DV ooit in de 'uitzending'.![]()
De enige reacties die ik me kan herinneren was 'DAT ACCENT![]()
'
Ik heb ook zelden kanslozere users meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zo zien haten op een user
Ik ken er wel een paarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zelden kanslozere users meegemaakt.
Zeg maar gerust nooit.
Ja nu heet het Radio49quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Radio49 is dat toch?
Ik ben allang pleite.
Ziekenhuis man. Nooit in Nijmegen gewoond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
waar amoeba in nijmegen
hatert4life nigger
Yesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Radio49 is dat toch?
Ik ben allang pleite.
Ik ook, meer dan genoeg.quote:
De meeste zijn trolls.quote:
Precies, ik vind Fylax een prima userquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, meer dan genoeg.
Fyla valt dan echt wel mee.
Dankjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, ik vind Fylax een prima user
braddie valt ook mee.quote:
Die gozer ken ik nauwelijks.quote:
Wel mensen die zo debiel trollen dat het al ernstig is dat je dat leuk vind om te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste zijn trolls.
Die zijn niet volstrekt debiel.
Dude negeer hem gewoonquote:
Mensen zoals Spongebossquote:
Aan sommige mensen heb je op gevoel een pesthekel aan.quote:
Dit doet me denken aan AdvancedPower. Goede ouwe tijden manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ken Braddie alleen van zo'n vaag filmpje
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan AdvancedPower. Goede ouwe tijden man
Terechte klacht wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
AP was leukerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja maar die kan je gewoon negeren zolang hij jou niet lastig valt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan sommige mensen heb je op gevoel een pesthekel aan.
Ik heb een keer met Dr.Mikey een FOK! film gekeken op Togethertube. Dat was zwaar geniaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, die moet weg met het topic veraidsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar die kan je gewoon negeren zolang hij jou niet lastig valt.
Dat is echt een mongool jaquote:
Ja, maar allemaal zo gematigd enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Porsche is er weer. Broder zag ik ook al ergens posten weer.
Gulmezquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heet die gast nou ook alweer die z`n vriendin dumpte op de parkeerplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |