abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142962504
Advocaat Haroon Raza doet aangifte tegen Israëlgangers

Door advocaat Haroon Raza uit Rotterdam is er aangifte gedaan tegen Israëlgangers, waaronder Seraphina Verhofstadt-Makker, en ronselaars van de zionistische stichting Sar-el uit Amsterdam.

Voor degenen die ook aangifte willen doen tegen Israëlgangers en Sar-el zijn er dankzij advocaat Haroon Raza twee versies beschikbaar gekomen welke hieronder kunnen worden overgenomen, er hoeft alleen nog maar de naam en geboortedatum op ingevuld te worden (klik op de link voor de zeer informatieve lijst aan Israëlische misdaden tegen de menselijkheid).
http://polderdawahcentrum(...)tegen-israelgangers/
-
pi_142962505
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En wanneer gebeurt dat ?
Einde der tijden, volgens de Islamitische maar ook de Christelijke overleveringen.
pi_142962509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:25 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hij zal ons verlossen van de anti-Christ, dat is duidelijk een Zionist.
Kan je hem vragen een beetje op te schieten dan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142962516
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:27 schreef Charismatisch het volgende:
Advocaat Haroon Raza doet aangifte tegen Israëlgangers

Door advocaat Haroon Raza uit Rotterdam is er aangifte gedaan tegen Israëlgangers, waaronder Seraphina Verhofstadt-Makker, en ronselaars van de zionistische stichting Sar-el uit Amsterdam.

Voor degenen die ook aangifte willen doen tegen Israëlgangers en Sar-el zijn er dankzij advocaat Haroon Raza twee versies beschikbaar gekomen welke hieronder kunnen worden overgenomen, er hoeft alleen nog maar de naam en geboortedatum op ingevuld te worden (klik op de link voor de zeer informatieve lijst aan Israëlische misdaden tegen de menselijkheid).
http://polderdawahcentrum(...)tegen-israelgangers/
Ik las het al op facebook, echt top van die gozer.
pi_142962543
Wat als ik morgen Gaza-ganger ga worden? Ben ik dan strafbaar?
pi_142962545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:27 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Einde der tijden, volgens de Islamitische maar ook de Christelijke overleveringen.
Maar dat betekent ook het einde voor de niet gelovigen toch ?
pi_142962563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Tot nu toe niet, ik hoop dat dat veranderd en dat er een vredesmacht tussen die partijen in komt te staan.
Dat is in al die jaren niet gebeurd dus waarom nu wel? Vind het iets te idealistisch.. Israel is helaas te sterk en heeft altijd de steun van Amerika. Als het conflict zou bestaan uit 2 gelijkwaardige partijen dan was het waarschijnlijk allang opgelost.
pi_142962579
quote:

[..]

Dat roepen ze al eeuwen.
pi_142962601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar dat betekent ook het einde voor de niet gelovigen toch ?
Volgens de Islam kan een ongelove geen berouw meer tonen als de zon vanuit het westen zal opkomen. (einde der tijden dus)
pi_142962629
Jezus Christus

De Anti-Christ

Jezus :')
pi_142962632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is echt uitzichtloos :'(
Klopt.. daarom had ik dit keer in eerste instantie ook iets van: ze zoeken het maar uit.. not this shit again. Maar ik zit potverdorie toch weer flink erover te posten hier op Fok.. 8)7
pi_142962633
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:30 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Volgens de Islam kan een ongelove geen berouw meer tonen als de zon vanuit het westen zal opkomen. (einde der tijden dus)
Ja dus ga ik er ook aan ?
pi_142962634
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat roepen ze al eeuwen.
Is gewoon een kutexcuus om maar nergens iets aan te doen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:31:53 #289
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142962639
quote:

[..]

Ja tegen die tijd is het alweer te laat.
Mag wel wat opschieten.
pi_142962656
quote:

[..]

Het grappigste daaraan is dat de uitdrukking als de zon opkomt in het westen niet de betekenis heeft dat het ooit zal gaan gebeuren ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142962665
En als er nu weer een Judas is die jezus verraad, wat dan! _O-
pi_142962706
quote:

[..]

Ik heb veel moslims geholpen in mijn leven dus ik hoop dat Allah een oogje toeknijpt als het zo ver is..
pi_142962714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dus ga ik er ook aan ?
Als je niet snel in God gaat geloven ga je eraan ja, maar dat zou voor jou als ongelovige niet iets uitmaken want je erkent Gods wezen niet en je zult het toch allemaal sprookjes vinden. Als het je wel iets deed en aangesproken zou voelen dan zou dat betekenen dat je stiekem toch wel gelooft, toch?
pi_142962722
quote:
Netanyahu: onderwijs in Gaza onder de maat

De Israëlische premier Netanyahu heeft de noodklok geluid over de staat van het onderwijs in Gaza. Hij hekelt onder meer de slechte staat van schoolgebouwen, het dramatische voedselaanbod en het schokkende spijbelpercentage. De premier pleit voor een keiharde aanpak van de problemen.

Het Israëlische ministerie van onderwijs signaleert de laatste weken dat steeds meer leerlingen thuisblijven. Netanyahu: “Dat heeft desastreuze gevolgen voor de ontwikkeling van deze kinderen.’ De premier wil extra onderwijsinspecteurs in de Palestijnse gebieden om spijbelaars alsnog in de schoolbanken te krijgen.”

Het erbarmelijke voedselaanbod verdient ook aandacht, meent Netanyahu. Daarbij wijst hij op de verantwoordelijkheid van ouders in de Palestijnse gebieden: “Veel Palestijnse kinderen eten op dit moment ongezond of helemaal niet. Het kan echt niet dat ouders hun kinderen zonder ontbijt naar school sturen.” Netanyahu wijst daarnaast op de doorgeschoten toetscultuur: ‘Overal in Gaza zie je kinderen als kip zonder kop over straat rennen. De constante druk hangt ze als een zwaard van Damocles boven het hoofd.”

De overvolle klaslokalen zijn volgens Netanyahu op dit moment het grootste probleem: “Er is een enorm tekort aan schoolgebouwen. En wanneer je de erbarmelijke staat van de scholen ziet die er wel zijn, dan schrik je. Het lijken soms wel ruïnes.”

Israël heeft de staat van het onderwijs in de Palestijnse gebieden tot nationale prioriteit benoemd. Om zijn bedoelingen kracht bij te zetten heeft Netanyahu zelfs het leger ingezet. Het IDF patrouilleert extra rondom de Gazastrook op zoek naar leerlingen met een rugzakje. De problemen gaan de premier aan het hart: “De jeugd heeft de toekomst. Zo ga je niet met je toekomst om.”

bron
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_142962732
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:33 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Als je niet snel in God gaat geloven ga je eraan ja, maar dat zou voor jou als ongelovige niet iets uitmaken want je erkent Gods wezen niet en je zult het toch allemaal sprookjes vinden. Als het je wel iets deed en aangesproken zou voelen dan zou dat betekenen dat je stiekem toch wel gelooft, toch?
Nee het doet me niet zoveel, maar heb interesse in hoe jij dat ziet :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:35:10 #296
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142962745
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:34 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Speld _O-
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142962746
quote:

[..]

Ah dat verklaart de bombardementen op scholen.. Dat was gewoon de onderwijsinspectie die langs kwam
pi_142962749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee het doet me niet zoveel, maar heb interesse in hoe jij dat ziet :)
Ah oke op die manier, you're welcome.
pi_142962763
quote:

[..]

I rofled..... _O-
pi_142962769
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:25 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hij zal ons verlossen van de anti-Christ, dat is duidelijk een Zionist.
Interessante beleving, want wie bedoel je met ons?

De Anti-Christ is anti-Jezus Christus, anti-Christenen, anti Vader van Jezus Christus.
Dus wie denk je dat Jezus Christus zal komen verlossen? De Vader van Jezus Christus volgens Hemzelf was de God van de Joden. Lijkt mij dus logisch dat wanneer Jezus Christus zou komen, Hij juist Israël gaat beschermen i.p.v. stoppen. En hoe kom je erbij om de eindconclusie te trekken dat de anti-Christ juist een Zionist is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')