Lengte van de gemiddelde FOK!er?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kijk naar Hung, serie over een kerel met een grote piemel.
Warpaint valt onder shoegaze toch? Mee eens dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dit jaar geen shoegazing-act op het affiche staat. The Joy Formidable is wel een goed bandje.
Wel relatief veel stoner, daar vind ik ook niks mis mee.
Groter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lengte van de gemiddelde FOK!er?
Nee, en The Joy Formidable ook niet volgens mij??? Of zit ik er nu totaal naastquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Warpaint valt onder shoegaze toch? Mee eens dan.
Er is een topic overquote:
welke dag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef friekin_ het volgende:
De fok meet is bij de linker zuil van hema camping winkel (als je ernaar kijkt) om 21.00, Dacht ik.
Ik ga dat campingfeest doen. Leven op het randje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef indiaantje89 het volgende:
die donderdag in de 24 uurs is altijd wel tof.
Maar kom daar nooit tijdens de "Festival dagen".
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ga dat campingfeest doen. Leven op het randje.
Real Estate is puik. Maar ik heb dat dilemma ook. Dus ik ga het aan laten komen op mijn humeur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Real Estate?
Twijfel daar tussen met dat hardcore gebeuren in de Alpha (lijkt me stiekem wel geinig).
Een van mijn weinige must-sees, al een album of 3 op rij een vaste kracht, en die van dit jaar is een van de beste platen van het jaar tot dusver. Begint alleen allemaal wel een beetje aan elkaar te lijmen na een tijdje, live niet de volle set interessant.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Real Estate?
Twijfel daar tussen met dat hardcore gebeuren in de Alpha (lijkt me stiekem wel geinig).
Dan ga het dit toch worden denkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Een van mijn weinige must-sees, al een album of 3 op rij een vaste kracht, en die van dit jaar is een van de beste platen van het jaar tot dusver. Begint alleen allemaal wel een beetje aan elkaar te lijmen na een tijdje, live niet de volle set interessant.
Zou er zeker geen Randstedelijk Carnaval boven prefereren...
Hahaha, het is een paradepaardje aan het worden hè. En dat weet ik maar al te goed uit de dorpskroegjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan ga het dit toch worden denken volgens mij heb je wat tegen carnaval
Niks mis mee hoor op z''n tijd
.
Heeft niets met een parade paardje te maken, en ik schat je wat jaartjes ouder dan mij. Maar voor LL gangers is dat happy hardcore gebeuren echt jeugd sentiment. Daar is niks mis mee overigens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hahaha, het is een paradepaardje aan het worden hè. En dat weet ik maar al te goed uit de dorpskroegjes. Nee, maar zulke ongein is een van de weinige dingen waar zelfs AMDB me nog niet dronken heen zou kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |