Ligt ook aan je leeftijd uiteraard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is niet de eerste vrouw met kinderen die ik date.
En hoeveel tijd steek je erin?...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kost mij nu 125 euro per maand, exclusief drankjes.
ik haal er 1,5 date uit (gemiddeld dus) en afgelopen jaar 2x geneukt! Dus al met al zeer tevreden.
Tip: indien kalend, alles van je hoofd eraf scheren en dan hoor je er weer helemaal bij!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:22 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb sinds donderdag zowaar voor het eerst echt leuk contact met iemand via Tinder. Heb er maar weinig matches mee. Kalend zijn is niet leuk![]()
Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ze is lekker spontaan in ieder geval.
Gewoon electrisch scherenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik millimeter het nu idd. Helemaal kaalscheren heb ik ook wel eens gedaan. Stond goed maar kost zoveel scheermessen haha
Doen jullie dat ook zo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:44 schreef SiIk het volgende:
Daarom gewoon bij je thuis afspreken.
Als ze dan niet komen opdagen heb je in ieder geval weer eens opgeruimd.
Nee, ik hou m'n huis gewoon altijd bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef PeterPastoor het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Doen jullie dat ook zo?
50 foto's swipen vind je ook geen probleem, dus dit vast ook nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Pepper begint met 50 matches. Wel een flinke pool om mee te beginnen zeg maar.
Graag gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je vergeet LIF. Het ging hier al over tondeuses en scheertechnieken.
Ik snap ook nooit zo goed waarom het gros aan mannelijke users van die site een onbedwingbare neiging krijgt zijn scrotum voor een fotogeniek moment in de lens te drukken na het uitwisselen van telefoonnummers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Ook maar eens gekeken naar de Badoo. Wat een klote site zeg
Er zitten best leuke mannen op Pepper.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Ook maar eens gekeken naar de Badoo. Wat een klote site zeg
Zo, wat een profiel moet je daar bouwen zeg. Foto's video en dan nog dokken ook. Soort betaald Facebooken dusquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zitten best leuke mannen op Pepper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |