Ik ben geen zoek held op internet. Vrouwen zijn altijd ingewikkeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat jij zelfstandig geen gratis datingsite kunt vinden...
En ik ben geen 12. We daten. Er is geen serieus gesprek geweest of zo. En het is natuurlijk ook ingewikkeld
Maar dit sites hebben geloof ik betaal opties, maar je hoeft niet te betalen
Ze staan in de OP....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben geen zoek held op internet. Vrouwen zijn altijd ingewikkeld.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze staan in de OP....
Er zullen vast nog wel meer gratis sites tussen staan trouwens
jij bent met haar in bad geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ghe. Die banner is ooit nog gemaakt door - wie kent haar nog? - Pien85. Verder wel een beetje een zure OP.
Nee op die 125 van jou!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je reageert op hafccfan toch, hoop ik
Heel normaal hoor. Vorig jaar iets van 1800 euro uitgegeven aan die sites. Maarja daar pluk ik nu de vruchten van.quote:
Ze zitten je ook te fucken hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Mjah persoonlijk vind ik het iets teveel van het goede. Dan maar iets langer vrijgezel
Gvd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Heel normaal hoor. Vorig jaar iets van 1800 euro uitgegeven aan die sites. Maarja daar pluk ik nu de vruchten van.
Hè Rhu, doe eens niet zo lief weer joh, ga nog een keer sporten andersquote:
Ik weet het echt niet meer in dit topic hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hè Rhu, doe eens niet zo lief weer joh, ga nog een keer sporten anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hè Rhu, doe eens niet zo lief weer joh, ga nog een keer sporten anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer in dit topic hoor
Als ik lief ben, gaan de meanies miepen. Als ik een tikje scherper ben miepen de miepjes
*kras*![]()
Samen zijn wij echt de perfecte vrouw hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jij scherp doet, beloof ik iets liever te doen. Dan balanceren we het.
Dat is wel het moment dat je beter een Fillipijnse Oekrainse kan halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Heel normaal hoor. Vorig jaar iets van 1800 euro uitgegeven aan die sites. Maarja daar pluk ik nu de vruchten van.
Het wachten is op de ideale derde speler.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Samen zijn wij echt de perfecte vrouw he
Laten we een mooie driehoeksverhouding opscharrelen en samen in een commune gaan wonen
Het is vast een fokkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wachten is op de ideale derde speler.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry, maar hier weet ik genoeg
Valt wel mee hoor, het is niet de eerste vrouw met kinderen die ik date.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vrouwen met kinderen geeft veel gedoe man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |