Zo zelfverzekerd dat hij gaat schelden naar Orlando Bloom terwijl hij veilig tussen zijn bodyguards staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:08 schreef hearmeout het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar vrouwen zijn nou eenmaal aangetrokken tot status, macht, geld, zelfverzekerheid (met een tikkeltje arrogantie) en een symmetrische kop.
Laat dat snotjong nou al deze eigenschappen tot in het extreme bezitten... Ik vind het ook kut, maar het is niet anders. Vrouwen zijn, net als wij mannen, maar gewoon mensen. Wij willen ons zaad verspreiden door vrijwel elke mooie, gezond uitziende dame te neuken. Vrouwen willen het zaad ontvangen van die ene gast met de hoogste status, i.c.m. bovenstaande punten.
En daarom neukt JB zo ongelooflijk veel (lekkere) chicks. Ik gun het hem ook niet want ik vind het een aanstellerige zeikerd, maar ja. Blijkbaar kijken de geestelijk wat minder bedeelde dames daar niet naar.
Eens, zlata zou dit nooit doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ik had Miranda ook wel hoger ingeschat ja. Teleurstellend dit.
Helemaal eens, maar blijkbaar doet hij toch iets goed of heeft hij momenteel een hogere status ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:18 schreef very het volgende:
[..]
Zo zelfverzekerd dat hij gaat schelden naar Orlando Bloom terwijl hij veilig tussen zijn bodyguards staat
Als je Miranda Kerr bent, dan zijn er 100en rijke, machtige, zelfverzekerde mannen met een symmetrische kop en een hoge status voor handen. Dan pik je er alsnog niet 1 uit die net volwassen is, zijn reputatie heeft en waarvan je weet dat je eigen reputatie omlaag gaat als topmodel zijnde.
lijkt mij dan tenminste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |