O nee hoor dat zou van mij ook hypocriet zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want we mogen alleen maar kusje kroel doen?tis het "we willen jullie.." topic niet
Jajaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef habitue het volgende:
[..]
O nee hoor dat zou van mij ook hypocriet zijn.
Ik word trouwens nog steeds blij van mn date cue.
Heb je via Eefje nog een date gefixed?quote:
Nee, (nog) nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef habitue het volgende:
Heb je via Eefje nog een date gefixed?
Nog steeds volledig happy met zijn tweeën?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nog steeds volledig happy met zijn tweeën?
Den Haag is de beste stad!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Den Haag is de beste stad!
Wij zijn bezet!
En nu zijn wij date goeroes!
HELL YEAH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik naar TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hey, 5 dagen carnaval! Afgelopen week fucking grote KERMIS de hele week lang. Nee.... Mij hoor je niet klagen hoor.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ik dacht meer aan Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ondanks dat ik jullie een beetje de Peppi en Kokki van dit topic vind, ben ik blij voor jullie.
Ik meer die 2 oude ventjes op dat balkon van de muppet showquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bassie en Adriaan
Is ook_gek zo lenig dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bassie en Adriaan
Niet meer, tegenwoordig is het meer Adri-uitquote:
Wanneer beginnen de taallesjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet meer, tegenwoordig is het meer Adri-uit
Dat zijn Cue_ en Rhubarbje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik meer die 2 oude ventjes op dat balkon van de muppet show
Welkom in mijn stadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik naar Tilburg
Maar hey, 5 dagen carnaval! Afgelopen week fucking grote KERMIS de hele week lang. Nee.... Mij hoor je niet klagen hoor.
quote:
quote:
Laat me raden, ik ben Elmo of Cookie monster?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
Ik dacht meer aan Kermit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Laat me raden, ik ben Elmo of Cookie monster?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
Fair enough. Alhoewel ik best knuffelbaar ben, in tegenstelling tot kermitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |