Man, ik ben al weken doodquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je leeft niet meer.Ik zag gisteren het laatste seizoen.
Hoe vond je het laatste seizoen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Man, ik ben al weken dood![]()
(erg he....)
Uitermate teleurstellend (na het vorige)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe vond je het laatste seizoen?
Ik vind het ook wat minder worden. Het is ook niet meer zo onvoorspelbaar zoals in het begin. En de verhaallijn van dat drakenmeisje vind ik behoorlijk saai.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitermate teleurstellend (na het vorige)
Ja, vind het allemaal beetje saai en langdraderig. Had ik met de boeken op de duur ook. Zit er geen gang meer in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat minder worden. Het is ook niet meer zo onvoorspelbaar zoals in het begin. En de verhaallijn van dat drakenmeisje vind ik behoorlijk saai.
Dat bij die muur klopte ook niet. Ze waren daar maar met 100 man. Je ziet de ene na de andere afgeslacht worden en op het eind leek het wel alsof ze nog steeds 100 man sterk waren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, vind het allemaal beetje saai en langdraderig. Had ik met de boeken op de duur ook. Zit er geen gang meer in.
Ben jij bewust een pionnetje of weet je niet hoe je dat moet veranderen? Ik was ook een pionnetje maar van de week ben ik een mannetje geworden. Ik kwam er eindelijk achter hoe ik het moest veranderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, vind het allemaal beetje saai en langdraderig. Had ik met de boeken op de duur ook. Zit er geen gang meer in.
Enige wat tof was, was dat the Mountain de schedel plette van Oberyn Martell.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:10 schreef Braindead2000 het volgende:
De manier waarop die 100.000 wildlings ten noorden van de muur verslagen werden vond ik ook een anticlimax.
Ik ben bewust een pionnetje, hoewel er in mijn profiel man staat, dus dat vind ik dan weer raarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben jij bewust een pionnetje of weet je niet hoe je dat moet veranderen? Ik was ook een pionnetje maar van de week ben ik een mannetje geworden. Ik kwam er eindelijk achter hoe ik het moest veranderen.
Ja dat begreep ik ook niet. Bij mij was dat ook. Toen ik mijn geboortedatum invulde veranderde het pionnetje in een mannetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben bewust een pionnetje, hoewel er in mijn profiel man staat, dus dat vind ik dan weer raar
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:51 schreef Ygritte het volgende:
Zat even terug te lezen (doe ik eigenlijk nooit) Maar nu kan ik dus niet meer loslaten met wie Choco het doet. Dit vind ik een hele leuke speurpuzzel zo voor de komende paar uren/dagen/weken (gezien het aantal posts van Choco)![]()
Dus ik heb het druk
Maar die heb ik ook niet ingevuldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet. Bij mij was dat ook. Toen ik mijn geboortedatum invulde veranderde het pionnetje in een mannetje.
Wat is je vermoeden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden, following leads...![]()
![]()
Toen Nouuuuquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen, gebaseerd op gevoel.
Leads are inconclusive... verder speuren, je hoort het vanzelf!quote:
Heel triest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
NWS / Nieuwe foto's tonen concentratiekampen Assad in Syrie
Daar komt dus m'n hoofdpijn vandaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
are you kidding me?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Daar komt dus m'n hoofdpijn vandaan![]()
Ik voel de pijn van anderen denk ik.
Heel triest, waarschijnlijk onschuldige burgers.
bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien heb je je nek teveel gespannen tijdens het vingeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Beetje want ik weet niet waar de hoofdpijn ineens vandaan komt
Echt nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien heb je je nek teveel gespannen tijdens het vingeren.
Heb ik ook wel eens hoofdpijn door.
Heb je tijdens zo'n onderzoek ook het vingeren getest dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Al heel veel onderzoeken gehad en daar kwam niks uit![]()
Vreselijk, laatst ook een en ander gezien van wat er in Irak gebeurt onder de vlag van ISIS. Ook zo walgelijk....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Beiden ondertussen gezakt naar een matig niveau!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie dat begin september Boardwalk Empire verder gaat en oktober Homeland.
Die met die hoofden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vreselijk, laatst ook een en ander gezien van wat er in Irak gebeurt onder de vlag van ISIS. Ook zo walgelijk....
Nee die niet, die met die vrachtwagens vol mannen, Androcide....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die met die hoofden?
Dat je dan weet dat je niet moet klikken en toch klikt.
Enne, wie zegt dat dat een concentratiekamp van Assad is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Moet niet zo moeilijk zijn, gewoon afstrepen, nou daar gaat ie, 1. alle mannen bij hun volle verstand vallen in elk geval af, 2. mannen bij wie de nood niet ultra-hoog is vallen ook af, ... Nou dat dunt het al wat uit zou ik zeggenquote:
Het maakt me niet zoveel uit van wie die kampen zijn, maar dat ze nog steeds bestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Enne, wie zegt dat dat een concentratiekamp van Assad is?
Oh, dan wil je dus gewoon aangeven dat er dat soort nare dingen op deze wereld gebeuren. Tsja, je verwacht het niet hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit van wie die kampen zijn, maar dat ze nog steeds bestaan.
ja maar dan blijft iedereen over behalve gertquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet niet zo moeilijk zijn, gewoon afstrepen, nou daar gaat ie, 1. alle mannen bij hun volle verstand vallen in elk geval af, 2. mannen bij wie de nood niet ultra-hoog is vallen ook af, ... Nou dat dunt het al wat uit zou ik zeggen
Ik wil dat niet verwachten. Dan maar een naïef kutje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dan wil je dus gewoon aangeven dat er dat soort nare dingen op deze wereld gebeuren. Tsja, je verwacht het niet hè
Het is Mariaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet niet zo moeilijk zijn, gewoon afstrepen, nou daar gaat ie, 1. alle mannen bij hun volle verstand vallen in elk geval af, 2. mannen bij wie de nood niet ultra-hoog is vallen ook af, ... Nou dat dunt het al wat uit zou ik zeggen
Gert is een labrador, niet zo mooi maar wel zo trouw, dus die valt sowieso af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:38 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar dan blijft iedereen over behalve gert
Naïeve kutjes zijn primaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil dat niet verwachten. Dan maar een naïef kutje.
en wie verdenk jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert is een labrador, niet zo mooi maar wel zo trouw, dus die valt sowieso af.
Maria is een vrouw, zo creatief is Choco nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is Maria [ afbeelding ]
Al heeft ze wel een pijp bekkie.
Jou kan ze in ieder geval weg laten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Als de juist optie er ook in staat ga ik stemmen.
Geloof me, dat wist ze allangquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jou kan ze in ieder geval weg laten.
Cool.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
reuze.
als iedereen gestemt heeft doen we even aantekeningen vergelijken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
Niet dat ik denk dat hij het is maar hij hoort er wel bij.
Spuit 11 .....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:10 schreef Soury het volgende:
Ik mis de optie niemand. Ik stem dus niet
Ai ik zie het.quote:
Jij bent pas 15 dus mocht er ook eigenlijk helemaal niet tussen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck ik wou op mezelf stemmen stem ik perongeluk op een ander
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent pas 15 dus mocht er ook eigenlijk helemaal niet tussen.
Nee joh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm COS'ers discriminatie-Poll weer hé?
Ja, het heeft voor en nadelen :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen kleine kinderen meer.![]()
Aan de andere kant, geen kleine kinderen meer.
Lekker fisten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen kleine kinderen meer.![]()
Aan de andere kant, geen kleine kinderen meer.
Het is vakantietijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:46 schreef isax het volgende:
Leeft joezi nog denk je? Ik mis mijn schatje
Arme jij, cyberknuffelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:46 schreef isax het volgende:
Leeft joezi nog denk je? Ik mis mijn schatje
quote:
Ik kom door jou nu bij allemaal rare liedjes en deze heb ik tot de 2.36 volgehouden en nu moet ik even bijkomen van het lachen. Heel slecht dit.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom door jou nu bij allemaal rare liedjes en deze heb ik tot de 2.36 volgehouden en nu moet ik even bijkomen van het lachen. Heel slecht dit.![]()
En er zit een deuntje in bij die laatste waarvan ik even niet de link kan leggen naar een ander lied.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef Miek37 het volgende:
Jongens toch ik hep gister voor het eerst in 15 jaar weer eens een stuffie gerookt en vervolgens een heuse originele lachkick gekregen, dat je echt vd bank pleurt maar geen idee waarom, geweldig!![]()
Ik wil er nu weer een draaien maar geen idee waar ik dat zakkie heb gelaten!
Thx thxquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Het is nog geen 12 uur dus ik zal me weer inhouden.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Thx thx
Ook aan de kleintjes denken
Welke kleintjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Thx thx
Ook aan de kleintjes denken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wilde het er nog bij vermelden
Ik moest lachen, ook zonder stuffie dus het is hemelaal goed!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wilde het er nog bij vermelden
Goed hoor miekie van me en ja cool is die waterbus en snel. Was het leuk in Dordrecht? Ik neem aan dat je een terrasje hebt gepakt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Miek37 het volgende:
Chocolaatje van me, hoest nou? ik was gister in Rotjeknor en moest aan je denken, ben met de waterbus (wat een uitvinding!) naar Dordrecht geweest, echt leuk hoor!
Volgens mij is het lang geleden dat ik daar op een terras heb gezeten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:31 schreef hugecooll het volgende:
De terrasjes in Dordrecht zijn een bezienswaardigheid op zich
Ja echt he?quote:
Ik heb het geluk nog niet gehad dat ik op zo'n luxe terras mocht vertoevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is het lang geleden dat ik daar op een terras heb gezeten.
Vermoeiend. Dom slap gelul. Ohhh hahhahaha een lulquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vermoeiend. Dom slap gelul. Ohhh hahhahaha een lul
Van de Lidlquote:
Dacht je niet dat ik dat expres deed?quote:
Tuurlijk, ik vond het ook grappig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht je niet dat ik dat expres deed?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben jij meer van het (harde) (ge-)lul?
Jajaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vond het ook grappig.
Hilarischquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha nu staat er lid, ... lid als in .. ha ha ha
Alleen maar terrasjes eik, leuk stadje hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed hoor miekie van me en ja cool is die waterbus en snel. Was het leuk in Dordrecht? Ik neem aan dat je een terrasje hebt gepakt?
Dat was best wel een heel slecht liedje.quote:
Daarom vroeg ik waar Braindead zat, zou ie opgepakt zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT: ja maar niet bewzen door de FIOD
Ik post ook niet constant goede liedjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was best wel een heel slecht liedje.
Lekker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Alleen maar terrasjes eik, leuk stadje hoor!
Broodje kaas met een plukkie groen was 7,80 euro!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb het geluk nog niet gehad dat ik op zo'n luxe terras mocht vertoeven
Mag ik zeggen dat je dom bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Broodje kaas met een plukkie groen was 7,80 euro!
Ik ben er ws aan gewend en ik heb er weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:52 schreef Voxs het volgende:
Windows 8, wat erg..
( ja ik werk er nu pas mee)
Kijk, dat bedoel ik dus. Da's alleen weggelegd voor de eckte ecktequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
je kan dat bij de appie zelfs goedkoper krijgen en dan kun je 8 van die broodjes makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oh zeg het dan gelijk dat iemand anders voor je betaald.quote:
Dat startscherm..hoe én chrome en skype naast elkaar te zetten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er ws aan gewend en ik heb er weinig problemen mee.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kan dat bij de appie zelfs goedkoper krijgen en dan kun je 8 van die broodjes maken
Zo doen we dat dus, in alufolie, pootjes in het water en happen maar, biertjes op het terras, dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kan dat bij de appie zelfs goedkoper krijgen en dan kun je 8 van die broodjes maken
Mag ik zeggen dat je dom lult!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh zeg het dan gelijk dat iemand anders voor je betaald.
Ja hoor ?quote:
Startscherm is gewoon iets voor touch controls. en waardeloos idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat startscherm..hoe én chrome en skype naast elkaar te zetten?
Ik doe het nu maar in oude bureaublad omgeving.
Alstie maar niet zuur is!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb een domme lul,mag ik meedoen?
jah, gemerktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Startscherm is gewoon iets voor touch controls. en waardeloos idd.
Alsje voorbij het startscherm bent is het gewoon hetzelfde als windhoos 95
Van mij wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Verkapte verwijzing naar het begin van dit topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ubuntuquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat startscherm..hoe én chrome en skype naast elkaar te zetten?
Ik doe het nu maar in oude bureaublad omgeving.
Heel verstandig van jou.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik houd hem dom, zodat ik er niet mee ga denken.
Ja!quote:
Ik weet niet wat je allemaal met je PC wilt doen,maar als dat regulier email en websites checken inhoud,heeft het echt geen enkele nut om Ubuntu naast W8 te draaien, ookal vertellen de nerds je anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja!Daar dacht ik aan om op de oude laptop te zetten..als ik hem weer aan de praat kreeg.
Vandaag nieuw laptop laten komen en om nu W8 er af te gooien..
Dualboot moet ik nog even over na denken.
Wat doe je met die ouden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja!Daar dacht ik aan om op de oude laptop te zetten..als ik hem weer aan de praat kreeg.
Slopenquote:
Zou ik ook niet doen maar een dualboot maken via WUBI (google maar even) is echt een eitje en werkt als een trein. Bij mij heeft elke laptop een dualboot windows/ubuntu. Je "oude" laptop voorzien van een nieuwe versie van Ubuntu is vaak een genot, hij runt vaak beter als ie ooit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm de oude oude heb ik gister proberen te reanimeren maar die is nu echt dood. De gewone oude heeft W& en snort nog redelijk. De nieuwe..Ik moet even wennen..Ik zal WUBI opzoeken.( alleen al om te weten wat het is)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen maar een dualboot maken via WUBI (google maar even) is echt een eitje en werkt als een trein. Bij mij heeft elke laptop een dualboot windows/ubuntu. Je "oude" laptop voorzien van een nieuwe versie van Ubuntu is vaak een genot, hij runt vaak beter als ie ooit heeft gedaan.
Is geloof ik stoer ja voor pc nerds om geen windows te gebruikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal met je PC wilt doen,maar als dat regulier email en websites checken inhoud,heeft het echt geen enkele nut om Ubuntu naast W8 te draaien, ookal vertellen de nerds je anders.
Ik dacht aan een zacht prijsjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slopensorry muis..er valt niets te snoepen hier
Die oude is voor het zware werk..groot ding en ik wilde een kleinere voor tuin/bank en gewoon omdat het kon
Voor de dode laptop? Bieden maarquote:
Laat deze nerd dan maar vertellen dat dat altijd nut heeft, al was het alleen maar omdat Ubuntu 12.10 gewoon een stuk sneller is dan heel W8, minder eisen stelt en (zeker op gebied van netwerken) veel meer mogelijkheden heeft en bovendien gratis is. get real zeg.!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal met je PC wilt doen,maar als dat regulier email en websites checken inhoud,heeft het echt geen enkele nut om Ubuntu naast W8 te draaien, ookal vertellen de nerds je anders.
Ubuntu ernaast (via Wubi) op de gewone oude om te beginnen zou ik zeggen, zo gebeurdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm de oude oude heb ik gister proberen te reanimeren maar die is nu echt dood. De gewone oude heeft W& en snort nog redelijk. De nieuwe..Ik moet even wennen..Ik zal WUBI opzoeken.( alleen al om te weten wat het is)
Linux was ook gratis, leuk om mee te kloten en had genoeg support, maar je moest wel dual booten om casual te gamen, back in 98.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat deze nerd dan maar vertellen dat dat altijd nut heeft, al was het alleen maar omdat Ubuntu 12.10 gewoon een stuk sneller is dan heel W8, minder eisen stelt en (zeker op gebied van netwerken) veel meer mogelijkheden heeft en bovendien gratis is. get real zeg.!
Als ik me verveel ga ik het een keer doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ubuntu ernaast (via Wubi) op de gewone oude om te beginnen zou ik zeggen, zo gebeurd
Ubuntu is een Linux versie, maar ik heb niet de indruk dat jij een goede indruk hebt van het huidige Ubuntu besturingssysteem en de gelikte gebruikersshell die momenteel gebruikt wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Linux was ook gratis, leuk om mee te kloten en had genoeg support, maar je moest wel dual booten om casual te gamen, back in 98.
Jij mag kiezen dom of zuur...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
da's inderdaad niet zo'n slimme opmerking ....
Die mooi jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ubuntu is een Linux versie, maar ik heb niet de indruk dat jij een goede indruk hebt van het huidige Ubuntu besturingssysteem en de gelikte gebruikersshell die momenteel gebruikt wordt
Het gaat me meer om de support van software, dan om de gelikte gebruikersshell.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ubuntu is een Linux versie, maar ik heb niet de indruk dat jij een goede indruk hebt van het huidige Ubuntu besturingssysteem en de gelikte gebruikersshell die momenteel gebruikt wordt
quote:
Ja en? En die is niet goed bij Ubuntu? Ik denk echt dat jij nog een beetje in een Linuxwereld leeft van 10+ jaar geleden, echt. Ubuntu bijvoorbeeld heeft een online store zoals bijvoorbeeld Google dat heeft voor Android, allemaal zeer gelikt en smooth werkend EN natuurlijk gratis!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de support van software, dan om de gelikte gebruikersshell.
geeft niks, je bent gewoon een beetje verdwaald ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goh Lot aan het oefenen, doe de streams aan en hoor iemand kreunen..... is het die bolle [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
geeft niks, je bent gewoon een beetje verdwaald ....
Vertel, wat is het probleemquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Beetje boel denk ik, vandaag trek ik dat zooitje niet met dat gescripte gedoe
Blijf even hier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Beetje boel denk ik, vandaag trek ik dat zooitje niet met dat gescripte gedoe
Heb je beet met je geschuimquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Blijf even hier.
Hier is genoeg soap voor heel wat geschuimen flinke waterstralen voor als het schuim even moet wijken
Tis hier nog rustig Frits, maar als Choco direct inhaakt, nou fasten je seatbelts dan maar .....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik lees hier wel ff lekker mee, heb ik meer plezier mee dan de streams
Er is niemand die trek in je piemol heeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
soppen vind ik nog wel aardig, maar bij schuimen ben ik bang voor schade aan mijn piemol.
Altijd stonend toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niemand die trek in je piemol heeft
Nou, nou, zullen we die vraag eerst even aan Choco voorleggen? En ook al zegt ze nee, dat wil ze er twee!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niemand die trek in je piemol heeft
quote:
Zal me worst zijn. Hihihihihiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, zullen we die vraag eerst even aan Choco voorleggen? En ook al zegt ze nee, dat wil ze er twee!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, zullen we die vraag eerst even aan Choco voorleggen? En ook al zegt ze nee, dat wil ze er twee!
hmm ik dacht dat para altijd aan het blowen was.wie weet heb ik de verkeerde voor me.quote:
Zeur niet, is goed voor de doperwtjes enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Morgenmiddag kans op onweer en buien. Het zal ook eens droog blijven op schollenpop.
Dat denk ik niet, volgens mij duurt dat 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is trouwens het zwembad al gevuld? [ link | afbeelding ]
Ja maar ik zou er zo graag eens in de zon werken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeur niet, is goed voor de doperwtjes enzo
Wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou er zo graag eens in de zon werken.
Het is nooit goed hè, Nederlander, al weken is het te heet en kunnen we 's nachts niet slapen en verdroogt het gras in de tuin en nu komt er ter afkoeling een buitje hier en daar en dan willen we werken in de zon. Kijk eens naar de mensjes in Afrika die hebben het pas slecht, ....... ook al mogen ze werken in de zon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker in je blote tetten tomaten plukkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh een festivalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt gewoon alsof er een vloek op dat festival rust ofzo, altijd net precies die dag dat het slecht weer is. Vind ik sneu want veel minder bezoekers en daar moeten ze het wel van hebben natuurlijk.
En.. en dat je dan af en toe, heghhhhheghhhh, zo'n rotte per ongeluk fijnknijpt .. enne dat het dan ..hegghhhhegghhh er zo op spat, op die, uhhhhh, eghhhhh, nou ja er op spat, hè, heggggggh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Lekker in je blote tetten tomaten plukken
Ik hoopte eigenlijk dat het woord 'selfie' nog ergens in je post zou voorkomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En.. en dat je dan af en toe, heghhhhheghhhh, zo'n rotte per ongeluk fijnknijpt .. enne dat het dan ..hegghhhhegghhh er zo op spat, op die, uhhhhh, eghhhhh, nou ja er op spat, hè, heggggggh.![]()
Wat ben je ook een viespeuk hè, Huug
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En.. en dat je dan af en toe, heghhhhheghhhh, zo'n rotte per ongeluk fijnknijpt .. enne dat het dan ..hegghhhhegghhh er zo op spat, op die, uhhhhh, eghhhhh, nou ja er op spat, hè, heggggggh.![]()
Ik vond hem ook wel leuk, maar Huug niet hoor, dat ligt toch gevoelig bij hem, als je een beetje bij hem binnenkomt zeg maar.quote:
Dan moet hij maar niet over tetten en tomaten beginnen, wat een kut combo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel leuk, maar Huug niet hoor, dat ligt toch gevoelig bij hem, als je een beetje bij hem binnenkomt zeg maar.
Ik dacht heel eerlijk, of niemand of jij, echt waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef Pavement het volgende:
Wie neukt Choco poll ?
ff serieus, iemand met een Penoir van minimaal 55cm iig
haha zeker niet, ik doe niet aan internet relaties/pornoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht heel eerlijk, of niemand of jij, echt waar
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk is de schaatsbaan klaar voor het schaatsseizoen..... [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk is de schaatsbaan klaar voor het schaatsseizoen..... [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Slijmbalquote:
Nee das liefde voor de quotequote:
Okquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee das liefde voor de quote
waarom geen liefde voor de quote
een Quote voor mijn koninkrijk
beter kut oorpijn dan je oor in je kut ofzietsquote:
Ik door je heghhhhheghhhh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
hier moest ik aan denken met die tomaten, zo leuk
Niet echt. Eigenlijk zijn jullie heel lief en dat verdient een knuffel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was bedoeld voor R&P / Hoe voel je je nu? #871?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet echt. Eigenlijk zijn jullie heel lief en dat verdient een knuffel.
♥ KNUFFEL!!!! ♥
Daar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Pavement het volgende:
waar zijn babu choco joezi en isax zo op een vrijdag ?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Pavement het volgende:
Choco zit mee te lezen en zich in te houden tot er wat schuim vertrokken is, Isax is gewoon nog niet op, Babu weigert te posten bij zo weinig niveau en Joezi zit nog steeds te wachten op meer DM's/PM's waarin users aangeven hoeveel ze hem missen en vragen waar hij nu toch is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Pavement het volgende:
plausibelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Choco zit mee te lezen en zich in te houden tot er wat schuim vertrokken is, Isax is gewoon nog niet op, Babu weigert te posten bij zo weinig niveau en Joezi zit nog steeds te wachten op meer DM's/PM's waarin users aangeven hoeveel ze hem missen en vragen waar hij nu toch is.
da was 'm
pfff heb er nu 3 op maar ik ben gewoon bijna zatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het in zou slaan in plaats van hakken.
wiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen we hem meteen vragen of hij Choco doet.
nopequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben jij de mysterieuze lover van Choco?
Ik denk dat er niemand is die choco verzadigt, als ik mot kiezen is het braindeadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
Zeg Babu, nu gewoon even van man tot man, zit jij die Choco nou stiekem te bonzen of niet? Als het zo is gewoon zeggen, dan kunnen we gewoon allemaal verder met ons leven. Als het zo is zullen we je niet uitlachen, echt niet, beloofd .... nou misschien heel eventjes, maar niet lang! Nou, broeder, zegt 't!
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
Zeg Babu, nu gewoon even van man tot man, zit jij die Choco nou stiekem te bonzen of niet? Als het zo is gewoon zeggen, dan kunnen we gewoon allemaal verder met ons leven. Als het zo is zullen we je niet uitlachen, echt niet, beloofd .... nou misschien heel eventjes, maar niet lang! Nou, broeder, zegt 't!
ik twijfel toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |